علوم پایه، فیلم ارائه‌های جذاب، محیط زیست و زیست‌شناسی

مونیر ویرانی: دلیل علاقه ی من به کرکس‌ها

۷ مهر ۱۳۹۷

کرکس ها، به عنوان رفتگران طبیعی محیط زیست، برای محیط زندگی ما بسیار مورد نیاز هستند — پس چرا چنین شهرت بدی دارند؟ چرا تا این حد در خطر انقراض هستند؟ زیست شناس حیوانات شکاری، مونیر ویرانی، می گوید ما باید به این موجودات بی همتا و فراموش شده توجه بیشتری بکنیم، تا دیدگاه خود …

کرکس ها، به عنوان رفتگران طبیعی محیط زیست، برای محیط زندگی ما بسیار مورد نیاز هستند — پس چرا چنین شهرت بدی دارند؟ چرا تا این حد در خطر انقراض هستند؟ زیست شناس حیوانات شکاری، مونیر ویرانی، می گوید ما باید به این موجودات بی همتا و فراموش شده توجه بیشتری بکنیم، تا دیدگاه خود را تغییر دهیم و کرکس ها را نجات دهیم.

0 دیدگاه برای “مونیر ویرانی: دلیل علاقه ی من به کرکس‌ها”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “مونیر ویرانی: دلیل علاقه ی من به کرکس‌ها” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

علوم پایه

اگر به آشپزخانۀ یک رستوران رفته باشید، حتماً دیده اید که چقدر غذا، آب و انرژی میتونه اونجا اتلاف بشه.سرآشپز آرتور پاتس داسِن تصور کاملاً شخصی خود را برای کاهش مؤثر ضایعات رستوران، سوپرمارکت، ایجاد بازیافت زباله، کود، موتورهای پایدار برای مقاصد خوب(غذای خوب) ارائه میکند.

علوم پایه

لوییز لیکی این پرسش را مطرح می‎کند که “ما که هستیم؟” این سوال او را به “ریفت ولی” در آفریقای غربی ، به دنبال اکتشاف اجداد فرگشت یافتۀ انسان ها می برد — و دیدی نو و شگفت‎آور از اجداد پرتلاش‎مان به ما ارائه می‎دهد.

سایر

سوفال ایر، یکی از اعضای تد داستان تکان دهنده ای از فرار خانواده اش از کامبوج در زمان حکومت خمرهای سرخ را تعریف می کند. او شرح حال زرنگی و ارادۀ مادرش در نجات زندگی فرزندانش را بازگو می کند.