علوم پایه، فیلم ارائه‌های جذاب، محیط زیست و زیست‌شناسی

معجزه‌های پنهان دنیای طبیعی

۸ مهر ۱۳۹۷

ما در دنیایی زندگی می کنیم که زیبایی آن از نظرها پنهان است، چون این زیبایی ها انقدر ظریف و حساس هستند که برای چشم انسان مشهود نیستند. برای نمایش این دنیای پنهان از چشم ها، لویی شوارتزِ فیلمساز، مرزهای فضا و زمان را بوسیله ی دوربین های فوق سریع و میکروسکوپ های ثبت کننده …

ما در دنیایی زندگی می کنیم که زیبایی آن از نظرها پنهان است، چون این زیبایی ها انقدر ظریف و حساس هستند که برای چشم انسان مشهود نیستند. برای نمایش این دنیای پنهان از چشم ها، لویی شوارتزِ فیلمساز، مرزهای فضا و زمان را بوسیله ی دوربین های فوق سریع و میکروسکوپ های ثبت کننده ی گاهگذشت درمی نوردد. او قسمت هایی از آخرین پروژه ی خود که یک فیلم سه بعدی با نام «رازهای دنیای دیده نشده» است را با حاضرین به اشتراک می گذارد. این فیلم زمان را کند و تند می کند و شگفتی های طبیعت را بزرگنمایی می کند.

0 دیدگاه برای “معجزه‌های پنهان دنیای طبیعی”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “معجزه‌های پنهان دنیای طبیعی” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

نحوه ساخت پاورپوینت

ترانزیشن اسلایدها، انیمیشن‌هایی هستند که بین اسلایدها در پاورپوینت نمایش داده می‌شوند تا جذابیت‌های بصری را افزایش دهند و یک تجربه لذت بخش برای مخاطبان ایجاد نمایند. درپاورپوینت ۲۰۱۶ سه دسته منحصربه فرد از Transitionsها برای انتخاب وجود داردکه در سر برگ Transition  قابل مشاهده‌اند. این سه دسته عبارتند از: Subtle: ساب‌تل‌ها یا گذرهای سریع …

سیاست و قانون‌گذاری

سامانتا پاور داستان قهرمان پیچیده ای را تعریف می کند، سرجیو ویرا دمیلو. این دیپلمات سازمان ملل، بر روی خط نازک اخلاقی راه می رفت، در بحرانها با بدترین دیکتاتورهای جهان برای کمک به مردم مذاکره می کرد. این داستانی است شگفت انگیز در مورد فردی آتشین مزاج.

سایر

نیل توروک، فیزیکدان، در هنگام دریافت جایزه TED از جوانان با استعداد آفریقایی صحبت می کند که از فرصت ها محروم بوده اند. با آزاد کردن و پروراندن پتانسیل خلاق این قاره می توانیم در آینده آفریقا تغییری ایجاد کنیم.