سبک زندگی، علوم انسانی و علوم اجتماعی، فیلم ارائه‌های جذاب

موقعیت ساز باشید

۸ مهر ۱۳۹۷

همه ما میخواهیم که از ذکاوت خود برای ایجاد فرصتهای پر معنی در زندگیمان استفاده کنیم. اما از کجا باید شروع کنیم؟ و چه میشود که در این موارد خجالتی هم باشیم؟. “کاره آندرسن” نویسنده, داستان خجالتی بودن همیشگی اش را تعریف میکند و اینکه او چطور توانسته دنیای خود را با استفاده از کمک …

همه ما میخواهیم که از ذکاوت خود برای ایجاد فرصتهای پر معنی در زندگیمان استفاده کنیم. اما از کجا باید شروع کنیم؟ و چه میشود که در این موارد خجالتی هم باشیم؟. “کاره آندرسن” نویسنده, داستان خجالتی بودن همیشگی اش را تعریف میکند و اینکه او چطور توانسته دنیای خود را با استفاده از کمک کردن به دیگران در مورد استفاده از استعدادها و علاقه شان وسعت ببخشد.

0 دیدگاه برای “موقعیت ساز باشید”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “موقعیت ساز باشید” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

فیلم ارائه‌های جذاب

ال سعد در فرانسه از پدر و مادر تونسی زاده شد، و از چند فرهنگی، چند زبانی و چند هویتی بودن، خشنود است. اما نه در آثار هنریش که برپایه شعر عربی در سبکی الهام گرفته از هنر خیابانی و نقاشی بر روی دیوار هستند. در این بحث پرشور، هنرمند وهمکار TED، هسته آرزوهایش را …

سایر

در سخنرانی در یک مدرسه دخترانه در لندن، میشل اوباما در یک دعوی پرشور و شخصی، تک تک دانش آموزان را دعوت می کند تا تحصیلات را جدی بگیرند. او می گوید، این نسل مستعد جدید است که شکاف میان جهانی که هست و جهانی که می بایست باشد را پر می کند.

فیلم ارائه‌های جذاب

سی. کی. ویلیامز شاعر، شعرهایش را در TED 2001 می‌خواند. با رنگ‌آمیزی صحنه‌هایی از خشم‌های دوران کودکی، عشق‌های زمان دانشگاه، همسایه‌های عجیب و غریب، و مرگ جوانی چالش‌های بی‌همتای زندگی را به یادمان می‌آورد.