تکنولوژی، علوم مهندسی، فیلم ارائه‌های جذاب

یک دوربین پرنده … با قلاده

۸ مهر ۱۳۹۷

اجازه دهید اعتراف کنیم: عکس های هوایی هواپیماهای بدون سرنشین و پهپاد کمی وحشتناک هستند و آنها با مشکلات قانونی و ایمنی بزرگی مواجه اند. اما عکس های هوایی می تواند شیوه ای قدرتمند برای گفتن حقیقت در مورد جهان باشند: برای مقیاسی از یک تظاهرات، گسترش نشت نفت، حیات وحش پنهان در یک دلتا. …

اجازه دهید اعتراف کنیم: عکس های هوایی هواپیماهای بدون سرنشین و پهپاد کمی وحشتناک هستند و آنها با مشکلات قانونی و ایمنی بزرگی مواجه اند. اما عکس های هوایی می تواند شیوه ای قدرتمند برای گفتن حقیقت در مورد جهان باشند: برای مقیاسی از یک تظاهرات، گسترش نشت نفت، حیات وحش پنهان در یک دلتا. سرگئی لاپاشین نسخه نمایشی فتوکایت را معرفی می کند، که راهی جذاب و جدید برای دیدن جهان از بالا است، ایمن و تحت کنترل.

0 دیدگاه برای “یک دوربین پرنده … با قلاده”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “یک دوربین پرنده … با قلاده” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

سایر

نویسنده و فیلم ساز فقید اِیمی کرواس روزنتال با صداقتی بی‌رحمانه و طنزی غریب مقاله‌ای درباره مرگ منتشر کرده است که استقبال زیادی از آن شد «شاید بخواهی با شوهرم ازدواج کنی،» و به شکلی عمومی به شوهرش اجازه می‌دهد تا زندگی را پس از مرگ او ادامه دهد و شادی را پیدا کند. یکسال …

علوم پایه

پژوهشگر اسطوره‌ای شامپانزه‌ها، جین گودال، درباره‌ی تاکِیر و پروژه‌های مشترکش سخنرانی می‌کند، پروژه‌هایی که به مردم کمک می‌کند تا بتوانند در شهرهای آفریقا که به طور دیوانه‌آسایی در حال رشد هستند، در کنار حیوانات در معرض تهدید زندگی کنند.

علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

اکنون ما در لحظه ای بی مانند از تاریخ هستیم. نخست وزیر بریتانیا گردون بروان می گوید: امروزه ما می توانیم از امکانات ارتباطی موجود برای بهبود آیین جهانی مشترکمان استفاده کنیم و با هم کار کنیم برای مواجهه با مشکلاتی چون فقر، امنیت، تغییرات جوی و اقتصادی.