علوم پایه، فیلم ارائه‌های جذاب، محیط زیست و زیست‌شناسی

جهان اعجاب‌انگیز غارهای زیر آب

۹ مهر ۱۳۹۷

جیل هاینریث غواص غار است که به اکتشاف آبراه‌های پنهان زیرزمینی در سرتاسر زمین می پردازد. در همکاری با زیست‌شناس‌ها، اقلیم‌شناس‌ها و باستان‌شناس‌ها، هاینریث پرده از عجایب اشکال حیاتی برمی‌دارد که در برخی از دورافتاده‌ترین مکانهای زمین زندگی می‌کنند و به محققان کمک می‌کند تا تاریخ تغییرات اقلیمی را بررسی کنند. در این سخنرانی مختصر، …

جیل هاینریث غواص غار است که به اکتشاف آبراه‌های پنهان زیرزمینی در سرتاسر زمین می پردازد. در همکاری با زیست‌شناس‌ها، اقلیم‌شناس‌ها و باستان‌شناس‌ها، هاینریث پرده از عجایب اشکال حیاتی برمی‌دارد که در برخی از دورافتاده‌ترین مکانهای زمین زندگی می‌کنند و به محققان کمک می‌کند تا تاریخ تغییرات اقلیمی را بررسی کنند. در این سخنرانی مختصر، به غواصی در زیر امواج بپردازید و شگفتیهای فضای داخلی زمین را کنکاش کنید.

0 دیدگاه برای “جهان اعجاب‌انگیز غارهای زیر آب”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “جهان اعجاب‌انگیز غارهای زیر آب” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

جذاب و کاربردی در ارائه

این هنر بزرگی است که بتوانید یک پاورپوینت عالی بسازید. با دانستن چند ترفند و ویژگی می‌توانید یک ارائه خوب داشته باشید. عوامل زیادی هستند که می‌توانند به طراحی و ساخت یک پاورپوینت خوب کمک کنند که انتخاب یک فونت مناسب یکی از مهم‌ترین این عوامل می‌باشد. مخاطبان باید بتوانند کلمات را روی صفحه نمایش …

تکنولوژی

جان لال گرو از تکنولوژی جدیدی پرده برداشته است که با استفاده از میکرو پروسسورها و تگهای RFID، موجب هوشمند کردن پریزهای برق منزلمان می گردد. این اختراع پریزهای ایمن یا اتصال ایمن متضمن جلوگیری از حوادث مرگبار نظیر حریق منزل شده و موجب حفظ انرژی می شود.

سبک زندگی

کارل هانر روزنامه نگاری‌ست که باور دارد تاکید جهان غرب بر سرعت، سلامتی، کارآمدی و کیفیت زندگی را نابود می‌کند. همان طور که مردم هرروزه دارند شروع به آهسته‌تر کردن زندگی‌های بیش از حد مدرنشان می‌کنند، مقاومتی در برابر روند سرعت در حال پیشرفت است.