چین چگونه آینده خرید را تغییر میدهد
۱۴ مهر ۱۳۹۷چین آزمایشگاه عظیمی از نوآوری است، این را آنجلا ونگ، متخصص در خرده فروشی میگوید و در این آزمایشگاه، همه چیز روی تلفنهای مردم اتفاق میافتد. پانصد میلیون مصرف کننده چینی — معادل جمعیت آمریکا، انگلیس و آلمان روی هم — مداوماً خریدهایشان را از طریق شبکه تلفن همراه انجام میدهند، حتی در فروشگاههای معمولی …
نوشتههای مرتبط:
در حین کار کردن در گاراژش، آنوشکا نایکناور یک حسگر طراحی کرد که ترمیم زخمها را دنبال میکند، او را تبدیل به جوانترین (در سن ۱۳ سالگی) برنده جایزه نمایشگاه علمی گوگل کرد. اختراع هوشمندانهاش چالش جهانی برای زخمهای مزمن و شدید را جهتدهی کرد، زخمهایی که بصورت مناسب به علت بیماریهای قبلی همچون دیابت …
سایت خبرنامه دانشجویان ایران، اخیرا سایت ppt.ir و قابلیتهای آن را به عنوان یک پیشنهاد کاربردی برای دانشجویان معرفی کرده است (البته هماکنون که این خبر را در سایت منتشر میکنیم، امکانات بیشتری -نظیر امبدکد- به سایت اضافه شده و محتوای سایت نیز با همکاری مخاطبین چند برابر افزایش پیدا کرده است). برخی از عباراتی …
عکاس مونیکا بولاج تصاویری صمیمی و عالی از افغانستان را به اشتراک میگذارد-از زندگی در خانه و تشریفات(مذهبی) و مردان و زنان.دنیا چقدر راجع به این مکان که در پس سرتیتر رسانهها قرار گرفته، اطلاعات درست و واقعی دارد؟
0 دیدگاه برای “چین چگونه آینده خرید را تغییر میدهد”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.