چین چگونه آینده خرید را تغییر میدهد
۱۴ مهر ۱۳۹۷چین آزمایشگاه عظیمی از نوآوری است، این را آنجلا ونگ، متخصص در خرده فروشی میگوید و در این آزمایشگاه، همه چیز روی تلفنهای مردم اتفاق میافتد. پانصد میلیون مصرف کننده چینی — معادل جمعیت آمریکا، انگلیس و آلمان روی هم — مداوماً خریدهایشان را از طریق شبکه تلفن همراه انجام میدهند، حتی در فروشگاههای معمولی …
نوشتههای مرتبط:
بیماری مهلک رمزی مسَّلَم که یک معلم شیمی بود باعث شد متوجه ۱۰ سال تجربه شبه آموزش خود شود و بتواند نقش واقعی مدرس را برای پرورش کنجکاوی پیدا کند. در یک صحبت شخصی و سرگرم کننده رمزی سه قانون خودش را برای روشن کردن یادگیری و تخیل و هیجان زده کردن دانش آموزان از …
دین اُرنیش نتیجۀ پژوهشهای جدیدی را در میان میگذارد که نشان میدهد چگونه اتخاذ عادات سالم زندگی، میتوان فرد را در سطح ژنتیک تحت تاثیر قرار دهد. برای نمونه، او میگوید، وقتی سالمتر زندگی میکنید، بهتر تغدیه میکنید، ورزش میکنید و عشق میورزید؛ به واقع سلولهای مغزی شما افزایش مییابند.
در این سخنرانی ۳ دقیقه ای خنده دار (و در حقیقت نیشدار)، محقق امور اجتماعی، رنی گلیسون برخی مسائل روزمره اجتماع ما را تحلیل می کند — مانند وقتی که واقعیت لحظه ای که ما در آن هستیم از خبری که درباره آن بعدا در توییتر خواهیم گذاشت برای ما جذابیت کمتری دارد.
0 دیدگاه برای “چین چگونه آینده خرید را تغییر میدهد”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.