تکنولوژی، علوم مهندسی، فیلم ارائه‌های جذاب

خوان انریکز درباره دانشی فراتر از درک صحبت می کند

۷ آبان ۱۳۹۷

با وجود سرنگونی بانک های بزرگ خوان انریکز معتقد است که تحول و نوسازی عظیمی هنوز در راه است. ولی در نتایج آرا انتخابات یا بازار سهام نباید به دنبال آن گشت. بلکه این تحول از آزمایشگاه های علمی سرچشمه خواهد گرفت. این تحول جسمی قوی تر و ذهنی هشیارتر را برای نسل آیند نوید …

با وجود سرنگونی بانک های بزرگ خوان انریکز معتقد است که تحول و نوسازی عظیمی هنوز در راه است. ولی در نتایج آرا انتخابات یا بازار سهام نباید به دنبال آن گشت. بلکه این تحول از آزمایشگاه های علمی سرچشمه خواهد گرفت. این تحول جسمی قوی تر و ذهنی هشیارتر را برای نسل آیند نوید خواهد داد. در آینده فرزندان ما، با ما تفاوت خواهند داشت.

0 دیدگاه برای “خوان انریکز درباره دانشی فراتر از درک صحبت می کند”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “خوان انریکز درباره دانشی فراتر از درک صحبت می کند” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

نویسنده، روبرت رایت “مجموع -غیرصفر” را توضیح می‌دهد، شبکه‌ی دارایی‌های متصل و همکاری‌ای که تکامل ما را به این نقطه راهنمایی کرده‌ است – و اینکه ما چطور می‌توانیم امروز از آن برای نجات انسانیت استفاده کنیم.

علوم پایه

پژوهشگر اسطوره‌ای شامپانزه‌ها، جین گودال، درباره‌ی تاکِیر و پروژه‌های مشترکش سخنرانی می‌کند، پروژه‌هایی که به مردم کمک می‌کند تا بتوانند در شهرهای آفریقا که به طور دیوانه‌آسایی در حال رشد هستند، در کنار حیوانات در معرض تهدید زندگی کنند.

فیلم ارائه‌های جذاب

ویولنیست ناتالی مک مستر و مدیر موسیقی TED توماس دالبی، آهنگ اصلی Dolby با نام “Blue Is a River” را در یک دو نوازی فوق‌العاده همراه با کمی رقص اجرا می کنند.