سبک زندگی، علوم انسانی و علوم اجتماعی، فیلم ارائه‌های جذاب

“روری سوترلند” : درس های زندگی از یک کارمند شرکت تبلیغاتی

۱۰ آبان ۱۳۹۷

تبلیغات با تغییر درک ما به ارزش یک محصول تجاری بیش از مقدار واقعی آن می افزایند. “روری سوترلند” ادعای جسورانه ای می کند که یک تغییر در ارزش ظاهری می تواند به اندازه ی چیزی که به آن ارزش “واقعی” می گوییم برای ما مهم باشد — و نتیجه گیری او پیامد های جالبی …

تبلیغات با تغییر درک ما به ارزش یک محصول تجاری بیش از مقدار واقعی آن می افزایند. “روری سوترلند” ادعای جسورانه ای می کند که یک تغییر در ارزش ظاهری می تواند به اندازه ی چیزی که به آن ارزش “واقعی” می گوییم برای ما مهم باشد — و نتیجه گیری او پیامد های جالبی برای نحوه ی نگاه ما به زندگی دارد.

0 دیدگاه برای ““روری سوترلند” : درس های زندگی از یک کارمند شرکت تبلیغاتی”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای ““روری سوترلند” : درس های زندگی از یک کارمند شرکت تبلیغاتی” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

اخلاق

هفته ها بعداز راه اندازی منشور شفقت، کارن آرمسترانگ به نقش دین در قرن بیست و یکم ، نگاهی می اندازد: آیا اصول اعتقادی آن، ما را از هم جدا می کند؟ یا بخاطر مصلحت عمومی ، ما را متحد می کند؟ او کاتالیزورهایی را بررسی می کند که می توانند مذاهب جهان را به …

علوم پایه

رابرت فول بیولوژیست بر روی توانایی های بی نظیر مارمولک ها مانند پاهای فوق العاده چسبناکش و توانایی خارق العاده ی بالا رفتن از سطوحش تحقیق می کند. اما فیلمی که با دوربین های پر سرعت گرفته شده است، نشان می دهد که دم مارمولک شاید شگفت انگیز ترین توانایی آن باشد.

علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

نیت سیلور برای سوالات بحث‌برانگیز درباره‌‍‌ی نژاد در سیاست پاسخ‌هایی دارد. آیا در بعضی جاها، نژاد اوباما، به رای‌هایش ضربه زد؟ افسانه و آمار در این سخنرانی جذاب با هم در تضادند، و در پایان، به این بینش می‌رسیم که چه‌طور برنامه ریزی برای شهر، می‌تواند مدارا را ترویج دهد.