“روری سوترلند” : درس های زندگی از یک کارمند شرکت تبلیغاتی
۱۰ آبان ۱۳۹۷تبلیغات با تغییر درک ما به ارزش یک محصول تجاری بیش از مقدار واقعی آن می افزایند. “روری سوترلند” ادعای جسورانه ای می کند که یک تغییر در ارزش ظاهری می تواند به اندازه ی چیزی که به آن ارزش “واقعی” می گوییم برای ما مهم باشد — و نتیجه گیری او پیامد های جالبی …
نوشتههای مرتبط:
وقتی همه چیز پیچیده است چطور پیشرفت کنیم؟ آتول گاوانده این پرسش را با دقت یک جراح، موشکافی کرده است. او آنچه را که گمان میکند کلید راه باشد، با دیگران در میان میگذارد: گرفتن یک مربی خوب تا تصویری دقیقتر از واقعیت ما ارائه دهد، عادات تفکر مثبت را در ما نهادینه کند، و …
ترانزیشن اسلایدها، انیمیشنهایی هستند که بین اسلایدها در پاورپوینت نمایش داده میشوند تا جذابیتهای بصری را افزایش دهند و یک تجربه لذت بخش برای مخاطبان ایجاد نمایند. درپاورپوینت ۲۰۱۶ سه دسته منحصربه فرد از Transitionsها برای انتخاب وجود داردکه در سر برگ Transition قابل مشاهدهاند. این سه دسته عبارتند از: Subtle: سابتلها یا گذرهای سریع …
مونالیزا یکی از شناختهشدهترین چهرهها در این سیاره است. اما میتونید تصویری از لئوناردو داوینچی را تشخیص دهید؟ زیگفرید ولدهک تصویرگر تعدادی از راهکارهای فکری تجزیه تحلیل تصویر را برای پیداکردن آنچه او باور دارد چهره حقیقی لئوناردو میباشد، بکار گرفته است.
0 دیدگاه برای ““روری سوترلند” : درس های زندگی از یک کارمند شرکت تبلیغاتی”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.