سبک زندگی، علوم انسانی و علوم اجتماعی، فیلم ارائه‌های جذاب

“روری سوترلند” : درس های زندگی از یک کارمند شرکت تبلیغاتی

۱۰ آبان ۱۳۹۷

تبلیغات با تغییر درک ما به ارزش یک محصول تجاری بیش از مقدار واقعی آن می افزایند. “روری سوترلند” ادعای جسورانه ای می کند که یک تغییر در ارزش ظاهری می تواند به اندازه ی چیزی که به آن ارزش “واقعی” می گوییم برای ما مهم باشد — و نتیجه گیری او پیامد های جالبی …

تبلیغات با تغییر درک ما به ارزش یک محصول تجاری بیش از مقدار واقعی آن می افزایند. “روری سوترلند” ادعای جسورانه ای می کند که یک تغییر در ارزش ظاهری می تواند به اندازه ی چیزی که به آن ارزش “واقعی” می گوییم برای ما مهم باشد — و نتیجه گیری او پیامد های جالبی برای نحوه ی نگاه ما به زندگی دارد.

0 دیدگاه برای ““روری سوترلند” : درس های زندگی از یک کارمند شرکت تبلیغاتی”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای ““روری سوترلند” : درس های زندگی از یک کارمند شرکت تبلیغاتی” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

پزشکی و سلامت

آنها را فرشته های سومالی می خوانند، دکتر حوا عبدی و دخترش دیگو محمد درباره کلینیک پزشکی خود در سومالی صحبت می کنند، در میانه جنگ داخلی و اوج بد رفتاری با زنان، آنها بیمارستان و مدرسه برای صلح ساخته اند.

روانشناسی و روانپزشکی

حس کردن انگیزه ها، باورها، احساسات در برابر عزیزان و غریبه ها استعداد طبیعی انسانهاست. اما چگونه ما اونها انجام می دهیم؟ اینجا، ربکا ساکس تحقیقات آزمایشگاهی خیلی جالبی رو با ما درمیان خواهد گذاشت، که نشون میده مغز چگونه راجع به افکار دیگران فکر و درباره کارهاشون قضاوت می کنه.

تکنولوژی

جوآن کونچرا مورین آلوسفیر را به نمایش مى گذارد، روشى کاملاً تازه براى دیدن و تفسیر داده هاى علمى، بصورت کاملاً رنگى و با احاطه صدا داخل یک گوى فلزى عظیم. داخل مغز شیرجه بزنید، اسپین الکترون را حس کنید، عناصر موسیقى را بشنوید…