سایر، فیلم ارائه‌های جذاب

چیماماندا آدیچیه : خطر داشتن تنها یک داستان در مورد چیزی

۱۰ آبان ۱۳۹۷

زندگی و فرهنگ ما متشکل از داستانهای زیادی است که با هم، هم پوشانی دارند. چیماماندا آدیچیه – رمان نویس- داستان اینکه چگونه به شخصیت فرهنگ محلی اش دست یافت را بیان می کند. و هشدار می دهد که اگر ما تنها یک داستان درباره شخص یا کشور دیگری بشنویم ، در واقع درک انتقادی …

زندگی و فرهنگ ما متشکل از داستانهای زیادی است که با هم، هم پوشانی دارند. چیماماندا آدیچیه – رمان نویس- داستان اینکه چگونه به شخصیت فرهنگ محلی اش دست یافت را بیان می کند. و هشدار می دهد که اگر ما تنها یک داستان درباره شخص یا کشور دیگری بشنویم ، در واقع درک انتقادی خود را به خطر انداخته ایم.

0 دیدگاه برای “چیماماندا آدیچیه : خطر داشتن تنها یک داستان در مورد چیزی”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “چیماماندا آدیچیه : خطر داشتن تنها یک داستان در مورد چیزی” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

بیل جوی، متخصص تکنولوژی و آینده نگر، از چندین نگرانی عمده در ارتباط با آینده ی بشریت صحبت می کنه — بعلاوه ی چندین امید بزرگ در زمینه های بهداشت، آموزش و پرورش و تکنولوژی در آینده.

پزشکی و سلامت

دین کامن مخترع این دست مصنوعی را که خودش به درخواست وزارت دفاع آمریکا ساخته است نمایش می دهد. تعهد او برای استفاده از تکنولوژی برای حل مسائل در حال احترام به روح انسانی از این واضح تر نبوده است.

تکنولوژی

“جف هان صفحه نمایش تعاملی ارزان، مقیاس پذیر چند لمسی و حساس به فشار را نمایش می دهد که شاید خاتمه ای به حرکت اشاره – و- کلیک باشد. “