farsi-dars-azad

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فارسی درس آزاد”

فارسی درس آزاد

اسلاید 1: فصل آزادادبیات بومی(1)

اسلاید 2: موضوع:لزوم شناخت شعر و ادبیات فارسی ادبیات کهن ایران شناسنامه تک تک مردم ایران زمین است.گنجینه ای است از حکمت و اندیشه، فلسفه و عشق و عرفان، زیبایی و غنای زبان فارسی و تشخص ایرانی.

اسلاید 3: شناختن اثر بزرگ فردوسی و به روح و جوهر آن پی بردن،برای مردم ایران وظیفه ای است خطیرو دلپذیر. دکتر غلامحسین یوسفی شعرکهن فارسی،بستر و جلوه گاه تفکر و اندیشه نیاکان ما و بازگوکننده تاریخ اندیشه و فرهنگ دیرینه سال این سرزمین است. آیینه ای است که در آن ،شکستها،پیروزیهاو غارتها؛ همچنین دستاوردهای فکری و فرهنگیِ بشر دوستانه، از گذشته تا حال، به نحوی شفاف و زلال نمود یافته است. شعر وادب فارسی همچون زلالِ جاری رودخانه ای است که اگر خوب گوش دهی«صدای پای آب» را می شنوی و اگر مسیر آن را طی کنی به بستری گسترده و روشن می پیوندی، و اگر بخواهی سر فرود آوری و اندکی از آب گوارای آن بنوشی، سیمای خویش را در آن می بینی، آن وقت در می یابی که غرق دریایی شده ای که خود جزء ی از آن هستی و بعد «منِ» واقعی خویش را درآن می یابی و به خودشناسی می رسی و به گفته عطار نیشابوری، ذره ای می شوی پیدا در خورشید که در حکمِ خورشید است:

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید