کسب و کار فروش و بازاریابی

تحلیل استراتژی های شرکت تولیدی تلاونگ

esterategyhaye_sherkate_telavang

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تحلیل استراتژی های شرکت تولیدی تلاونگ”

تحلیل استراتژی های شرکت تولیدی تلاونگ

اسلاید 1: 1STRATEGYآقای دکتر حجاریانسید اسماعیل هاشمیدانشگاه علامه طباطباییاردیبهشت 1388تحلیل استراتژی های شرکت تولیدی تلاونگ به نام خدا

اسلاید 2: مقدمه تولید در ایران سیستمی مدیریت نشده و در فضایی نسبتا غیر رقابتی بوده که باعث شده مصرف کنندگان با مشکلات روبرو باشند.به خاطر نبود فضای رقابتی اغلب شرکتهایی که به فکر تولید باکیفیت می افتند یا شکست می خورند و یا با دیدن وضع موجود در کشور تولید با کیفیت کمتر را سودآور تر دیده و به آن سمت حرکت می کنند.و تنها شرکتهایی موفقند که دیدی وسیع داشته و تمام شرایط را بررسی و با نگرشی درست در مسیر تولید گام بردارند.

اسلاید 3: تلاونگیکی از شرکتهای تولیدی تخم مرغ کشور است که سهم بالایی از بازار را به خود اختصاص داده.توجه به نیاز بازار و مشتری سرلوحه کارهای شرکت قرار دارد.استراتژی ابتدایی شرکت را می توان استراتژی تمایز و استراتژی تهاجمی نامید. در قسمت های بعد مراحل کاری و استراتژی های آنها را بیان می کنم.

اسلاید 4: شناخت وضعیت موجود وضع موجود و نگاه به بازار و مشتری مشتریان از طعم و رنگ تخم مرغ های موجود در بازار راضی نیستند تخم مرغ های موجود در آن مقطع زمانی زرده بسیار کمرنگ و شل سفیده بسیار رقیق داشتند و طعم وبوی مطلوبی هم نداشت. استراتژی ها با توجه به کم بودن رقابت و نیز نبودن مدیریت مناسب و فنی، به سمت تولید بیشتر و کم کردن هزینه متمایل بود .

اسلاید 5: استفاده از روشهای نوین افزایش تولیداستفاده از خاموش و روشن کردن لامپ

اسلاید 6: شناسایی نیازمردم نسبت به تخم مرغ های محلی واکنش خوبی نشان می دهند و کیفیت آنها را بالاتر میدانند و حاضرند قیمت بیشتری برای آن بپردازند. دلایل این ترجیح را در بین مردم بررسی کرد و به نتایج زیر رسید:زرده خوشرنگ و سفت آن.تخم مرغ های محلی دارای سفیده غلیظ تری بود.بوی مطبوع و طعم دلپذیری از تخم مرغها داشتند.پوسته محکم تر.

اسلاید 7: تصور مردم از تولیدات کنونیعلاوه بر آن مردم فکر می کردند که تولیدی ها : توجهی به تغذیه مناسب مرغها ندارند. غذای نامناسب و غیر طبیعی به آنها می دهند. تخم مرغ های ناهمگون و بعضا شکسته و کثیف. بسته بندی بدی نیز در تخم مرغ های تولیدی وجود داشت.

اسلاید 8: شناسایی و پیش بینی روند های آینده : به علت وامهای داده شده به مرغداری ها ، احتمالا در آینده میزان تولید بیش از ظرفیت باشد . درنتیجه فضای نسبتا رقابتی در جامعه ایجاد شود. افزایش کیفیت زندگی و سطح زندگی مردم و نیز سطح توقعات مردم کشش قیمتی مردم نسبت به قیمت کمتر شده و توجه کیفیت در آینده شرکتی موفقتر است که علاوه بر کاهش هزینه و پایین آوردن قیمت ، به فکر افزایش کیفیت نیز باشد.

اسلاید 9: برنامه ریزی و استراتژی شرکت: شرکت با استراتژی تمایز و تهاجمی شروع به کار کرد :گروه تحقیقاتی : برنامه غذایی و جیره مناسب با استفاده از تحقیقات علمی و تجارب دیگر کشورهاگروه تولید : ایجاد زمینه مناسب برای رعایت تمام موارد بدست آمده از گروه تحقیقات ، ایجاد محیط کاملا تمیز و بهداشتی در محیط مرغداری و... گروه بازاریابی : برنامه مناسب تبلیغات در رسانه های عمومی ، ویزیت سوپری ها و نیز عمده فروشان ، دادن تخفیف های مناسب برای سیستم توزیع و... .

اسلاید 10: ادامه استراتژی های شرکتبررسی ها نشان داد سیستم توزیع دارای مشکل است و یکی از مهم ترین مزایا که توزیع به موقع و زود هنگام است را دچار مشکل می کند.شرکت با سیستم توزیعی جدید شرایطی را ایجاد کرد که تخم مرغ ها به صورت روزانه و با حداقل زمان عرضه شوند. استراتژی ادغام عمودی به طرف جلو تلاونگ در بازار

اسلاید 11: استراتژی بعد از کسب جایگاه در بازار تصمیم گرفت سهم تخم مرغ های بازار با برند خود را افزایش دهد اجازه به شرکتهای تولیدی تا با رعایت استانداردها ،برند تلاونگ را استفاده کنند. استراتژی اعطای حق لیسانس مزیت ها:افزایش تبلیغات در بازار از طریق افزایش محصول با برند شرکت.گرفتن حق توزیع تخم مرغ های شرکتهایی که برند آن را استفاده می کنند . تبدیل شدن به نیروی بی رقیب بازار .در دست گرفتن تحولات بازار و کنترل قیمتی و تاحدودی مزیت انحصار بازار.

اسلاید 12: ورود شرکتهای تولیدی جدید بعد از گذشت چند سال شرکتهایی با مدیریت جدید و با فکرهای جدید وارد بازار شدند. آنها هم استراتژی تمایز داشتند. از جمله آنها میتوان شرکت پارسیرنگ با ایجاد فرمولاسیون و جیره جدید و توجه به عناصر غذایی تخم مرغ که اهمیت بالایی داشت. شرکت پارسیرنگ با بیان نام امگا3 و تبلیغ آن توانست قسمتی سهم بازار را به خود اختصاص دهد.

اسلاید 13: پاسخهای شرکت تلاونگ به وضعیت ایجاد شدهاستراتژی قیمت رقابتی و حتی در مواردی دامپینگ و کاهش هزینه ، افزایش تبلیغات و گرفتن استانداردهای ملی و جهانیکاهش قیمت ، ایجاد سیستمهای ترفیع و ... به کار خود ادامه داد. البته نمی توان گفت که شرکت در جایگاه استراتژی تدافعی قرار گرفت. مرحله بعدی در کار شرکت تلاونگ استراتژی تنوع محصول بود : تخم مرغ های دوزرده ، تخم مرغ هایی با رنگ پوسته قهوه ای. نیز نوشتن جیره های مختلف غذایی برای تولید کنندگان. هماهنگ با آن سیستمهای بسته بندی خود را قویتر نموده است.

اسلاید 14: گام بعدی (تخم مرغ پاستوریزه) «این فن آوری شامل تخم مرغ در پوسته، تخم مرغ پاستوریزه مایع، تخم مرغ منجمد و خشک شده و کریستالی نیز می­شود». این فرآیند با استفاده از حرارت بالا توسط باکتری هایی نظیر سالمونلا، لیتربا، ایکلای و ... انجام می­شود. نتایج آزمایش های انجام شده نشان می دهد که میزان سلنیوم موجود در این تخم مرغ ها 3 تا 5 برابر گاهی میزان ویتامین Eتا هشت برابر افزایش می­یابد این باعث تقویت سیستم ایمنی، کندشدن روند پیری، کاهش خطرهای قلبی عروقی، جلوگیری از آب مروارید، افسردگی و اضطراب می­شود.

اسلاید 15: 15Thank You !عمری را به دنبال خوشبختی می دویم غافل از اینکه خوشبختی همین لحظاتی است که در گذر است!

29,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید