باغبانی و زراعت، فیلم ارائه‌های جذاب، کشاورزی و دامپروری

بریتا رایلی : یک باغ در آپارتمانم

۵ مهر ۱۳۹۷

بریتا رایلی می خواست مواد غذایی خود را (در آپارتمان کوچک خود) رشد دهد. بنابراین او و دوستانش یک سیستم برای رشد گیاهان در بطری پلاستیکی دور ریخته شده ایجاد کردند — تحقیق، آزمایش و افزایش سرعت سیستم با استفاده از رسانه های اجتماعی، یکبار روشهای زیادی را امتحان کردند و به سرعت به سیستم …

بریتا رایلی می خواست مواد غذایی خود را (در آپارتمان کوچک خود) رشد دهد. بنابراین او و دوستانش یک سیستم برای رشد گیاهان در بطری پلاستیکی دور ریخته شده ایجاد کردند — تحقیق، آزمایش و افزایش سرعت سیستم با استفاده از رسانه های اجتماعی، یکبار روشهای زیادی را امتحان کردند و به سرعت به سیستم مطلوب رسیدند. آن را توزیع DIY ( تحقیق برای خودتان) نامیدند.

0 دیدگاه برای “بریتا رایلی : یک باغ در آپارتمانم”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “بریتا رایلی : یک باغ در آپارتمانم” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

فیلم ارائه‌های جذاب

کاکی کینگ، اولین زن روی لیست “خدای گیتار” مجله رولینگ استون، در TED 2008 اجرای زنده هیجان انگیزی دارد، که شامل تک آهنگش “بازی با صدای صورتی” است. مهارت خیره کننده با تکنیک گیتار نوازی همراه می شود که واقعا متمایز است.

پزشکی و سلامت

“جاش سیلور” راه حل ساده و هوشمندانه اش را برای رفع مشکل ضعف بینایی به ازای حداقل هزینه ی ممکن ارائه می دهد — لنز های قابل تنظیم پر شده با مایع. در TEDGlobal 2009 او عینک ارزان خود را نمایش می دهد و نقشه جهانی خود را برای عرضه ی این عینک ها به …

عکاسی و گرافیک

جیمز نچوی، عکاس جنگی برنده جایزه TED در سال ۲۰۰۷ ماحصل یک عمر کارش را نشان می‌دهد و از TED می‌خواهد به کمک او در ادامه بازگویی داستان با بکارگیری عکاسی خبری بطور خلاقانه و هیجان‌انگیز در عصر دیجیتال بشتابد.