صنایع غذایی، علوم پایه، فیلم ارائه‌های جذاب، کشاورزی و دامپروری، محیط زیست و زیست‌شناسی

تولید چرم و گوشت، بدون کشتن حیوانات

۸ مهر ۱۳۹۷

تا سال ۲۰۵۰، ۱۰۰ میلیارد حیوان اهلی برای تولید گوشت، لبنیات، تخم مرغ و چرم جمعیت جهان مورد نیاز خواهد بود. نگهداری از این تعداد دام، آسیب جبران ناپذیری به زمین وارد خواهد ساخت. اگر راه متفاوتی وجود داشته باشد چه؟ در این مکالمه‌ی روشنگرانه، بنیانگذار تولید بافت جانوری مصنوعی، اندریاس فورگاکس توضیح می دهد …

تا سال ۲۰۵۰، ۱۰۰ میلیارد حیوان اهلی برای تولید گوشت، لبنیات، تخم مرغ و چرم جمعیت جهان مورد نیاز خواهد بود. نگهداری از این تعداد دام، آسیب جبران ناپذیری به زمین وارد خواهد ساخت. اگر راه متفاوتی وجود داشته باشد چه؟ در این مکالمه‌ی روشنگرانه، بنیانگذار تولید بافت جانوری مصنوعی، اندریاس فورگاکس توضیح می دهد که زیست ساخت گوشت و چرم روشی متمدنانه برای کنارگذاشتن روش قدیمی کشتن حیوانات برای تولید همبرگر و کیف های دستی می باشد.

0 دیدگاه برای “تولید چرم و گوشت، بدون کشتن حیوانات”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “تولید چرم و گوشت، بدون کشتن حیوانات” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

پزشکی و سلامت

استیو جانسون نویسنده‌ای است که ما را به یک تور ۱۰ دقیقه‌ای در کتابش، نقشه‌ی روح‌ها، می‌بَرَد که در مورد یک همه‌گیری وبا در سال ۱۸۵۴ در لندن و اثر آن بر روی علم، شهرها و جامعه‌ی نوین است.

فروش و بازاریابی

در جهانی با انتخاب های بسیار زیاد و فرصت بسیار کم، انتخاب بدیهی ما چشم پوشی از چیزهای عادی است. مرشد بازاریابی «سث گدین» می گوید که چرا وقتی که هدف جلب توجه ماست، ایده های بد یا عجیب موفق تر از ایده های خسته کننده اند.

سبک زندگی

نه روز قبل از (سخنرانی) ۲۰۰۸ TED، دیوید هافمنِ فیلمساز، تقریبا همه ی داراییش را در آتشسوزی یی از دست داد که خانه، محل کار و نتیجه ی ۳۰ سال جمع آوریش را از بین برد. او نگاهی به زندگیِ قبلِ خود که نابود شده می کند و به آینده چشم می دوزد.