روانشناسی و روانپزشکی، علوم انسانی و علوم اجتماعی، فیلم ارائه‌های جذاب

دوست داشتن علم را چطور به بچه ها آموزش دهم

۹ مهر ۱۳۹۷

در مدرسه هاربور هنگ‎کنگ، سزار هارادا، به نسل بعدی فعالان محیط زیست اختراعات و دانش شهروندی را آموزش می‎دهد. کلاس درسش را به فضای بزرگ صنعتی منتقل کرده تا در آنجا کودکان با قدرت تخیل بالا بتوانند با چوب، فلز، شیمی، زیست شناسی و نورشناسی و گاها ابزار قدرتمند به خلق راه‎حلهایی برای تهدیدهایی بپردازند …

در مدرسه هاربور هنگ‎کنگ، سزار هارادا، به نسل بعدی فعالان محیط زیست اختراعات و دانش شهروندی را آموزش می‎دهد. کلاس درسش را به فضای بزرگ صنعتی منتقل کرده تا در آنجا کودکان با قدرت تخیل بالا بتوانند با چوب، فلز، شیمی، زیست شناسی و نورشناسی و گاها ابزار قدرتمند به خلق راه‎حلهایی برای تهدیدهایی بپردازند که اقیانوسهای جهان با آن مواجه است. در آنجا، وی به آموزش الفبای درس جهانی می‎پردازد که والدینش در سن کم به او آموختند. « میتونی گند بزنی، اما خودت باید بعدش جور تمیز کردنش را بکشی.»

0 دیدگاه برای “دوست داشتن علم را چطور به بچه ها آموزش دهم”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “دوست داشتن علم را چطور به بچه ها آموزش دهم” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

نیت سیلور برای سوالات بحث‌برانگیز درباره‌‍‌ی نژاد در سیاست پاسخ‌هایی دارد. آیا در بعضی جاها، نژاد اوباما، به رای‌هایش ضربه زد؟ افسانه و آمار در این سخنرانی جذاب با هم در تضادند، و در پایان، به این بینش می‌رسیم که چه‌طور برنامه ریزی برای شهر، می‌تواند مدارا را ترویج دهد.

سایر

ده هزار سال است که اجداد ما درک خود را از دنیای اطرافشان از طریق افسانه ها بدست آورده اند، و سرعت تغییر آن بسیار کم بوده.بالا رفتن درک علمی، جهان را در عرض فقط چند قرن، متحول کرد.چرا؟ فیزیکدان دیوید دویچ یک جواب ظریف به آن میدهد.

تکنولوژی

مارکو تمپست، با استفاده از تکنیک نمایش و صحنه سازی جذاب خود، یک نمونه آزمایشی ربات چند منظوره را که برای کار در محیطی در کنار انسان ساخته شده معرفی می کند. کار او بیشتر به یک نوع فوت و فن جادوگرانه شبیه است تا طراحی یک ماشین پیچیده. روبات او یک روبات با تکنولژی …