سایر، فیلم ارائه‌های جذاب

زیبایی خیره‌کننده آفریقا، در پرتره مردمانش

۱۲ مهر ۱۳۹۷

ایکه اوده طی حیات حرفه‌ای و آثار رنگارنگ خود، به راه‌هایی نوآورانه ای برای پس زدن ارائه تصویر منفی از مردم آفریقا در رسانه‌های غربی دست یافته است. در این تور، او پرتره‌هایی مهیج را به نمایش می‌گذارد که پوشاک، وسائل و ژست‌هایی از تمامی فرهنگ‌ها را در یک برداشت از زیبایی متنوع و پیچیده …

ایکه اوده طی حیات حرفه‌ای و آثار رنگارنگ خود، به راه‌هایی نوآورانه ای برای پس زدن ارائه تصویر منفی از مردم آفریقا در رسانه‌های غربی دست یافته است. در این تور، او پرتره‌هایی مهیج را به نمایش می‌گذارد که پوشاک، وسائل و ژست‌هایی از تمامی فرهنگ‌ها را در یک برداشت از زیبایی متنوع و پیچیده آفریقا گردهم می‌آورد.

0 دیدگاه برای “زیبایی خیره‌کننده آفریقا، در پرتره مردمانش”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “زیبایی خیره‌کننده آفریقا، در پرتره مردمانش” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

روانشناسی و روانپزشکی

در این سخنرانی کوتاه TED دانشگاهی، جواشیم دِ پوسادا یک آزمایش تعیین کننده در زمینه به تعویق انداختن لذت را توضیح می دهد . اینکه چطور از این طریق می توان میزان موفقیت افراد را پیش بینی کرد. همراه با نمایش فیلم بی نظیری از تلاش کودکان برای نخوردن مارشملو(نوعی شیرینی خمیری مانند)!

تکنولوژی

در TED 2009، اریک هرشمن داستان جالب توجه “اوشاهیدی” را تعریف می کند که یک برنامه ی تلفیقی گوگل مپ است که به کنیایی ها اجازه داد خشونت های انتخابات سال ۲۰۰۸ را به وسیله ی پیامک از طریق تلفن همراه گزارش و ردگیری کنند و اکنون برای ادامه ی نجات جان انسان ها در …

سایر

گزارش عجیب و غریب TED 2006 توسط انیشتین طوطی خاکستری افریقایی و مربی او استفانی وایت شما را به شگفتی وا می دارد.به لحظه ای که انیشتین در مورد ال گور حرف می زند دقت کنید.