روانشناسی و روانپزشکی، سبک زندگی، علوم انسانی و علوم اجتماعی، فیلم ارائه‌های جذاب

آلن دباتن: فلسفه ای ملایم تر و مهربان تر از موفقیت

۹ آبان ۱۳۹۷

آلن دباتن ایده هایمان در مورد موفقیت و شکست را می سنجد – و فرضهایی که بستر قضاوت بین این دو هستند را بررسی می کند. آیا موفقیت همیشه بدست می آید؟ شکست چطور؟ او شیوه ای شیوا و شوخ را برای گذر از ظاهر بینی می سازد تا لذت حقیقی را در کار مان …

آلن دباتن ایده هایمان در مورد موفقیت و شکست را می سنجد – و فرضهایی که بستر قضاوت بین این دو هستند را بررسی می کند. آیا موفقیت همیشه بدست می آید؟ شکست چطور؟ او شیوه ای شیوا و شوخ را برای گذر از ظاهر بینی می سازد تا لذت حقیقی را در کار مان بیابد.

0 دیدگاه برای “آلن دباتن: فلسفه ای ملایم تر و مهربان تر از موفقیت”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “آلن دباتن: فلسفه ای ملایم تر و مهربان تر از موفقیت” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

فیلم ارائه‌های جذاب

در TEDxUSC (دانشگاه کالیفرنیا) پژوهشگر گرافیک رایانه ای «پال دبوک» درباره فناوری چهره سازی پشت «امیلی دیجیتالی» توضیح می دهد، چهره انسانی بسیار واقعی نما که به صورت دیجیتالی٬ با مراحل متعدد در تولید ساخته شده است.

الهیات، دین و معنویت

کِرِن آرمسترانگ، اندیشمند و محقق، میگوید: مردم میخواهند که مذهبی باشند. ما باید تلاش کنیم که دین را به یک نیرو برای هماهنگی تبدیل کنیم. او از جامعه ی TED درخواست میکند تا در ساختن یک منشور شفقت برای بازسازی قانون طلایی بعنوان اصول مرکزی ادیان الهی در جهان، کمک کنند.

علوم مهندسی

“ما شروع به ساکن شدن در فضا خواهیم کرد”، این را آنجلو ورمولن که فرمانده ای در ناسا است می گوید. “این ممکن است ۵۰ سال طول بکشد یا ممکن است ۵۰۰ سال طول بکشد، اما این اتفاق خواهد افتاد.” در این بحث جذاب، عضو ارشد TED برخی از کار رسمی خود را برای حصول …