برق و الکترونیک، تکنولوژی، علوم مهندسی، فیلم ارائه‌های جذاب

” اریک گیلر ” در معرفی تکونولوژی انتقال الکتریسیته ی بی سیم

۹ آبان ۱۳۹۷

” اریک گیلر ” می خواهد که زندگی ما را با انتقال الکتریسیته ی بی سیم از شر سیم ها راحت کند. در این سخنرانی، او پیشنهاد هایی را برای نحوه ی استفاده از این تکنولوژی خارق العاده بیان می کند، و ایده ی شگفت انگیز اعضای دانشگاه MIT ، یعنی WiTricity — که یک …

” اریک گیلر ” می خواهد که زندگی ما را با انتقال الکتریسیته ی بی سیم از شر سیم ها راحت کند. در این سخنرانی، او پیشنهاد هایی را برای نحوه ی استفاده از این تکنولوژی خارق العاده بیان می کند، و ایده ی شگفت انگیز اعضای دانشگاه MIT ، یعنی WiTricity — که یک اختراع در شرف تولید انبوه است و به زودی ممکن است برای شارژ تلفن های همراه، خودروها و ضربان دهنده های قلب استفاده شود را معرفی می کند.

0 دیدگاه برای “” اریک گیلر ” در معرفی تکونولوژی انتقال الکتریسیته ی بی سیم”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “” اریک گیلر ” در معرفی تکونولوژی انتقال الکتریسیته ی بی سیم” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

سایر

“کن رابینسون (Sir Ken Robinson) به طرز سرگرم کننده و در عین حال بسیار تکان دهنده ای استدلال می کند که یک سیستم آموزش و پرورش باید خلاقیت را پرورش بدهد و نه اینکه آن را سرکوب کند. “

علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

در این سخنرانی مثبت نگر, آلکس تبرک اقتصاد دان, استدلال می کند که تجارت آزاد و جهانی شدن چگونه باعث ساختن جامعه ای می شود که با به اشتراک گذاشتن ایده ها, افراد به شادی, سلامتی و خوشبختی می رسند.

فیلم ارائه‌های جذاب

در این نمایش بلند پروازانه، نوازنده ناشنوا اولین گلنی[Evelyn Glennie] نشان می دهد چقدر گوش دادن به موسیقی فراتر و بیشتر از برخورد موج های صوتی به پرده گوشمان است.