کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

پاورپوینت استراتژی بنگاه مادر و نحوه ارزش آفرینی سازمان های مادر

arzesh-afarini-shrkathaye-maadar

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت استراتژی بنگاه مادر و نحوه ارزش آفرینی سازمان های مادر به صورت پاورپوینت در 22 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی استراتژی بنگاه مادر و مزیت مادری پژوهشی که این تحقیق بر آن مبتنی است،چنین بیان می دارد که هر چند برخی از شرکت های چند کسب و کاره،استراتژی هایی دارند که ارزش آفرینی چشم گیری دارند.ولی اکثریت قابل توجهی از این شرکت ها چنین نیستند،یعنی بیشتر آنها نابود کننده ارزش هستند. استراتژی بنگاه مادر چیست؟ استراتژی بنگاه مادر باید راهنمای تصمیمات در سطح بنگاه مادر باشد،همچنان که استراتژی کسب و کار باید راهنمای تصمیمات در سطح کسب و کار باشد. سؤالاتی که در تصمیمات بنگاه مادر با آن مواجه اند: بنگاه مادر باید منابع خود را در چه کسب و کارهایی و به کدام یک از روش های مالکیت شرکت های هلدینگ یا سهام اقلیت،سرمایه گذاری مشترک یا پیمان ها سرمایه گذاری کند. بنگاه مادر چگونه باید کسب و کارهای مرتبط را تحت کنترل یا نفوذ خود درآورد، و چگونه با آنها رابطه داشته باشد؟ سازمان مادر چیست؟ سلسله مراتبی از بنگاه مادر که مسئول اتخاذ تصمیم ها در مورد استراتژی بنگاه مادر است را سازمان مادر می نامیم. چرا سازمان مادر باید وجود داشته باشد؟ چون کسب و کارهای گرد هم آمده تحت مالکیت سازمان مادر نسبت به حالت موجودیت مستقل خود بهتر عمل می کنند، و این که سازمان مادر آنقدر ارزش ایجاد می کند که بتواند هزینه های خود را جبران نماید. مزیت مادری چیست؟ شالوده تصمیمات بنگاه شرکت های موفق چند کسب و کاره است و آنها را از رقبایی که موفقیت کمتری دارند،متمایز می کند. اجتناب از نابودی ارزش علی رغم ارزش زیادی که یک سازمان مادر می تواند خلق کند،خطر امکان نابودی ارزش به موجب برخی از جنبه های مادرانه آن همواره وجود دارد. بدون ویژگی های مادرانه مناسب حتی استراتژی بنگاه مادری که بر فرصت های بزرگ مادرانه هدفگذاری کرده باشد،شکست خواهد خورد. سمینار استراتژی بنگاه مادر و نحوه ارزش آفرینی سازمان های مادر به صورت پاورپوینت آماده ارائه می باشد. دسته بندی: مدیریت – بازاریابی تهیه و تنظیم: دانشجوی کارشناسی ارشد فرمت: قابل ویرایش تعداد اسلاید: 22
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1560 بازدید, 13 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت استراتژی بنگاه مادر و نحوه ارزش آفرینی سازمان های مادر”

پاورپوینت استراتژی بنگاه مادر و نحوه ارزش آفرینی سازمان های مادر

اسلاید 1: به نام خداموضوع تحقیق:استراتژی بنگاه مادر و نحوه ارزش آفرینی سازمان های مادرمحقق:..........................

اسلاید 2: استراتژی بنگاه مادر و مزیت مادریپژوهشی که این تحقیق بر آن مبتنی است،چنین بیان می کند که هرچند برخی از شرکتهای چند کسب و کاره،استراتژی هایی دارند که ارزش آفرینی چشم گیری دارند،ولی اکثریت قابل توجه شان چنین نیستند،یعنی بیشتر آنها نابود کننده ارزش اند.

اسلاید 3: استراتژی بنگاه مادر چیست ؟ استراتژی بنگاه مادر باید راهنمای تصمیمات در سطح بنگاه مادر باشد.همچنان که استراتژی کسب و کار باید راهنمای تصمیمات در سطح کسب و کار باشد.

اسلاید 4: سوالاتی که در تصمیمات بنگاه مادر با آن مواجه اند:1. بنگاه مادر باید منابع خود را در چه کسب و کارهایی و به کدام یک از روش های مالکیت شرکت های هولدنیگ یا سهام اقلیت،سرمایه گذاری مشترک یا پیمان ها سرمایه گذاری کند؟2. بنگاه مادر چگونه باید کسب و کارهای مرتبط را تحت کنترل یا نفوذ خود درآورد و چگونه با آنها رابطه داشته باشد؟

اسلاید 5: سازمان مادر چیست ؟ سلسله مراتبی از بنگاه مادر که مسئول اتخاذ تصمیم ها در مورد استراتژی بنگاه مادر است را سازمان بنگاه مادر می نامیم.

اسلاید 6: چرا اصولا سازمان مادر باید وجود داشته باشد ؟ چون کسب و کارهای گرد هم آمده تحت مالکیت سازمان مادر،نسبت به حالت موجودیت مستقل خود،بهتر عمل می کنند و این که سازمان مادر انقدر ارزش ایجاد می کند که بتواند هزینه های خود را جبران کند.

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید