کسب و کار مدیریت و رهبری

آمیخته بازاریابی

Mix Marketing1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آمیخته بازاریابی”

آمیخته بازاریابی

اسلاید 1: Futurist SurfYour Subtitle Goes Here

اسلاید 2: Your Topic Goes HereYour subtopic goes hereموضوع: بهینه سازی آمیختۀ بازاریابیاستاد مربوطه: دانشجو:

اسلاید 3: بازاریابی بازاريابي فرايندي است كه در آن شركت براي مشتري ارزش ايجاد كرده و رابطۀ مستحكمي با او برقرار كند تا بتواند در عوض از مشتري ارزش دريافت كند. بازاريابي يعني جستجو براي يافتن مناسب‌ترين بخش‌هاي بازار كه سازمان مي‌تواند در آن‌جا به صورت مفيدتر و مؤثرتر حضور يابد و پاسخگوي نيازها و خواسته‌هاي مردم باش .به عبارت ديگر بازاريابي تلاش آگاهانه است براي تخصيص بهينه منابع و ايجاد نوعي تخصيص در بازار (روستا و همكاران،1383 :11)

اسلاید 4: آمیخته بازاریابی آميخته بازاريابي يكي از مفاهيم اصلي در بازاريابي نوين مي‌باشـد. آميختـه بازاريـابي(Mix Marketing)، مجموعـه ابزارهاي قابل كنترل و تاكتيكي بازاريابي است كه شركت از آميختن آن‌ها با هم، نتيجه مورد نظر را از بازار هدف كسب مي‌كند. آميخته بازاريابي از تمام چيزهايي تشكيل شده كه شركت مي‌تواند با استفاده از آن‌ها بر تقاضا بـراي كالاهـايش در بـازار هـدف تأثير بگذارد. یکی از ابزارهای مهم در برنامه‌ریزی و اولویت‌گذاری در حوزۀ بازاریابی، آمیختۀ بازاریابی است. استفادۀ صحیح و بهره‌گیری مناسب از آمیختۀ بازاریابی، دو فایده اساسی و مهم دارد؛ نخست آنکه کار مدیران و تجار در صنعت مربوط را به خوبی جهت می‌دهد و اولویت‌های آن‌ها را معین می‌سازد و ثانیاً قوت‌های رقابتی آن را در مقایسه با سایر رقبا معین می‌سازد(لو و تان، 38:1995).

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید