کسب و کار اقتصاد و مالی

اجرای بازار – Market Perform

129-Market-Perform

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اجرای بازار – Market Perform”

اجرای بازار – Market Perform

اسلاید 1: اجرای بازارMarket PerformMGTools.ir

اسلاید 2: عنواناجرای بازارنوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیلموضوعمالی و سرمایه گذاریسطحسازمانیپیچیدگیزیاد

اسلاید 3: بازار سرمایه بازاری برای خریدوفروش اوراق مالکیت و اوراق بدهی است. بازار سرمایه بین تأمین‌کنندگان سرمایه مثل سرمایه‌گذران حقیقی (خرد) و سرمایه‌گذاران حقوقی (نهادی) و متقاضیان سرمایه مثل شرکت‌ها، دولت یا اشخاص، کانالی ارتباطی ایجاد می‌کند. بازار سرمایه برای عملکرد اقتصاد حیاتی است، چراکه سرمایه، جزئی ضروری برای تولید خروجی در اقتصاد است. بازار سرمایه شامل بازار اولیه، بازار ثانویه و بازار اوراق مشارکت می‌شود. اجرای بازار و بی طرفی در حالت سرمایه‌گذاری اصطلاحات مورد استفاده توسط تحلیلگران مالی را جهت سرمایه‌گذاری تحلیلگر برای یک نتیجه متوسط مورد انتظار در بهترین حالت را نشان می‌دهد. از آنجا که واژه‌هایی مانند فروش ، کاهش ، انجام کمتر از حد انتظار و جلوگیری به ندرت استفاده می‌شود (برای جلوگیری از القای احساس ناراحتی به مشتریان بالقوه از بانک‌های سرمایه‌گذاری)، سرمایه‌گذاران عاقلانه وجود این احتمال که اجرای بازار یا بی‌طرفی در واقع برای شرایطی که در آن بهتر است از شر یک سرمایه‌گذاری خلاص شوید(در یک تعبیر مناسب) می‌باشد را مد نظر قرار می‌دهند. اجرای بازار ارزیابی بی‌طرفانه از سهام است نه بشدت مثبت نه بشدت منفی. با این حال اگر سهام از طریق یک دوره عملکرد ضعیف بازار رفته باشد، آن نشان‌دهنده این است که سهام انتظار می‌رود عملکرد آن نسبت به میانگین بازار بهبود یابد. عبارت اجرای بازار بطور کلی گرایش به توصیه بی‌طرفانه (ولرم) دارد. وسیله سرمایه‌گذاری‌ای ترجیح داده می‌شود که عملکرد مورد انتظار بهتری داشته و منجر به افزایش میانگین بازار شود. بطور ساده‌تر اجرای بازار توصیه‌ای بی‌طرفانه در خصوص خرید و فروش سهام سرمایه‌گذاری می‌باشد. مثالی از کارکرد اجرای بازار : سند بهاداری که سرمایه‌گذاران و تحلیلگران بعنوان اجرای بازار توصیف می‌کنند بطور نزدیکی از شاخص بازار مانند میانگین صنعتی داو جونز پیروی می‌کند. برای مثال اگر سهام قدردانی 10% در سال و داو 10% در سال رشد می‌کند، که سهام بعنوان اجرای بازار توصیف شده است.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطاوراق بهادارSecurity چشم‌انداز ارزش سهامدارShareholder Value Perspective مزایابی‌طرفانه بودن ارزیابی یکی از مزیت‌های اجرای بازار هست.معایبارزیابی از وضعیت سهامکاربردها

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان