صفحه 1:

صفحه 2:

صفحه 3:
5-6 " فرایند انتقال پیام از فرسننده به گیرنده. مشروط بر آنکه ‎oe)‏ ل ا ا اك بالعكس.

صفحه 4:
عناصر فرآیند ارتباط " منبع بيام (فرستنده) 561101617 " بيام (محتوا) ©1/6553606: در راستاى اهدافء انتخاب با دقت» روشن و قابل فهم» داشتن ويزكىءبموقع بودن» خوش ايند بودن Channels of Communication bs)! Jus = * مقصد پیام (گیرنده) 11606170۳ ۴ باز خورد ۲66018016

صفحه 5:
نظام هاى رسانه أى Interpersonal cx ‏ارتباط بین‎ ۴ Communication * رسانه های جمعی 1۷۲6016 ۷۲۵95 * رسانه های سنتی 1۷6016 ۳0116

صفحه 6:
انواع ارتباط ۴ ارتباط یک طرفه (روش )44( ‎Didactic‏ ‎Method‏ ‏و ‎hac‏ .دوطرفه (روش ‎Socratic (blot‏ لا ‎Verbal and Non verbal iow‏ ‎ys) 7 ١‏ ا

صفحه 7:

صفحه 8:

صفحه 9:

صفحه 10:

صفحه 11:

صفحه 12:

صفحه 13:

صفحه 14:

صفحه 15:

صفحه 16:

صفحه 17:

صفحه 18:

صفحه 19:

صفحه 20:
خطاهای رایج در ارتباط بین فردی 0 reer " يرسيدن يك سوال به جاى اظهار عقيده TES ‏ا ل ل‎ Tee Te reer Tee I * نسبت دادن دیدگاه خود به دیگران ۱ ل ال " استفاده از نمى توائم به جاى نمى خواهم 8 استفاده از باید و بایستی به جاى یک انتخاب

صفحه 21:
خطاهای رایج در ارتباط بین فردی (ادامه) دادن پاست سكي بذ يك برس * استفاده از حدس می زنم و فکر می کنم با وجود اطمینان " استفاده از سعى كرردن به.جاى انجام دادن BEES Te Oe BD OS eS IOP ‏عصبانی هستم)‎ 0 TL eCTC S20 oN * قطع کردن صحبت افراد aes

صفحه 22:

صفحه 23:
موانع ارتباط بهداشتی # شکاف اجتماعی و فرهنگی ل 0 " نكرش منفى نسبت به مَرَابّق و( cea ‎Sg GB) oe‏ 9 ترجه کات م

صفحه 24:

صفحه 25:
5-6 " مشاوره به مجموعه فعاليت هايى اطلاق مى شود كه در جريان آن » فردى را در غلبه بر مشكلاتش يارى مى دهند. " مشاوره فرآيندى است كه در طى آن از روش مصاحبه برای کمک به مراجع درگرفتن یک تصمیم منطقی محکم ال 0 ‎es‏

صفحه 26:
74 Non-directivg

صفحه 27:
اصول و قواعد مشاوره و و 9 " برنامه ريزى " دائش و مهارت كافى ‎ *‏ تشريك بمساعى سير ارائه دهندكان مراقبت بهداشتى " واقع بينى:و"يرهيز از بيش فرض و بيش داورى اك " يذيرش مسئوليت و تصميم كيرى أكاهانه مراجع " رازدارى * ارائه اطلاعات صحیحء روشن, دقيق و مناسب

صفحه 28:
اهداف مشاوره ‎te Tee‏ ار ۱ ۱ به دست آورد. * راه های جدیدی برای نگریستن به موقعيت و مسئله خودش بيابد و درك كند. " اعتماد به نفس و قبول مسئوليت در او براى تدبير مسئله خودش افزايش يابد. ‎ne ۵‏ إه؛ صريح و عملى براى بهبود بخشيدن به وضعيت خود مشخص رت ‏ور ‏و ‏. اللي سس بر را

صفحه 29:
مهارت های مشاوره * مهارت های ارتباطی " مهاريت هاى تشخيصى " مهارت هاى انكيزشى ۴ مهارت های مدیریت

صفحه 30:
انواع مشاوره " مشاوره در بحران مشاوره تسهيلكرانه * مشاوره پیشگیری * مشاوره تکاملی ‎eo‏ ا ‏ل 22 كت ‏كال بسر ‏© امشاوره رل ره 5 * مشاوره با اقشار خاص

صفحه 31:
2100112307 " برقرارى رابطه * آشنایی با مراجع و انتظارات او Pe 9 ‎td‏ در ما ‎iE ICR‏ ‎aa 8 gs‏ لير ار بازر سناو مراجع دربار 00 ‏9 ل ‏كيد ‎

صفحه 32:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
32,000 تومان