کسب و کار مدیریت و رهبری

ارتباطات اثربخش

shryane_hayatiye_modiriyat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ارتباطات اثربخش”

ارتباطات اثربخش

اسلاید 1: به نام قرار هستیMokhtari4/19/2018

اسلاید 2: Effectiveness communication

اسلاید 3: ارتباطات اثربخش شریان حیاتی مدیریت Mokhtari4/19/2018

اسلاید 4: دکتر ماسارو اموتو یک محقق ژاپنی در این زمینه تحقیقاتی انجام داده است. وی کلماتی را در یک شیشه آب ادا کرده تا تاثیر آنها را بر مولکول های آب مشاهده کند.Mokhtari4/19/2018

اسلاید 5: The meaning of communicationexchange of thoughts , ideas or informationverbal & nonverbalthe reciprocal process of sending and receiving messages between two or more people.Mokhtari4/19/2018

اسلاید 6: SENDERMESSAGECHANNELRECEIVERContextFEEDBACKThe Communication ProcessThe person initiating the communication, or broadcasting the message.The specific set of words, gestures and images that the sender uses to convey what he or she wants to say.The channel through which the message moves.Receivers (or the audience for the message) - from whom the receiver often expects a response.The response from the receiver to the sender.Mokhtari4/19/2018

اسلاید 7: Channel of Communication Mokhtari4/19/2018

اسلاید 8: Body Language 55%Words7%Tone ofVoice38%Mokhtari4/19/2018

اسلاید 9: Nonverbal communication skillsInvolves use of facial expressions, gestures, eye contact and touch.Mokhtari4/19/2018

اسلاید 10: Smiling – there is nothing like a smile and pleasant face to greet a customer, especially if he/she has a complaint. Eye contact – always look into your customer’s eyes. Positive Non-Verbal CommunicationsMokhtari4/19/2018

اسلاید 11: Listening skillseffective listening .The purpose is to transport interest & respect for the other personPeople will forget 75% of what they hear today within the next 2 weeks.Effective listening can occur at a rate of 500 words per minute but normal speech occurs at 125- 250 words per minute allowing the listener to think on many things Mokhtari4/19/2018

اسلاید 12: Barrier to listening Forming a judgment or evaluation before we understand what is being said Being inactive Having a closed mindHearing what we wish to hearFear of being changed ourselvesExcessive and continuing talkingMokhtari4/19/2018

اسلاید 13: Verbal Active Listening SkillsEncouraging the speaker with verbal cues. I.E “yes”, “uh huh”, or “please continue”.Repeating what the speaker has said. This allows for clarification and ensures that the intended message has been delivered.Asking Open ended questions allow the person to add to his/her statement.Thanking the person for participating and or talking with you.Mokhtari4/19/2018

اسلاید 14: Non-verbal Active ListeningMost communication takes place non-verballyBody language is an important element of communicationOpen-be open when talking with someone. Do not cross arms in front of chest.Relax-Do not make uneasy when speaking to people. Mokhtari4/19/2018

اسلاید 15: Non-verbal Active Listening ContinuedEye contact-In American culture, eye contact lets people know that attention is being focused on them. In many cultures direct eye contact is a form of disrespectSpace- the amount of personal space between you and the person/people you are speaking with. Americans tend to have the most personal space at 2 feet.Mokhtari4/19/2018

اسلاید 16: feedbackyour audience has understood your message.  Mokhtari4/19/2018

اسلاید 17: Approaches to communication1-Passive2-Aggressive3-Aggressive-Passive4-AssertiveMokhtari4/19/2018

اسلاید 18: Passive approach to communicationدر اين ارتباط :فرستنده براي دريافت کننده طرز برخورد تملق گويانه دارد و بوسيله زبان بدن(اشارات و..) و تن صدا و استفاده از کلماتي که جنبه احترام براي دريافت کننده دارد ارتباط برقرار مي کند. Mokhtari4/19/2018

اسلاید 19: Aggressive approach to communicationدراين نوع ارتباط: فرستنده پيام شيوه پرخاشگرانه دارد و فقط براي خودش احترام قائل است و براي دريافت کننده هيچ گونه احترام و ارزشي نمي گذارد.وصحبت کننده اغلب خصلت هاي منفي به طرف مقابل مثل حماقت، بي عرضگي،گستاخي به دريافت کننده مي دهد.Mokhtari4/19/2018

اسلاید 20: سه چیز در زندگی هست که شخصیت انسان را  از بین میبردحرص...غرور..خشم سه چیز در زندگی هست که بیشترین ارزش را داردعشق...احترام به خود...زمان Mokhtari4/19/2018

اسلاید 21: Passive –Aggressive approach to communicationدر اين نوع ارتباط افراد با صحبت کننده موافق نيستند اما صداي مخالفت شان بلند نمي شود وبه جاي اعتراض نمودن به سادگي سکوت مي کنند .فرستنده پيام باور دارد که دريافت کننده موافق او است چون اطلاعاتي از مخالفت آنها ندارند ولي در واقع دريافت کننده ها موافق فرستنده نيستند . Mokhtari4/19/2018

اسلاید 22: Assertive approachيک ارتباط دو جانبه است. در ان گيرنده عکس العمل و نظريه هاي خود را در باره پيام به اطلاع فرستنده مي رساند.دريافت کننده و فرستنده هر دو احترام مي گذارند .شروع اين نوع ارتباط بسته به اعتماد و اطمينان از مفيد بودن برنامه ها دارد. به طور طبيعي اين ارتباط در موقعيت هاي حرفه اي بهترين گزينه مي باشد و باعث مي شود ارتباطات حرفه اي و کارگروهي را شکل دهد.. Mokhtari4/19/2018

اسلاید 23: The meaning of assertive communicationAssertiveness is key to successful relationships for the client , the family , the nurse , and other colleagues.It is ability to express your thoughts , your ideas and your feelings without anxiety.Mokhtari4/19/2018

اسلاید 24: Verbal communication skillsAssertive communicationMokhtari4/19/2018

اسلاید 25: نقش فرهنگ در ارتباطRole of cultureMokhtari4/19/2018

اسلاید 26: ارتباط با شخصيت پرخاشگر و دشمن نمابراي پيشگيري از درگيري و تعارضات نبايد دست به عمل متقابل زد.رفتار هاي عاقلانه و حفظ آرامش اقدامات لازم را انجام داد.البته در مقابل اين افراد بايد قاطع بود در غير اين صورت مدير را تحت تسلط خود قرار داده و سبب نااميدي مي شوند.مديران در فرصت هاي مناسب پرسنل را آموزش داده و مسايل اين افراد را با روش هاي مشکل گشائي حل نمايندMokhtari4/19/2018

اسلاید 27: ارتباط با شخصيت هاي شاکيبراي حل مسايل اين شخصيت ها بايد به صحبت هاي آنان به دقت گوش کرد ه و به انان اطمينان داد که به حرف هايشان توجه ميشود .هرگز گفته هاي آنان را نبايد رد يا قبول کرد . بلکه بدون اظهار نظر شکايت را گوش داده و شرايطي فراهم کرده تا از روش مشکل گشايي مسايل خود را رفع نمايند. Mokhtari4/19/2018

اسلاید 28: ارتباط با شخصيت منفي باف معتقدند فقط خودشان کار مي کنند و اگر کاري را انجام ندهند کسي قادر به انجام آن نيست .در برقراري ارتباط با اين افراد بايد به حوادث مشابه و مثبت گذشته اشاره کرد ولي هرگز نبايد به داستانهاي غير واقعي متوسل شد . نبايد گزينه هاي مختلف براي حل مسايل به او پيشنهاد کرد، بلکه فرصت تفکر و تعمق و آزادي عمل به اين افراد داده شود تا خود اماده حل مشکل شوند . Mokhtari4/19/2018

اسلاید 29: Thanks a lot for attentionMokhtari4/19/2018

اسلاید 30: خسته نباشيد با تشکر از توجه شما عزيزان خداوندا، سپاس تو را که بار دیگر به من طلوع خورشید را هدیه دادی، قول می دهم امروز هر جا که بروم، مهری برسانم حتی با لبخندی، به من کمک کن، امروز را به شاهکاری بی همتا تبدیل کنم..Mokhtari4/19/2018

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید