کسب و کارمدیریت و رهبریبرنامه‌ریزی

ارتقاء و پرورش تأمین‌کنندگان

صفحه 1:
4 A مدیریت راهبرد صن

صفحه 2:
۱ a5 ‏رتقاء و پرورش تآأمین کنند گان‎ ۲ =

صفحه 3:
ارتقاء و پرورش تأمین کنندگان |__ wilt تأمين کنندگان " ۱ ۲ Supplier ‏ر‎ ۶ ۱

صفحه 4:
ارتقاء و يرورش تأمين كنندكان زد ‎Contracto‏ ۱ خدماتى كه معمولاً در بازار نيست ‎ll‏ ‎1S sum ES CI‏ 9 چم که

صفحه 5:
ارتقاء و پرورش تأمین کنندگان كاهش هزينه از طريق: انعطاف تحلیل مسائل پیمانکاران» کمک فنی از ‎ents pene eee re ee Bd‏ عي ا حق امتياز و يروانه. كمكث مالى يا آموزش موثر و سریع به . ‎By ed‏ ملاس جلوگیری از کننده سرمايه كذارى» غير در برنامه [۳ tO mOre rT) 5 استقرار برنامه توسعه تامین کنندگان؛

صفحه 6:
مراحل هشت گانه اجرای برنامه ۳۳۲۳۲۳۲۳۲۲07 1۳۳۳۲۳۲۳۲۳۲۳ ۱55 ae ae 5 عقد آموزش پیمانکاران

صفحه 7:
۱-۲. اطلاع دسانی We > -

صفحه 8:
۲-۳. انتخاب ش ر کت مادر برای عقد قرارداد =

صفحه 9:
۳-۲. تجزیه و تحلیل نیازهای مشتری و پیمانکاران

صفحه 10:

صفحه 11:
۳-. پایش فرایند و بهره وری تولید محصول پیمانکاران ۸ ۱6 (erecta) ce) ‏سس‎ ‏و[ ریسم‎ SS تجزیه و تحلیل جنبه مدیریتی شرکت

صفحه 12:
1-۲. تجزیه و تحلیل توانایی پیمانکاران در انطباق با نیازهای شرکت ۴ ظرفیت واقعی پیمانکاران ظرفیت مورد انتظار شرکت اصلی ‎Te ee)‏ ات ‎ ‎۷ ‏نی‎ Eee wee)

صفحه 13:
۰۷-۲ تنظیم توصیه های فنی جهت انجام اصلاحات ضروری 2 يملنى كه منشأ تمام كمبودهك مربوط به فعللیت. هلی, تخصصی, ش کت نبلشد نقش مستمر و پایدار با تمر کز بر حوزه تخصصی هر بيمانكار و بيكيرى موضوعات مربوطه oe ee re rn ‏تكميل دوره توسعه شان د ر جرخه توليد‎

صفحه 14:
۸-۲ آموزش پیمانکاران 7 1 آموزش توسط مربیان ماهر واجد شرایط 3 :۶ 7

صفحه 15:
فرایند تصمیم ارتقاء تأمین کنند گان مواد اولیه

صفحه 16:
۳ آغاز برنامه های توسعه تأمین کننده

صفحه 17:
۴ ساختن یت تیم با سازمان جهت ارتقاء تأمین کننده

صفحه 18:
۵- ارزیابی تأمين کننده a y ‏ارزیابی تأمین کنند گان جدید‎

صفحه 19:
۵- ارزیابی تألن کننده ی نقاط ۰ * استانداردها 9 ی جهانی بی می * ساختار ‎a‏ ‎ay‏ رقابتی جهانی و ب در تعهد بلند ی مدت جهت ۷ بهره وری 3 * توانایی جى تحويل به گردد. موقع

صفحه 20:
7- فعالیت های ارتقاء و پرورش تأمین ‎OFT‏ تسهیل تجزیه و تحلیل مشکلات عملکرد تأمین کننده

صفحه 21:
7- فعالیت های ارتقاء و پرورش تأمین کنندگان ع ا 99 شوك كلى از فرليندها و سيستم هلی, تلمین. ‎SMS‏ نوخ هلی تولید روزلند نوخ ضلیعات. وب

صفحه 22:
7- فعالیت های ارتقاء و پرورش تأمین ‎OFT‏

صفحه 23:
6 فعاليت هاى ارتقاء و يرورش تأمن كنند كان کت توانایی های تک نیک تونیی های یکی سس ده ب ۲ توانایی های ساخت + توانایی های تحویل ‎d‏ توانایی های کیفیت مشکلات 4 عملکرد توانایی های مالی ‏ تآأمین کننده ‎0٠‏ براساس توانایی های مدیریتی توانایی ها ‎

صفحه 24:
رد ۲ فعالیت های ارتقاء و پرورش تأمین کنندگان الیت ارتقاء و برورش تأمين كننده 3 ۰6 ۰ بلج ۵ ©

صفحه 25:
ماتریس فعالیت ارتقاء و پرورش تأمین کننده 2 كنترل موارد موارد ورودی - حدو -زمان های تنظیم و راه اندازی -کارایی فرایند های سرمایه آی هی بودن مجل کار

صفحه 26:
۷- طرح های بهبود که مورد قبول دو طرف مى باشد دح( مج

صفحه 27:
۷- طرح های بهبود که مورد قبول دو طرف می باشد © & “e 5-5-5 wee *** برنامه هاى يهبود و توسعه بايد طورى طراحى شوند كه با eee eee Be eer

صفحه 28:
۸- اجرا و ارزیابی برنامه های بهبود و پرورش تأمین کننده موفقیت از توجه تک تک اعضاء به دست می آید.

صفحه 29:
تکنیکت های بهبود فرایند تمیز کردن» سازمان دادن: هنگلمی که معل کار تمیز و سازمان داده باشد. اهدلا انتخاب کردن, انضباط در نظر گرفته شده‌به آسانی اجرا هی شوند. کوش ایمنی (60۴05) . برآی حفظ تغییرات ضروری است. استقرار ماشین آلات راحی توان از شکل خطیبه شکا اصلاح استقرار ماشین آلات لين عمل سبب انعطاف پذیری نیروی کار ۰ كاهش کاهش موجودی در جربان ساخت و ساده کردن زمان تغییرات داده شدن در خود سیستم جهت جلو گیری سیستم های ۴۵/۵-۷۵166 مبدا . در لین روش از سنسورهایی جهت جلو گبری وقوع. استفاده می شود. با آموزش, در دسترس قراردادن تجهیزات لازم جهت قللب ها را کاهش داد. لین عمل سبب" آندازی دستگاه ها و بالا بردن سرعت تولید( تولید. بست تغیبر سریع قالب ها

صفحه 30:
] قرارداان 1 [ ابزارکار در | | تزدیکی 1 و ایستگاه ۱ کاری ‏ ۱ ر فیارداان ۱ تکنیک های بهبود فر ایند ۳ 2 / a rgan 1 bef afet ۷

صفحه 31:
تکنیک های بهبود فرایند ,۰ج تت ‎e‏ کاهش زمان لازم جهت تغییر دادن تجهیزات از تولید یکت محصول به محصول دیگر ۳ eed er)

صفحه 32:
تکنیک های بهبود فر ایند جلو گیری از ارتکاب اشتباه در محل وقوع >

صفحه 33:
تکنیک های بهبود فر ایند

صفحه 34:
قراردادن ابزار مناسب و قالب ها در نزديكى ايستكاه كارى ‎al essa)‏ يمور ‎ ‎ ‏تکنبکت ‏های بهبود فرایند

صفحه 35:
‎-٩‏ حفظ و نگهداری فرایند بهبود تأمین کننده هه حححعععع__ ‎mm‏ ‎

صفحه 36:
4- حفظ و نگهداری فرایند بهبود تأمین کننده

صفحه 37:
4- حفظ و نگهداری فرایند بهبود تأمین کننده

صفحه 38:
زمان دهنده 4 ا اب اه عات و یج مین تأمين كنندكان برجسته نهايى امین اد تأمین کننده وضع موجود تأم

صفحه 39:
۰- بهینه کردن منافع زنجیره تأمین کنندگان در یک محیط اقتصادی قا اال تاها انل ی

صفحه 40:
۱- مشکل اصلی مدیربت زنجیره تهیه و تدار کت = مشکل اولیه : چگونه می توان یک جریان پیوسته و یکپارچه موجودی و مواد اولیه را جهت دسترسی یه یک سطح عملکرد خدمات از قبل تعیین شده ایجاد کرد؟

صفحه 41:
مسئله توزیع کالا از مبداً تا مقصد مکان های ساخت. ‎(ase)‏ تسهیلات توزیع.

صفحه 42:
- مشکل اصلی مدیربت زنجیره تهیه و تدار کت تقاضا براى محصول عمليات رد هن ملد ‎\ua se‏ ی eS ‏دعت م‎ = محدودیت های ظرفیت برای مکان برای محصول و محل محدودیت سقف مجاز سرمایه گذاری مجاز در موجودی الزامات جابجایی سفارشات

صفحه 43:
۲- پرسشنامه برنامه های توسعه تأمین کنندگان ل ل صفحات ۳۱۲ الی ۳۱۶ کتاب مدیریت راهبرد صنعتی

صفحه 44:
۲- پرسشنامه برنامه های توسعه تأمین کنندگان |__

صفحه 45:
با تشکر از حسن عنابت شما مدیران ‎my‏ ۰ نمی پذیرد...

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان