کسب و کارمدیریت و رهبریبرنامه‌ریزی

ارتقاء و پرورش تأمین‌کنندگان

صفحه 1:
4 A مدیریت راهبرد صن

صفحه 2:
۱ a5 ‏رتقاء و پرورش تآأمین کنند گان‎ ۲ =

صفحه 3:
ارتقاء و پرورش تأمین کنندگان |__ wilt تأمين کنندگان " ۱ ۲ Supplier ‏ر‎ ۶ ۱

صفحه 4:
ارتقاء و يرورش تأمين كنندكان زد ‎Contracto‏ ۱ خدماتى كه معمولاً در بازار نيست ‎ll‏ ‎1S sum ES CI‏ 9 چم که

صفحه 5:
ارتقاء و پرورش تأمین کنندگان كاهش هزينه از طريق: انعطاف تحلیل مسائل پیمانکاران» کمک فنی از ‎ents pene eee re ee Bd‏ عي ا حق امتياز و يروانه. كمكث مالى يا آموزش موثر و سریع به . ‎By ed‏ ملاس جلوگیری از کننده سرمايه كذارى» غير در برنامه [۳ tO mOre rT) 5 استقرار برنامه توسعه تامین کنندگان؛

صفحه 6:
مراحل هشت گانه اجرای برنامه ۳۳۲۳۲۳۲۳۲۲07 1۳۳۳۲۳۲۳۲۳۲۳ ۱55 ae ae 5 عقد آموزش پیمانکاران

صفحه 7:
۱-۲. اطلاع دسانی We > -

صفحه 8:
۲-۳. انتخاب ش ر کت مادر برای عقد قرارداد =

صفحه 9:
۳-۲. تجزیه و تحلیل نیازهای مشتری و پیمانکاران

صفحه 10:

صفحه 11:
۳-. پایش فرایند و بهره وری تولید محصول پیمانکاران ۸ ۱6 (erecta) ce) ‏سس‎ ‏و[ ریسم‎ SS تجزیه و تحلیل جنبه مدیریتی شرکت

صفحه 12:
1-۲. تجزیه و تحلیل توانایی پیمانکاران در انطباق با نیازهای شرکت ۴ ظرفیت واقعی پیمانکاران ظرفیت مورد انتظار شرکت اصلی ‎Te ee)‏ ات ‎ ‎۷ ‏نی‎ Eee wee)

صفحه 13:
۰۷-۲ تنظیم توصیه های فنی جهت انجام اصلاحات ضروری 2 يملنى كه منشأ تمام كمبودهك مربوط به فعللیت. هلی, تخصصی, ش کت نبلشد نقش مستمر و پایدار با تمر کز بر حوزه تخصصی هر بيمانكار و بيكيرى موضوعات مربوطه oe ee re rn ‏تكميل دوره توسعه شان د ر جرخه توليد‎

صفحه 14:
۸-۲ آموزش پیمانکاران 7 1 آموزش توسط مربیان ماهر واجد شرایط 3 :۶ 7

صفحه 15:
فرایند تصمیم ارتقاء تأمین کنند گان مواد اولیه

صفحه 16:
۳ آغاز برنامه های توسعه تأمین کننده

صفحه 17:
۴ ساختن یت تیم با سازمان جهت ارتقاء تأمین کننده

صفحه 18:
۵- ارزیابی تأمين کننده a y ‏ارزیابی تأمین کنند گان جدید‎

صفحه 19:
۵- ارزیابی تألن کننده ی نقاط ۰ * استانداردها 9 ی جهانی بی می * ساختار ‎a‏ ‎ay‏ رقابتی جهانی و ب در تعهد بلند ی مدت جهت ۷ بهره وری 3 * توانایی جى تحويل به گردد. موقع

صفحه 20:
7- فعالیت های ارتقاء و پرورش تأمین ‎OFT‏ تسهیل تجزیه و تحلیل مشکلات عملکرد تأمین کننده

صفحه 21:
7- فعالیت های ارتقاء و پرورش تأمین کنندگان ع ا 99 شوك كلى از فرليندها و سيستم هلی, تلمین. ‎SMS‏ نوخ هلی تولید روزلند نوخ ضلیعات. وب

صفحه 22:
7- فعالیت های ارتقاء و پرورش تأمین ‎OFT‏

صفحه 23:
6 فعاليت هاى ارتقاء و يرورش تأمن كنند كان کت توانایی های تک نیک تونیی های یکی سس ده ب ۲ توانایی های ساخت + توانایی های تحویل ‎d‏ توانایی های کیفیت مشکلات 4 عملکرد توانایی های مالی ‏ تآأمین کننده ‎0٠‏ براساس توانایی های مدیریتی توانایی ها ‎

صفحه 24:
رد ۲ فعالیت های ارتقاء و پرورش تأمین کنندگان الیت ارتقاء و برورش تأمين كننده 3 ۰6 ۰ بلج ۵ ©

صفحه 25:
ماتریس فعالیت ارتقاء و پرورش تأمین کننده 2 كنترل موارد موارد ورودی - حدو -زمان های تنظیم و راه اندازی -کارایی فرایند های سرمایه آی هی بودن مجل کار

صفحه 26:
۷- طرح های بهبود که مورد قبول دو طرف مى باشد دح( مج

صفحه 27:
۷- طرح های بهبود که مورد قبول دو طرف می باشد © & “e 5-5-5 wee *** برنامه هاى يهبود و توسعه بايد طورى طراحى شوند كه با eee eee Be eer

صفحه 28:
۸- اجرا و ارزیابی برنامه های بهبود و پرورش تأمین کننده موفقیت از توجه تک تک اعضاء به دست می آید.

صفحه 29:
تکنیکت های بهبود فرایند تمیز کردن» سازمان دادن: هنگلمی که معل کار تمیز و سازمان داده باشد. اهدلا انتخاب کردن, انضباط در نظر گرفته شده‌به آسانی اجرا هی شوند. کوش ایمنی (60۴05) . برآی حفظ تغییرات ضروری است. استقرار ماشین آلات راحی توان از شکل خطیبه شکا اصلاح استقرار ماشین آلات لين عمل سبب انعطاف پذیری نیروی کار ۰ كاهش کاهش موجودی در جربان ساخت و ساده کردن زمان تغییرات داده شدن در خود سیستم جهت جلو گیری سیستم های ۴۵/۵-۷۵166 مبدا . در لین روش از سنسورهایی جهت جلو گبری وقوع. استفاده می شود. با آموزش, در دسترس قراردادن تجهیزات لازم جهت قللب ها را کاهش داد. لین عمل سبب" آندازی دستگاه ها و بالا بردن سرعت تولید( تولید. بست تغیبر سریع قالب ها

صفحه 30:
] قرارداان 1 [ ابزارکار در | | تزدیکی 1 و ایستگاه ۱ کاری ‏ ۱ ر فیارداان ۱ تکنیک های بهبود فر ایند ۳ 2 / a rgan 1 bef afet ۷

صفحه 31:
تکنیک های بهبود فرایند ,۰ج تت ‎e‏ کاهش زمان لازم جهت تغییر دادن تجهیزات از تولید یکت محصول به محصول دیگر ۳ eed er)

صفحه 32:
تکنیک های بهبود فر ایند جلو گیری از ارتکاب اشتباه در محل وقوع >

صفحه 33:
تکنیک های بهبود فر ایند

صفحه 34:
قراردادن ابزار مناسب و قالب ها در نزديكى ايستكاه كارى ‎al essa)‏ يمور ‎ ‎ ‏تکنبکت ‏های بهبود فرایند

صفحه 35:
‎-٩‏ حفظ و نگهداری فرایند بهبود تأمین کننده هه حححعععع__ ‎mm‏ ‎

صفحه 36:
4- حفظ و نگهداری فرایند بهبود تأمین کننده

صفحه 37:
4- حفظ و نگهداری فرایند بهبود تأمین کننده

صفحه 38:
زمان دهنده 4 ا اب اه عات و یج مین تأمين كنندكان برجسته نهايى امین اد تأمین کننده وضع موجود تأم

صفحه 39:
۰- بهینه کردن منافع زنجیره تأمین کنندگان در یک محیط اقتصادی قا اال تاها انل ی

صفحه 40:
۱- مشکل اصلی مدیربت زنجیره تهیه و تدار کت = مشکل اولیه : چگونه می توان یک جریان پیوسته و یکپارچه موجودی و مواد اولیه را جهت دسترسی یه یک سطح عملکرد خدمات از قبل تعیین شده ایجاد کرد؟

صفحه 41:
مسئله توزیع کالا از مبداً تا مقصد مکان های ساخت. ‎(ase)‏ تسهیلات توزیع.

صفحه 42:
- مشکل اصلی مدیربت زنجیره تهیه و تدار کت تقاضا براى محصول عمليات رد هن ملد ‎\ua se‏ ی eS ‏دعت م‎ = محدودیت های ظرفیت برای مکان برای محصول و محل محدودیت سقف مجاز سرمایه گذاری مجاز در موجودی الزامات جابجایی سفارشات

صفحه 43:
۲- پرسشنامه برنامه های توسعه تأمین کنندگان ل ل صفحات ۳۱۲ الی ۳۱۶ کتاب مدیریت راهبرد صنعتی

صفحه 44:
۲- پرسشنامه برنامه های توسعه تأمین کنندگان |__

صفحه 45:
با تشکر از حسن عنابت شما مدیران ‎my‏ ۰ نمی پذیرد...

فصل ششم - کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی دانشگاه آزاد اسالمی واحد رشت ارتقاء و پرورش تأمین کنندگان cost reduction outsourc ing ارتقاء و پرورش تأمین کنندگان تأمین کنندگان ‏Supplier فراهم آوردن تولیدات و خدمات برای بازار گسترده با مشتریان متعدد و با حجم زیاد قرارداد فروش ارتقاء و پرورش تأمین کنندگان پیمانکاران ‏Contracto ‏r فراهم کننده تولیدات سفارش-ی یا خدماتی که معمو ً ال در بازار نیست برای یک مشتری و در حجم کم قرارداد ساخت ارتقاء و پرورش تأمین کنندگان کاهش هزینه از طریق :انعطاف بیشتر ،عکس العمل موثر و سریع به تقاضای -بازار، جلوگیری از سرمایه گذاری -غیر استراتژیک پیمانکاران/ تامین کنندگان شرکت سرمایه گذار تحلیل مسائل پیمانکاران ،کمک فنی از طریق مساعده ماشین آالت ،نیروی انسانی، حق امتیاز و پروانه ،کم-ک مالی یا آموزش طرفین مشارکت کننده در برنامه کارشناسان برون سازمانی مدیریت کیفیت جامع ،حسابداری هرینه ها ،بازاریابی ،تکنولوژی -صنعتی، استقرار برنامه توسعه تامین کنندگان، مراحل هشت گانه اجرای برنامه اطالع رسانی برنامه انتخاب شرکت مادر برای عقد قرار داد تجزیه و تحلیل نیازها ی مشتری و پیمانکاران انتخاب پیمانکاران /تامین کنندگان پایش فرایند و بهره وری تولید محصول پیمانکاران تجزیه و تحلیل توانایی پیمانکاران در انطباق با نیازهای شرکت تنظیم توصیه های فنی جهت انجام اصالحات ضروری آموزش پیمانکاران .1-2اطالع رسانی اتاق بازرگانی وصنعت سازمان های بزرگ ارتباط حرفه ای اطالع رسانی و... چاپ مقاله .2-2انتخاب شرکت مادر برای عقد قرارداد سطح آگاهی از منافع متقابل تعداد پیمانکاران درصد سهم پیمانکاران انتخاب شرکت مادر نوع محصول خدمات اعالم نیاز سازمان برنامه یا پروژه توسعه تامین کنندگان .3-2تجزیه و تحلیل نیازهای مشتری و پیمانکاران هزینه های تولید زمان تحویل ا و ل وی تش رک تم کیفیت محصوالت و خدمات اد ر ب دانش فنی را ی ان ت خ منابع فنی ا ب پ ی مان ک ا ر ان مجاورت جغرافیایی .4-2انتخاب پیمانکاران /تأمین کنندگان آگاهی حوزه فعالیت انتخاب پیمانکاران / تامین کنندگان حوزه تخصصی سطح توسعه یافتگی .5-2پایش فرایند و بهره وری تولید محصول پیمانکاران تجزیه و تحلیل فرایند تولید کنترل موجودی تاسیسات شرکت -پیمانکاران ارزیابی ظرفیت کارخانه برآورد مدیریت کیفیت تجزیه و تحلیل برنامه سیستم تولید ارزیابی قابلیت فنی تجزیه و تحلیل جنبه مدیریتی شرکت .6-2تجزیه و تحلیل توانایی پیمانکاران در انطباق با نیازهای شرکت ظرفیت واقعی پیمانکاران ظرفیت مورد انتظار شرکت اصلی تمرکز برکمبودهای پیمانکاران با هدف پیدا کردن بهترین راه حل .7-2تنظیم توصیه های فنی جهت انجام اصالحات ضروری ز-م-ا-ن-ی -ک-ه -م-ن-ش-أ -ت-م-ا-م -ک-م-ب-و-د-ه-ا -،-م-ر-ب-و-ط -ب-ه -ف-ع-ا-ل-ی-ت -ه-ا-ی -ت-خ-ص-ص-ی -ش-ر-ک-ت -ن-ب-ا-ش-د شرکت سرمایه گذار منحصربفرد بودن حمایت و مشاوره فنی توسط کارشناسان مستقل برای هر حالت نقش مستمر و پایدار با تمرکز بر حوزه تخصصی هر پیمانکار و پیگیری موضوعات مربوطه ارائه پیشنهاد و توصیه به پیمانکاران در طول تکمیل دوره توسعه شان د ر چرخه تولید .8-2آموزش پیمانکاران آموزش براساس کمبودهای کشف شده هد آموزش بصورت گروهی و فردی- ف غلب ه ب ر ک مب و د ها ی ک ش آموزش توسط مربیان ماهر واجد شرایط فش د ه تأ یم نک نن د گ ان فرایند تصمیم ارتقاء تأمین کنندگان مواد اولیه رقابت/مشتریان (محصول/کیفیت/-هزینه ها/سرویس) ارز-یابی تأمین کنندگان موجود: توانایی های تکنیکی،کیفیت، تحویل ،هزینه ها سازمان (تیم) اولیه /اهداف ارزیابی تأمین کنندگان جدید: توانایی های تکنیکی ،کیفیت، تحویل و هزینه ها درجه بندی تأمین کننده ماتریس فعالیت برنامه ارتقاء تأمین کننده تعیین زمینه های نیازمند بهبود و درجه تأکید و اهمت هر زمینه تشکیل تیم جهت اجرا پروژ-ه (از تمامی واحدها) طرح های بهبود که مورد قبول طرفین باشد اجرای برنامه های ارتقاء تأمین کننده ارزیابی نتایج توانایی های تکنیکی کیفیت، تحویل و هزینه ها مشارکت تأمین کننده .3آغاز برنامه های توسعه تأمین کننده مورد قبول اعضا قدرت ترغیب توانایی حل مسئله در دسترس نیاز به ارتقاء ب و هبود ض رق عیت ابتی بر آ و ر ده ک ردن چالش ه ا ی ر قابتی خاص .4ساختن یک تیم یا سازمان جهت ارتقاء تأمین کننده چندین تیم کاری ویژه چندین تیم کاری ویژه یک بخش دائمی در یک بخش دائمی در گروه خرید گروه خرید تشکیل کمیته از واحد واحد تشکیل کمیته از کیفیت،کنترل مواد خرید،تضمین خرید،تضمین کیفیت،کنترل مواد تخصص ضروری در تخصص ضروری در زمینه های مختلف زمینه های مختلف اجرا برنامه ارتقاء اجرا برنامه ارتقاء تأمین کنندگان تأمین کنندگان گزارش به سرپرست برنامه گزارش به سرپرست برنامه *** دیدگاه جدید :ایجاد یک تیم متش-کل از اعضاء خریدار – تأمین کننده *** دیدگاه جدید :ایجاد یک تیم متش-کل از اعضاء خریدار – تأمین کننده هدف :تنوع اعضا سبب افزایش خالقیت تیم می شود. هدف :تنوع اعضا سبب افزایش خالقیت تیم می شود. -5ارزیابی تأمین کننده عدم رضایت از سطوح عملکرد جاری تشخیص نیاز به بهبود کیفیت عدم برآورده سازی خواسته های جاری ارزیابی تأمین کنندگان جدید -5ارزیابی تأمین کننده گروه سوم ی نقاط فو م یی می د. م مرتفع ن ف در یی ر به ف یجی گردد. گروه دوم • توانایی های بالقوه جهت برآورده کردن معیارهای ایجاد شده توسط مدیریت ارشد را داراست، ولی هنوز به آنها دست نیافته اند. گروه اول • استانداردها ی جهانی کیفیت • ساختار هزینه رقابتی جهانی و تعهد بلند مدت جهت بهره وری • توانایی تحویل به موقع هدف :بهبود عملکرد تأمین کننده و برنامه ارتقاء پرورش تأمین کننده هدف :بهبود عملکرد تأمین کننده و برنامه ارتقاء پرورش تأمین کننده --6فعالیت های ارتقاء و پرورش تأمین کنندگان نتایج ارزیابی عملکرد تعیین نقاط ضعف تأمین کننده مشخص کردن دالیل خاص هر مشکل تسهیل تجزیه و تحلیل مشکالت عملکرد تأمین کننده --6فعالیت های ارتقاء و پرورش تأمین کنندگان تغییر در سیستم د-ر-ک -ک-ل-ی -ا-ز -ف-ر-ا-ی-ن-د-ه-ا -و -س-ی-س-ت-م -ه-ا-ی -ت-ا-م-ی-ن -ک-ن-ن-د-ه د-ا-د-ه -ه-ا-ی -ت-ا-ر-ی-خ-ی -ع-م-ل-ک-ر-د م-د-ت -ب-ی-ک-ا-ر-ی -م-ا-ش-ی-ن -آ-ال-ت،- ن-ر-خ -ه-ا-ی -ت-و-ل-ی-د -ر-و-ز-ا-ن-ه،- ز-م-ا-ن -ه-ا-ی -ت-و-ل-ی-د،- ن-ر-خ -ض-ا-ی-ع-ا-ت -و.-.-.- --6فعالیت های ارتقاء و پرورش تأمین کنندگان فراگ تکن به فر مشاهده واقعی فرایندها شناسایی حرکات زاید تغییر در نحوه استقرار ماشین آالت --6فعالیت های ارتقاء و پرورش تأمین کنندگان توانایی های تکنیکی توانایی های ساخت توانایی های تحویل توانایی های کیفیت مشکالت عملکرد تأمین کننده توانایی های مالی براساس توانایی ها توانایی های مدیریتی --6فعالیت های ارتقاء و پرورش تأمین کنندگان ماتریس فعالیت ارتقاء و پرورش تأمین کننده تأ می ن کن ن د ه بر اس ا مش س ک ال تو ت انا یتأ می ی ن ها کن ن د ه بر ماتریس فعالیت ارتقاء و پرورش تأمین کننده توانایی های تکنیکی توانایی های کیفیت مرتبط به محصول مرتبط به فرایند طراحی معرفی محصول جدید آزمایش امکانپذیری -بهبود محصول توانایی های فرایندطراحی فراینداتوماسیون-تغییر سریع خط تولید کنترل موارد ورودی -حدود مشخصه ها توانایی های آمیخته محصول تأخیر در ارسالمحصول توانایی های تجزیه و تحلیل ارزشهزینه تحقیق-سیستم کاهش هزینه تحویل هزینه توانایی های فرایندتست کردن وسایل وتجهیزات مهارت های نیروی انسانیسطوح ظرفیتانعطاف پذیری فرایندزمان های تنظیم و راهاندازی کارایی فرایندهزینه های سرمایه ای-عقالیی بودن محل کار مرتبط به سیستم های -عملیاتی طراحی با کامپیوتر ()CAD تولید به کمک رایانه ()CAM سیستم های تولیدسیستم های تولید بهنگام ()JITبرنامه ریزی الزامات مواد ()MRPبرنامه ریزی تضمین کیفیتحلقه های کیفیتبرنامه S.P.Cآموزش کارگرسیستم ورود سفارشانعطاف پذیری و زمانبندیسیستم حمل و نقل و موجودیبهره وری کارهزینه های غیر مستقیمO-کنترل -7طرح های بهبود که مورد قبول دو طرف می باشد هزینه و توانایی های تحویل توانایی های تکنیکی و کیفیتی وضعیت تأمین کننده پیشرفت برنامه -7طرح های بهبود که مورد قبول دو طرف می باشد بهبود توانایی های بهبود توانایی های تکنیکی و کیفیتی تکنیکی و کیفیتی زنجیره تأمین کنندگان زنجیره تأمین کنندگان تعداد کم تع-داد کم تأمین کنندگان تأمین کنندگان بهبود توانایی های بهبود توانایی های تحویل و توسعه ظرفیت تحویل و توسعه ظرفیت باال بردن توانایی های باال بردن توانایی های تأمین کنندگان منتخب تأمین کنندگان منتخب بهبود های مستمر بهبود های مستمر بهبود بهره وری و بهبود بهره وری و کاهش هزینه کاهش هزینه *** برنامه های بهبود و توسعه باید طوری طراحی شوند که با *** برنامه های بهبود و توسعه باید طوری طراحی شوند که با مشکالت خاص هر یک از تأمین کنندگان هماهنگ باشد. مشکالت خاص هر یک از تأمین کنندگان هماهنگ باشد. - 8اجرا و ارزیابی برنامه های بهبود و پرورش تأمین کننده نقش تیم بهبود موفقیت از توجه تک تک اعضاء به دست می آید. تکنیک های بهبود فرایند تکنیک ها شرح تمیز کردن ،سازمان دادن، انتخاب کردن ،انضباط، ایمنی ()COPDS هنگامOی کOه محOل کار تمیOز و سOازمان داده باشOد ،اهدافOی که برای بهبود در نظOر گرفتOه شده بOه آسOانی اجرا مOی شوند .کوشش مداوم و انضباطO برای حفظ تغییرات ضروری است. اسOتقرار ماشیOن آالت را مOی توان از شکOل خطOیبOه شکOل Uتغییر داد. اصالح استقرار ماشین آالت ایOن عمOل سOبب انعطاف پذیری نیروی کار ،کاهش زمان راه اندازی، کاهش موجودی در جریان ساخت و ساده کردن زمانبندی می شود. تغییرات داده شدن در خود سیستم جهت جلوگیری از ارتکاب خطا در سیستم های Poka-Yokeمبدأ .در ایOن روش از سOنسورهایی جهOت جلوگیری از خطOا در محل وقوع ،استفاده می شود. تغییر سریع قالب ها بOا آموزش ،در دسترس قراردادن تجهیزات الزم و ...می توان زمان الزم جهOت تعویOض قالOب هOا را کاهOش Oداد .ایOن عمOل سOبب کاهش زمان راه اندازی دستگاه ها و باال بردن سرعت تولید(تولید بسته ای) می شود. تکنیک های بهبود فرایند ‏Clea ‏n با تمیز کردن و سامان دادن محل کار می توان هزینه را 15تا 20درصد کاهش داد. ‏COPD ‏S قراردادن ابزارکار در نزدیکی ایستگاه کاری قراردادن ‏Organ ‏azing ‏Pick ‏up ‏Safet ‏y ‏Dicipl ‏ine تکنیک های بهبود فرایند اصالح استقرار ماشین آالت به شکل U کاهش زمان الزم جهت تغییر دادن تجهیزات از تولید یک محصول به محصول دیگر کاهش تعداد کارگران و استفاده از آنان در واحد ها دیگر تکنیک های بهبود فرایند تکنیک Poka- ‏Yoka تعبیه یک سنسور جهت جلوگیری از ارتکاب اشتباه در محل وقوع کاهش خطا در ارسال کاالی معیوب به مشتریان تکنیک های بهبود فرایند نیاز به حس کردن اولیه ابزار امکانپذیر عملی الزام مشتری نیاز به تنظیم کردن وجود داشته باشد احتمال قرار گرفتن در محل اشتباه وجود دارد تکنیک Poka- ‏Yoka ظاهر شدن مجدد عیوب هزینه زیاد آموزش در جاهایی که فعالیت دستی زیاد انجام می گیرد مقرون به صرفه بازگشت سرمایه کمتر ازیکسال بیشتر بودن هزینه شکست خارجی از داخلی آموزش دادن به کارگران قراردادن ابزار مناسب و قالب ها در نزدیکی ایستگاه کاری تکنیک های بهبود فرایند کاهش زمان تعویض قالب ها -9حفظ و نگهداری فرایند بهبود تأمین کننده حفظ و تداوم فعالیت های بهبود -9حفظ و نگهداری فرایند بهبود تأمین کننده افزایش انگیزه ادامه فعالیت بهبود اندازه گیری پیشرفت کار بهبود پیگیری بر اساس نظم و قاعده مشتری اولویت قرار دادن خواسته مشتری -9حفظ و نگهداری فرایند بهبود تأمین کننده ایجاد ساختا ر مفه وم بهب ود مست مر قبول فعالیت های بهبود مقبولی ت توس ط است راتژ ی و فره نگ شر ک ت حما یت مشتر مشارکت مشتری به عنوان یک سازمان دهنده به تغییرات در شرکت های تأمین کننده تأمین کنندگان برجسته نهایی بهبود فرایند قوه سکون سازمان تأمین کننده مشتری وضع موجود تأمین کننده -10بهینه کردن منافع زنجیره تأمین کنندگان در یک محیط اقتصادی پر رقابت ،با فرصت های اندک رشد و فشارهای رقابتی شدید، تخصیص صحیح منابع یک موضوع مهم و حیاتی است. کمیابی انع-طاف پذیری 4 ویژگی منابع تعدد الزامات اولویت بندی تخصیص منابع فیزیکی منابع مالی منابع انسانی منابع اطالعاتی 4منبع جهت هر نوع فعالیت تجاری -11مشکل اصلی مدیریت زنجیره تهیه و تدارک مشکل اولیه : چگونه می توان یک جریان پیوسته و یکپارچه موجودی و مواد اولیه را جهت دسترسی به یک سطح عملکرد خدمات از قبل تعیین شده ایجاد کرد؟ حداقل کردن هزینه حداکثر کردن سرویس مسئله توزیع کاال از مبدأ تا مقصد سازنده 1 سازنده 2 3 4 2 3 تسهیالت توزیع 1 2 مکان های ساخت (مبدأ) 1 مشتریان (مقصد) -11مشکل اصلی مدیریت زنجیره تهیه و تدارک مکان دریافت کننده کاال مقاصد (مشتریان) تقاضا برای محصول توزیع فراوانی اندازه سفارش توسط محصول چه مقدا ر م ح ص و م ل باید ا بادی به ز ه ه ر ر ی ی ک از به گونه ای ک از مقا ص د ف ر س تا که س ه م ع ده شود م ل ی هزینه اش به ح ات حدا ک ث ر و ی ا د اق با رعای ل برسد ت م ح د و دیت ها مکان های تولید و نگهداری کاال محدودیت های ظرفیت برای مکان برای محصول و محل هزینه های مرتبط با هر محصول و فرایند محدودیت سقف مجاز سرمایه گذاری مجاز در موجودی نیازمندی های سرویس مشتری الزامات جابجایی سفارشات جریانات حمل و نقل مبدأ -12پرسشنامه برنامه های توسعه تأمین کنندگان صفحات 312الی 314 کتاب مدیریت راهبرد صنعتی -12پرسشنامه برنامه های توسعه تأمین کنندگان بخش های- هدف برنامه منابع مالی تجزیه و تحلیل پرسشنامه حوزه کاربردی آنها تعداد سازمان مشارکت کننده در برنامه با تشکر از حسن عنایت شما مدیران موفقیت موفقیت پایان پایان نمی پذیرد...

51,000 تومان