صفحه 1:

صفحه 2:
ارزشیابی سل

صفحه 3:

صفحه 4:
۱ بسهبود کیفیتفولیند یاددهی- یادگیری:1 فولهم ن مود رزمینه ماس ولی‌حذف 2 فرهنگ بیست گرایی تأکید برلهدفآموزش و پرویش-3 ۱ ی به جای تأکید بر محتوای کتابها 4 فولهم ن_مودنیمینه مناسیسولی:4 « حذف کمیت مطلق امتحانات پایانی در ۰" ۱ تعیین سرنوشت تحصیلی دانش آموزان (

صفحه 5:
۳ داورى و 3 قضاوت در مورد آموخته ۹ لج را 0 اموز در جهت نيل به هدف ‎Sle‏ ‏آموزشی و پرورشی که از طریق سنجش و اندازه گیری حاصل ‎wo‏ ‏شود.

صفحه 6:
‎oS solSin‏ ل | دوك آزمون نوشتاري) عملکرد دانش اغور انذارة كبري ‎meta Eyes)‏ 2 ل كيري قضاوتي انجام شود,ء در حقيقت ار زشيابي انجام شده است. 00000 كك لسن مي شود اما در واقع چنین نیست.سنجش : ‎eee wgliadgs cul 4Sles 5 5 o jlail

صفحه 7:
سنجش در ارزشيابي با رویکرد سنتي كه كيفيت عملكرد دانش اموز را در نظر نمي گیرند و معلم نمي تواند از ها و پیشرفت تحصيلي دانش اموزان بهره ‎sd jw‏

صفحه 8:
فرايند أموزش هدف دار و فعال : برينامه ى دريسى eB SOLER: ‏ارزشيابى‎

صفحه 9:
انواع ارزشیابی: * ارزشیابی نیز مانند هر موضوع دیگری از جهات گوناگون مورد بررسی قرار گرفته است. * از دیدگاه محققان ارزشیابی دارای انواع متعددی است که هر کدام متناسب با رویکرد شناختی خود این موضوع را مورد بررسی و کنکاش قرار داده اند. * متخصصان ارزشیابی را به چهار دسته تقسیم بندی کرده اند. * - ارزشیابی آغازین ( امه ۳ Orwstic evokraiza) ‏ارزشیابی تشخیصی‎ -۲ * * ۲- ارزشیابی تکوینی (عمظاهبه۳) مسج * ۴- ارزشیابی تراکمی ( اوه ماو )

صفحه 10:
ارزشيابى از آموخته هاى دانش آموز درهردرس به سه صورت: ورودى» eel Pes OC Paes Ca Se

صفحه 11:
ارزشيابى تكويني ( مستمر) از نحوه ى مشاركت دانش 0 ‎sl‏ یاددهی - یادگیری و به شیوه های گوناگون و 5 تکیه , بر آزمونهای ۳۳ ‎tele icsp lass‏ بررسى تكاليف ا 77 سى مشاهده ى رفتارء ميزان فعاليت» تلاش , ايتكار و خلاقيت و .... انجام می گیرد و نمره 5 آن با توجه به میزان فعالیت دانش آموز توسط معلم مربوط تعیین و منظور می شود.

صفحه 12:
‎Uljgel yuils paises yuriw JL 52‏ 0 ۳ يادگيري خودسهم دارند بنابراین توان خود ارزيابي ا ا ‎nee Fen eee‏ گرفتن فعالیت آنان عواملي که مانع پیشرفت ‎ee ere eres on] Pec bec‏ 1 مي کوشد. نتایجاین سنجش براي نمره دادن ورتبه بندي دانش 0 ‎Be eee ea SLC Ferd‏ بلکه براي تعیین جایگاه دانش آموز و یافتن راهي براي پیشرفت وي استفاده مي شود

صفحه 13:
روش ها والگوهای مناسب ارزشیابی از کتاب ۱ 3 سه شيوهي كفتارى ۳0 عملكردى است. به عنوان مثال. اگر مشاهده به عنوان یک مهارت فرآيندى مورد توجه استء لازم است که توانایی دانش آموزان در انجام مشاهدههای ‎Sela Bite ere)‏ 0ك ‎SOE Be ee onan)‏ سنجش قرار كيرد

صفحه 14:
هدف هاى ارزشيابى ا ال ‎Bt‏ ‏شش در جهت رقع ان ‎ey‏ 5 1 - اطلاع از ميزان ييشرفت و امادكى دانش اموزان برای شروع مرحله ی بعدی ا ل ل وم 3 - اصلاع يا بهبود بخشیدن به روش ‎ines 4‏ ۱ 4 - تفهيم هدف هاى درسى به دانش اموزان به وسيله ى سؤالات آزمون 5 - ایجاد رغبت و کسب عادات درست د ل ی 6 - ال ا ‎ais‏ ‎re erate)‏ ا 7 - طبقه بندی دانش آموزان از لحاظ ‎fe reser IP I lett‏

صفحه 15:
هدف آموزشی :رفتار و اعمال و نگرش های بیش و کم قابل مشاهده وقابل اندازه گیری دانش آموز که در نتیجه ی تدرپس معلم و یادگیری دانش آموز ۳۳| صورت گیرد.

صفحه 16:
‎ower 5)‏ رفتار تدریجی و نهایی به وسیله ی یک سری ضوابط مربوط به رفتار هاى شناختى » فرايندى و مهارتى مورد ارزشيابى قرار مى كيرد .

صفحه 17:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
10,000 تومان