منابع انسانی و مشاغل

ارزیابی پوسچر به روش REBA

REBA

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۹ اسلاید روش REBA در سال ۲۰۰۰ توس هیگنت و مک اتامنی ارائه گردید. این روش نتیجه همکاری بین تیم ارگونومیست ها, فیزیوتراپیست ها, کاردمان ها و پرستاران بوده و جهت ارزیابی انواع پوسچرهای کاری غیرقابل پیش بینی موجود در وظایف مراقبت های بهداشتی و سایر صنایع خدماتی توسعه یافت. روش REBA یک روش ارزیابی کلی بدن بوده و به فرد اجازه می دهد که یک تجزیه و تحلیل توام از اندام فوقانی (بازو, ساعد و مچ), تنه, گردن و پاها را انجام دهد. همچنین در این روش عوامل دیگری مانند نیرو یا بار جابجا شده, نوع گرفتن بار (چنگش) و فعالیت عضلانی نیز در ارزیابی در نظر گرفته شده است. در این روش, ارزیابی پوسچرهای استاتیک و دینامیک فراهم شده است.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1096 بازدید, 38 دانلود

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ارزیابی پوسچر به روش REBA”

ارزیابی پوسچر به روش REBA

اسلاید 1: Rapid Entire Body Assessment

اسلاید 2: REBAارزیابی سریع کل بدن (REBA) برای ارزیابی سریع خطر اختلالات اسکلتی عضلانی (MSD) مرتبط با وظایف شغلی خاص ایجاد شده است.

اسلاید 3: ابزار ارزیابی سریع کل بدن از یک فرآیند سیستماتیک برای ارزیابی هر دو بخش فوقانی و تحتانی سیستم اسکلتی عضلانی برای خطرات بیومکانیکی و MSD مرتبط با وظیفه شغلی مورد ارزیابی استفاده می کند.

اسلاید 4: REBA با در نظر گرفتن اهداف زیر توسعه داده شد:در نظر گرفتن کوپلینگ به عنوان یک متغیر مهم در جابجایی بارها.4برای ارائه یک سیستم ساده تجزیه و تحلیل وضعیتی حساس به خطرات اسکلتی عضلانی در انواع وظایف.1برای تقسیم بدن به بخش هایی برای ارزیابی جداگانه با توجه به وضعیت ها و سطوح حرکتی.2برای ارائه یک سیستم امتیازدهی برای فعالیت عضلانی ناشی از وضعیت های ایستا، پویا، سریع در حال تغییر یا ناپایدار.3برای دادن خروجی سطح عمل با نشانه فوریت.5برای ارائه یک ابزار ارزیابی کاربر پسند که به حداقل زمان، تلاش و تجهیزات نیاز دارد.6

اسلاید 5: مدت زمان کار، زمان بازیابی موجود، یا خطر ارتعاش دست و بازو را در نظر نمی گیرد.فقط به ارزیاب اجازه می دهد تا بدترین حالت وضعیت یک کارمند را در یک نقطه از زمان ارزیابی کند که مستلزم استفاده از وضعیت های نماینده است.نیاز به ارزیابی جداگانه سمت راست و چپ بدن دارد، اگرچه در بیشتر موارد می‌توانید به سرعت تشخیص دهید که کدام سمت بدن بیشترین در معرض خطر MSD را دارد.محدودیت‌های ارزیابی سریع کل بدن:

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان