از هل دادن به کشیدن
اسلاید 1: از هلدادن به کشیدنمشتریان، یک حلقهی ارزش را ایجاد میکنندwww.barkatventures.com
اسلاید 2: ارزشمندترین برند خودروسازی جهانمواجهه با تقاضای ضعیف داخلی و کمبود شدید منابع پس از جنگ جهانی دوماوضاع نابسامان اقتصاد ژاپن و تورم بالا در آن دورانرسیدن شرکت به مرز انحلال به دلیل درآمد کم و ضررهای گسترده
اسلاید 3: تصمیم به تولید کالاها به اقتصادیترین حالت ممکن در پاسخ به این مشکلاتبهرهگیری از مدل سوپرمارکتی به منظور تولید تقاضامحور و کاهش موجودیهای داخلی به حداقل میزان ممکنتمرکز بر تولید مشتریمدار به کمک استراتژیهایی از قبیل تولید به موقع (JIT)، حداقلسازی زمان سیکل، سیستم لجستیک کانبان، مدیریت کیفیت جامع (TQM) و غیرهپیشرفت مداوم در مسیر موفقیت و استفاده از مدل کسبوکار تویوتا توسط بسیاری از شرکتها در حال حاضر
اسلاید 4: «از هل دادن به کشیدن» چیست؟تولید تقاضامحور به جای تولید برای ذخیرهسازیمشتریهل دادن: کنترل تولید متمرکزجریان مواد: جریان اطلاعات:
اسلاید 5: «از هل دادن به کشیدن» چیست؟تولید تقاضامحور به جای تولید برای ذخیرهسازیمشتریکشیدن: کنترل تولید غیرمتمرکزجریان مواد: جریان اطلاعات:
اسلاید 6: «از هل دادن به کشیدن» چیست؟مزایای کشیدن به جای هل دادنحذف ضایعات و تلفاتکاهش هزینههای موجودیقابلیت استفاده در تمامی صنایعحذف فعالیتهای فاقد ارزش افزودهاستفاده موثر از سرمایه مصرف نشده
اسلاید 7: تاریخچه کشیدن به جای هل دادنآغاز استفاده از این مفهوم در بخش تدارکات و مدیریت زنجیره تولیداستفاده در شرکت تویوتا پس از جنگ جهانی دومشکلگیری کاملتر این مدل با ترکیب مجموعهای از ابزارها و روشها در ادامهتوسعه و استفاده این مدل در شرکتهایی نظیر Bosch، BMW، Dell و ...
اسلاید 8: مطالعه موردیشرکت سوئیسی فعال در زمینه ساخت انواع سیستمهای دفع فاضلاب و تجهیزات مرتبط با آنتکیه شرکت بر عمدهفروشان و فروشگاههای اجناس این حوزهمواجهه با مشکلات مختلف در زمینه تقاضا در اواخر دهه 90پیادهسازی مفهوم واسطهزدایی و بهکارگیری ابزارهای مختلف برای ارتباط هرچه بهتر با مشتریاناستفاده از روشهایی مانند آموزش رایگان، مدیریت جامع حمایت از مشتری و نرمافزار حمایتی مناسب برای حضور پررنگتر مشتریان در مرحله مونتاژبهبود وجهه و اعتبار خود به کمک هدفگذاری جدیدبزرگترین شرکت در زمینه مد و لباس در دنیافروش لباسها با قیمتهای مقرون به صرفه در فروشگاهها و یا به صورت آنلاینمشهور در سرعت ارائه البسه مطابق مد روزکسب این مزیت به کمک طراحان و ناظران مد متعدد در سراسر جهانجمعآوری، تولید و ارسال سریع مدلهای جدید طراحیشده توسط زیرمجموعههای شرکتوجود فروشگاههای زارا در مکانهای مناسبی از مراکز فروش برای جذب بیشتر مشتریان رهگذر
اسلاید 9: کشیدن به جای هلدادن، کی؟ کجا؟ چگونه؟ و ...مدنظر قراردادن مفهوم «پادشاهی مشتری» در تمامی بخشهای سرمایهگذاری، R&D، تولید، توزیع و ...لزوم ایجاد یک زنجیره ارزش انعطافپذیر و با عکسالعمل سریع برای اجرای این مدلنیازمند بررسی دقیق هریک از مراحل زنجیره ارزش و تعیین نقاط بهینه برای جذب مشتریاجرای پروژههای خلاقیت آزاد و یا مهندسی مبتنی بر سفارش، برای درگیر کردن مشتریان در مراحل اولیه تولید
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.