اقتصاد و مالی

استاندارد گزارش پایداری بلند مدت

paydari-mali

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “استاندارد گزارش پایداری بلند مدت”

استاندارد گزارش پایداری بلند مدت

اسلاید 1: به نام خداي حسابگر ، حسابساز، حسابرس و حسابدارِ زمين و آسمان و هر آنچه در اوستRPG 1—REPORTING ON THE LONG-TERM SUSTAINABILITY OF AN ENTITY’S FINANCE INTERNATIONAL PUBLIC SECTOR ACCOUNTING STANDARDS IPSAS

اسلاید 2:

اسلاید 3: موضوع دستور العمل عملی توصيه شده( RPG ) :راهنمایی در مورد گزارش پایداری طولانی مدت مالی بخش دولتی (گزارش اطلاعات پایداری مالی بلند مدت 41)ارائه اطلاعات در مورد تأثیر سیاستهای جاری و تصمیمات اتخاذ شده در تاریخ گزارش در مورد ورود و خروجی های آتی تكميل اطلاعات در صورت های مالی با هدف عمومی (صورت های مالی) هدف : ارائه نشانه ای از پایداری بلند مدت پیش بینی شده مالی یک نهاد در یک افق زمانی مشخص مطابق با فرضیات اعلام شده است.Recommended Practice Guideline

اسلاید 4: وضعيت و قلمرو گزارش اطلاعات مطابق با RPG عملکرد خوبی ارائه می دهد . قلمرو RPG شامل جریانهای پیش بینی شده یک موسسه است . این محدود به جریان های مربوط به برنامه هایی که دارای مزایای اجتماعی هستند ، نیست . RPG به طور مستقیم موضوعات مرتبط با گزارش پایداری محیط زیست را برطرف نمی کند. هرچند ، یک نهاد باید تأثیرات مالی عوامل محیطی را ارزیابی کرده و هنگام تهیه پیش بینی های خود ، آنها را مورد توجه قرار دهد . اگرچه RPG به طور مستقیم برای موسسات تجاری بخش عمومی ، اعمال نمی شود ، اما جریان های آتی و خروجی های مربوط به یک واحد تجاری دولتی که تحت کنترل واحد گزارشگر است ، در بازه زمانی مشخص پروژه ها ، در محدوده RPG است . اطلاعات پایداری مالی طولانی مدت را نباید مطابق با RPG توصیف کرد ، مگر اینکه تمام الزامات RPG رعایت شود . RPG حداقل سطح اطلاعات را تشریح می کند. اگر چنین اطلاعاتی در دستیابی به اهداف گزارشگری مالی مفید باشد ، RPG مانع ارائه اطلاعات اضافی نمی شود و از مشخصات کیفی گزارشگری مالی برخوردار می شود .

اسلاید 5: تعاريف اصطلاحات زیر در RPG با مفهوم خاصی مورد استفاده قرار می گیرند :مفروضات سیاست فعلی عبارتند از مفروضات مبتنی بر قانون یا مقررات موجود در تاریخ گزارش با خروجی های مناسب برای شرایط تعریف شده.جریانهای نقدی و معادلهای نقدی است که پیش بینی می شود طی یک افق زمانی پیش بینی شده ، توسط نهاد دریافت و یا انباشته شود.پایداری مالی طولانی مدت ، توانایی یک نهاد برای تحقق ارائه خدمات و تعهدات مالی هم در حال حاضر و هم در آینده است.جریانهای نقدی ، پیش بینی های نقدی یا غیر نقدی که توسط موسسه پرداخت و یا در طی افق زمانی پیش بینی شده ، موسسه متعهد به پرداخت آن است . طرح ریزی(پيش بيني ) ، اطلاعات مالی آینده نگر که براساس پیش فرض های سیاست فعلی واحد ، و فرضیات مربوط به شرایط اقتصادی آینده و سایر شرایط تهیه شده است.

اسلاید 6: تعیین ضرورت ارائه گزارش اطلاعات پایداری مالی طولانی مدت در تعیین اینکه آیا باید اطلاعات پایداری مالی طولانی مدت را گزارش دهید ، یک نهاد باید ارزیابی نماید که آیا کاربران بالقوه برای اطلاعات مالی آینده نگر وجود دارند یا خیر . درارزیابی از پایداری مالی طولانی مدت ،از طیف گسترده ای از داده ها استفاده می شود . این داده ها شامل اطلاعات مالی و غیر مالی در مورد شرایط اقتصادی و جمعیتی آینده ، فرضیات مربوط به کشور و روندهای جهانی مانند بهره وری ، رقابت نسبی ملی ، ایالتی یا اقتصاد محلی و تغییرات مورد انتظار در متغیرهای جمعیتی مانند سن ، مرگ و میر ، عوارض ، باروری ، جنسیت ، درآمد ، پیشرفت تحصیلی و مشارکت نیروی کار است . ارتباط گزارش های مربوط به اطلاعات پایداری مالی بلند مدت باید در چارچوب بودجه و ظرفیت آن برای تعیین سطح ارائه خدمات در نظر گرفته شود. به احتمال زیاد کاربرهایی برای اطلاعات پایداری مالی بلند مدت برای اشخاص با یک یا چند مورد از ویژگی های زیر وجود دارند: الف) مالیات قابل توجه و یا سایر توان های افزایش درآمد؛ ب) قدرت تحمل بدهی قابل توجهی؛ یا ج) قدرت و توانایی تعیین ماهیت ، سطح و روش ارائه خدمات از جمله معرفی خدمات جدید .

اسلاید 7: حيطه گزارشگری استفاده ازحيطه گزارش مشابه به عنوان صورتهای مالی ، قابل فهم بودن پیش بینی ها را افزایش می دهد و سودمندی آنها را برای کاربران گزارش های مالی هدف عمومی (GPFR) افزایش می دهد.یک نهاد ممکن است اطلاعات پایداری مالی بلند مدت را با استفاده از ساير حيطه هاي گزارشگری، مانند بخش عمومی دولت (GGS) ، گزارش دهد. این ممکن است به منظور افزایش قوام و مقایسه با سایر حوزه های قضایی باشد یا به دلیل اینکه شاخص های دیگری وجود دارد که برای ارزیابی پایداری مالی بلند مدت بر اساس حيطه گزارشگری دیگر استفاده شود. نهادهای ارائه دهنده اطلاعات در مورد بخش عمومي دولت به ارائه اطلاعات مطابق با IPSAS 22 ، افشای اطلاعات مالی در مورد بخش عمومی دولت تشویق می شوند .

اسلاید 8: گزارش اطلاعات پایداری مالی بلند مدت اطلاعات پایداری مالی بلند مدت که مطابق با RPG تهیه شده است باید کاربران را قادر سازد تا جنبه های مختلف پایداری مالی بلند مدت سازمان ، از جمله ماهیت و میزان ریسک های مالی که نهاد با آن روبرو است ، را ارزیابی کنند . برای دستیابی به اهداف و شاخص های كيفي گزارشگری مالی ضمن در نظر گرفتن محدودیتها ، اطلاعات پایداری مالی بلند مدت معمولاً شامل مؤلفه های زیر می باشد : (الف) پیش بینی های ورود و خروجی های آینده (ب) بحث روایي در مورد ابعاد پایداری مالی بلند مدت از جمله هر شاخصی که برای به تصویر کشیدن ابعاد استفاده می شود (ج) بحث روایی در مورد اصول ، مفروضات و روش شناسی زیربنای پیش بینی ها پیش بینی های گزارش شده در اطلاعات پایداری مالی بلند مدت به طور کلی بیانگر شرایط عدم اطمینان است. یک نهاد تحت کنترل ، باید اطمینان حاصل کند که اطلاعات گزارش شده مطابق با اطلاعاتی است که توسط نهاد کنترل کننده آن ، گزارش شده است . . اهداف گزارشگری مالی توسط نهادهای بخش عمومی،شامل ارائه اطلاعاتی در مورد این نهاد است که برای کاربران گزارش های مالی اهداف عمومی به منظور اهداف پاسخگویی و تصمیم گیری مفید است.ویژگی های کیفی گزارشگری مالی با ارائه پایدار ، قابل فهم بودن ، به موقع بودن ، قابل مقایسه و اثبات بودن مرتبط است. محدودیت در اطلاعات شامل اصل اهمیت ، ویژگیهای هزینه و سود و تعادل بین خصوصیات کیفی است.

اسلاید 9: ارائه طرح( پيشنهاد ) ورودی و خروجی های آینده یک واحد تجاری باید پیش بینی های مربوط به ورود و خروجی های آینده ، از جمله هزینه های سرمایه را ارائه دهد. پیش بینی ها باید بر اساس فرضیات سیاست فعلی و فرضیات مربوط به شرایط اقتصادی آینده و سایر موارد تهیه شود.یک موسسه باید به جای تهیه اطلاعات برای خود ، فرضیه ها ، پیش بینی ها و شاخص های تهیه شده توسط نهادهای دیگر ، مانند وزارت دارایی ، یا سایرمنابع اطلاعاتی ، را ارزیابی کند ، زیرا این امر می تواند باعث کاهش هزینه گزارش شود . پیش بینی ها می توانند به صورت جدول یا قالبهای گرافیکی با جزئیات برنامه ها و فعالیت هایی که منجر به خروجی ها و شناسایی منابع ورودی می شوند ، نمایش داده شوند . در تعیین شکل گزارش جدولی موسسه ، نیاز به تعادل ملاحظات : قابل فهم بودن و مربوط بودن است . بازه زمانی زیاد بین تاریخ گزارش و پایان فعالیت ها ، مجموعه اطلاعات کامل تری را فراهم می کند ، اما خطر اطلاعات اضافی و کاهش ارزش اطلاعات را افزایش می دهد . یک موسسه باید اطمینان حاصل کند که انتخاب و ارائه طرح هایش برای ارائه تصویری گمراه کننده مطلوب یا نامطلوب نیست. قالب ها و اصطلاحات استفاده شده بین دوره های گزارش ، نیز باید پایدار باشد .

اسلاید 10: افق زماني در انتخاب یک افق زمانی مناسب ، یک موسسه باید بين ويژگيهاي كيفي قابل اثبات ، ارائه پايدار و مربوط بودن تعادل برقرار نمايد . هرچه پایان افق زمانی از تاریخ گزارش بیشتر باشد ، رویدادهای آتي بیشتري احصاء می شوند. با این حال ، با افزایش افق زمانی ، فرضیات زیربنای طرح ها ، كمتر پايدار و به طور بالقوه کمتر قابل اثبات می شوند . برعكس ، افق زمانی كوتاه مدت ممكن است خطر ابتلا به پیامدهای حوادث خارج از افق زمانی را افزایش دهد ، در نتیجه ارتباط پیش بینی ها را كاهش می دهد . طول افق زمانی ، ویژگی های موسسه را منعکس می کند. و احتمالاً تحت تأثیر ویژگیهای نهاد ، از جمله جنبه هایی از قبیل ماندگاری برنامه های کلیدی ، میزان وابستگی به بودجه سایر نهادها ، عمر مفيد برآوردي اموال ، ماشين آلات و تجهیزات مانند زیرساخت هاي شبكه و افق زمانی اتخاذ شده توسط سایر نهادهای مشابه که اطلاعات آینده ای را ارائه می دهند ، مي باشد .

اسلاید 11: توصيف ابعاد پایداری مالی بلند مدت سازمانی که اطلاعات پایداری مالی طولانی مدت را گزارش می کند ، باید شامل مباحثي در مورد هر یک از ابعاد پایداری مالی بلند مدت باشد. راهنماي عملي توصيه شده در مورد سه بعد مرتبط با پایداری مالی بلند مدت ، به شرح زیر است : 1. خدمت ؛ 2. درآمد ؛ 3. بدهی .ابعاد با هم مرتبط هستند ، زیرا تغییرات در یک بعد بر ابعاد دیگر تأثیر می گذارد. یک بعد به تنهايي با ثابت نگه داشتن دو بعد دیگر قابل تجزیه و تحلیل است . درهر بعد دو جنبه : ظرفیت و آسیب پذیری وجود دارد . یک نهاد می تواند از شاخص ها برای ارائه ابعاد پایداری مالی بلند مدت استفاده کند . یک واحد تجاری باید شاخص های خود را بر اساس ارتباط آنها با واحد تجاری انتخاب کند .

اسلاید 12: بعد خدمت توجه این بعد به ظرفیت یک موسسه برای حفظ یا تغییر حجم و کیفیت خدمات ارائه شده یا برنامه های استحقاقي ارائه شده ، متمرکز است . همچنین توجه خود را به این مسئله معطوف می کند که آیا موسسه در برابر عواملی از جمله تمایل گیرندگان و ذینفعان برای پذیرش کاهش خدمات و حق الزحمه یا حوادث ، آسیب پذیر است با انعکاس تأثیر مفروضات سیاست فعلی بر درآمد حاصل از مالیات و سایر منابع و بر بدهی ، اطلاعات پایداری مالی طولانی مدت می توانند مبلغ موجود برای تهیه کالاها و خدمات را ارائه دهند. کاربران می توانند این اطلاعات را با تعهدات ارائه دهنده خدمات موسسه ، مقايسه و از این طریق پایداری ارائه خدمات را ارزیابی کنند . عاملی که در تهیه چنین مقایسه هایی باید مورد توجه قرار گیرد میزان تأمین هزینه های برنامه های خاص است كه به مراتب بیشتر از سطح کلی هزینه های سازمان می باشد . برای فعالیتهای متمركز سرمایه ، نيز بعد خدمات شامل ارزیابی عمر مفید و چرخه های جایگزینی اقلام اموال ، ماشين آلات و تجهیزات می باشد .

اسلاید 13: بعد درآمد توجه این بعد به ظرفیت موسسه برای تغییر در سطح مالیات های موجود یا منابع دیگر درآمد و یا معرفی منابع جدید درآمدي ، همچنین توجه به عواملی از قبیل اینکه آیا نهاد در برابر عدم تمایل مالیات دهندگان به پذیرش افزایش در سطح مالیات و میزان وابستگی آن به منابع درآمدی خارج از کنترل ، یا نفوذ خود ، آسیب پذیر است ، متمرکز است .نمونه ای از شاخص بعد درآمد ، نسبت کل درآمدی است که از نهادهای موجود در سایر سطوح دولتی یا سازمانهای بین المللی دریافت می شود. به عنوان مثال ، یک نهاد دولتی محلی ممکن است قادر به حفظ یا افزایش مالیات بر املاک باشد ، اما تا حدودی به ترکیبی از کمکهای عمومی و کمکهای مالی خاص از دولتهای ملی و / یا ایالتی وابسته است. از آنجایی که سیاست های ارائه خدمات و مدیریت بدهی ، پیش بینی شده است ، می توان سطح درآمد مورد نیاز برای تأمین بودجه چنین سیاست هایی را ارائه داد. این اطلاعات به کاربران در ارزیابی توانایی سازمان برای حفظ یا افزایش سطح درآمدهای خود و از این طریق در ارزیابی پایداری منابع درآمد خود کمک می کند .

اسلاید 14: بعد بدهی توجه این بعد به ظرفیت واحد تجاری برای تحقق تعهدات مالی خود بر اساس زمان تأخیر یا بازپرداخت یا افزایش بدهی در صورت لزوم ، متمرکز است . همچنین توجه به این مسئله که ، آیا نهاد در برابر بازار و اعتماد به نفس وام دهنده و ریسک نرخ بهره ، آسیب پذیر است.سطح خالص بدهی برای ارزیابی ابعاد بدهی مهم است ، با پیش بینی فرضیه های سیاست فعلی برای ارائه کالاها و خدمات ، و برای درآمد حاصل از مالیات و سایر منابع ، می توان سطح پیش بینی بدهی خالص را ارائه داد. این اطلاعات در ارزیابی توانایی سازمان برای انجام تعهدات مالی خود، در موعد مقرر یا حفظ ، تصفیه یا افزایش میزان بدهی های خود ، به کاربران کمک می کند و از این طریق پایداری بدهی سازمان را ارزیابی می کند.در سطح ملی ، عاملی که در ارائه چنین پیش بینی هایی باید مورد توجه قرار گیرد این است که آیا باید بین این موارد تمایز قائل شویم: (الف) مانده اصلی که در کل هزینه های پیش بینی شده دولت است ، به استثنای بهره قابل پرداخت در بدهی ، منهای درآمد مالیاتی و (ب) تراز کلی ، که تراز اولیه شامل خروجی های مربوط به بهره قابل پرداخت در بدهی است. در سطوح فرعي ملی یا برای سازمانهای بین المللی تمرکز ممکن است بر بدهی خالص به عنوان درصدی از کل درآمدها باشد. افزایش در این شاخص نشان می دهد که بخش فزاینده ای از درآمد برای تسويه بدهی مورد نیاز خواهد بود ، از این طریق منابع حاصل از ارائه خدمات را منحرف می کند و سطح پیش بینی شده بدهی یک نهاد ، ممکن است ناپایدار شود .

اسلاید 15: اصول و روش ها به روزرسانی پیش بینی ها و بازتاب گزارش دهیتأثیر الزامات قانونی و چارچوبهای سیاست گذاریسیاست های فعلی ، پیش بینی های جمعیتی و اقتصادیرویکردي به جريان هاي درآمديرویکردي به برنامه های سني و غیر سنيمفروضات جمعیتی و اقتصادیمنطقی بودن مفروضاتنرخ تورم و تخفيفتجزیه و تحلیل میزان حساسیت

اسلاید 16: اصول و روش ها به روزرسانی پیش بینی ها و بازتاب گزارش دهیدر حالی که به روزرسانی منظم مطلوب است ، RPG اذعان می کند که به روز رسانی سالانه ممکن است برای همه نهادها ، واقع بینانه نباشد . با این حال ، عموماً یک رابطه معکوس بین پايداري اهداف که بر اساس آنها طرح ها ساخته می شود و مدت زمانی ساخت ، وجود دارد . در دوره های بی ثباتی مالی جهانی ، خطر منسوخ شدن پروژه هاي انجام شده گاهي اوقات قبل از تاریخ گزارش ، افزايش مي يابد ، كه منجربه کاهش توانایی چنین اطلاعاتی در تحقق اهداف پاسخگویی و تصمیم گیری ، می شود . در این شرایط ، یک نهاد باید به روز آوري طرح های خود را به صورت مکرر در نظر بگیرد. یک نهاد همچنین بعد از وقایع مهم یا عمده غیر منتظره مانند حوادث طبیعی یا سایر موارد اضطراری ، بايد طرح های خود را به روز رسانی نمايد

اسلاید 17: اصول و روش ها تأثیر الزامات قانونی و چارچوب های سیاست گذاریدر برخی از حوزه های قضایی ، گزارش اطلاعات پایداری مالی طولانی مدت ، توسط یک چارچوب قانونی یا نظارتی اداره می شود که در سطح ملی یا ایالتی یا از طریق ترتیبات بین المللی اعمال می شود . همچنین ممکن است الزامات قانونی برای دولت محلی وجود داشته باشد. كه احتمالاً شامل تقاضاهاي متعادل بودجه باشد. این الزامات به احتمال زیاد می تواند اصول ، فرضیات و روشهایی را که یک نهاد باید در محاسبه و افشای پروژه هاي خود به کار ببرد ، را مشخص یا به عبارت ديگر بر آن ها تأثیرگذار است .

اسلاید 18: اصول و روش ها سیاست های فعلی ، پیش بینی های جمعیتی و اقتصادیدر جایی که جریان برای برنامه ها و فعالیت های خاص به صورت جداگانه الگوبرداری مي شود ، فرضیات روش باید مبتنی بر ادامه قوانین یا مقررات فعلی با خروجي ها مناسب باشد . این فرضیات (به عنوان فرضیات شيوه فعلی خوانده می شوند) بطور مداوم در کل دوره طرح ، باید اعمال شوند . نقطه شروع فرضیات سیاست فعلی باید قوانين یا مقررات فعلي در حال اجرا باشد. با این وجود ، ممکن است مواردی وجود داشته باشد که خروج از قانون یا مقررات فعلی مناسب باشد ، به عنوان مثال :1. در مواردي كه قبل از تاریخ گزارش ، تغییراتی در قوانین یا مقررات فعلی اعمال شده باشد ، و مواردي كه این تغییرات دارای تاریخ اجرای مشخصی در افق زمانی پروژه ها ، داشته باشد.2. در مواردی که مقررات موجود در قانون یا آیین نامه فعلی از نظر داخلی متناقض باشد. یا3. در مواردی که قانون یا مقررات فعلی دارای تاریخ خاتمه است ، به عنوان مثال ، مقررات افول .

اسلاید 19: اصول و روش ها رویکردي به جريان هاي درآمديجریان قابل توجه درآمد حاصل از مالیات و سايرمنابع ، از جمله نقل و انتقالات بین دولتی ، ممکن است بصورت جداگانه بر اساس فرضیات سیاست فعلی مدل سازی شود. پیش بینی می شود که منابع قابل توجهی از مالیات و سایر جريان هاي درآمدی که بطور جداگانه مدل سازی نشده اند ، در رابطه با افزايش و يا كاهش مربوط به يك متغیر مانند تولید ناخالص داخلی یا شاخص تورم مشخص ، طراحي شوند . پیش بینی می شود که سایر جريان هاي درآمدي ، مانند حق امتیاز منابع طبیعی ، همچنين براي رشد تولید ناخالص داخلی یا يك شاخص ، طراحي شوند . يا به صورت جداگانه برای رسیدگی به شرایط خاص مدل شوند ، مانند زمانی که انتظار می رود منابع طبیعی رو به نقصان باشند.

اسلاید 20: اصول و روش ها رویکردي به برنامه های سني و غیر سنيبرنامه های مربوط به سن اغلب معیارهای صلاحیت مانند سن و سایر عوامل جمعیتی را شامل می شوند. در ساخت پروژه ها ، برنامه ها و فعالیت های مرتبط با سن ممکن است برنامه های غيرمرتبط با سن متمایز نشوند . برنامه های مربوط به سن ممکن است به صورت جداگانه مدل سازی شوند در حالی که ممکن است برنامه های غيرسنواتي جهت افزايش ساير متغیرها مانند تولید ناخالص داخلی یا تثبيت اقلام واقعي طراحي شوند . چنین رویکردی براي برنامه های غیر مرتبط با سن ، انعطاف پذیری را فراهم می کند ، زیرا سبب تولید ناخالص داخلی بالا / افزايش شرایط واقعی در برخی از برنامه ها و فعالیت هاي كه با حداقل افزایش یا کاهش هزینه در سایر نواحي قابل جبران هستند .

اسلاید 21: اصول و روش ها مفروضات جمعیتی و اقتصادی فرضیات جمعیتی احتمالاً شامل میزان باروری ، مرگ و میر و میزان مهاجرت و میزان مشارکت نیروی کار است. مفروضات اقتصادی احتمالاً شامل نرخ رشد اقتصادی و نرخ تورم است. سایر فرضیات اقتصادی ممکن است شامل عوامل محیطی مانند تأثیر کاهش و تخریب اکوسیستم ها و کاهش آب و منابع محدود طبیعی بر رشد اقتصادی باشد.منطقی بودن مفروضاتپیش بینی ورودي ها و خروجي ها باید مبتنی بر فرضیات سیاست فعلی و مفروضات اقتصادی و جمعیتی باشد که به طور منطقي در زمینه اين عوامل در بند 18 بحث شده است .

اسلاید 22: اصول و روش ها نرخ تورم و تخفيفدو رويكرد اصلی برای لحاظ كردن اثر تورم قیمت در طرح ها وجود دارد. تورم ممکن است در ساختن طرح ها یا طرح ها يي با با قیمت های فعلی (به عنوان مثال ، قیمت های غالب در تاریخ گزارش) در نظر گرفته شود. اگر طرح ها شامل تورم باشد ، نرخ تخفیف نیز باید شامل تورم باشد. اگر پروژه ها با قیمت های فعلی باشد ، نرخ تخفیف باید مستثني از تورم باشد . تجزیه و تحلیل میزان حساسیتبسیاری از مفروضاتي که پروژه ها بر اساس آنهاست ، ذاتاً نامشخص هستند. در بعضی موارد تغییرات کوچک در متغیرها می توانند تأثیر بسزایی در پیش بینی ها داشته باشند. استفاده از تجزیه و تحلیل حساسیت به کاربران کمک می کند تا تأثیر تغییرات مهم در مفروضات جمعیتی و اقتصادی را در طرح ها ، درک کنند.

اسلاید 23: افشاگری ها واحد تجاری باید اطلاعاتی را در اختیار کاربران اطلاعات پایداری مالی بلند مدت قرار دهد که بتوانند پایداری مالی بلندمدت پیش بینی شده موجود در سازمان ، را ارزیابی کنند . یک نهاد باید هر افشای اضافی دیگری را که برای تحقق اهداف گزارشگری مالی لازم است ، ایجاد کند . یک واحد تجاري باید اطلاعات زیر را افشا کند:(الف) نام واحد تجاري ؛(ب) صورتهای مالی که اطلاعات مربوط به پایداری مالی بلندمدت به آنها مربوط می شود.(ج) در موارد مغايرت ، نام واحدهاي تجاري موجود در حيطه گزارشگری اطلاعات پایداری مالی بلند مدت که صورتهای مالی متفاوت دارند.(د) در صورتی که واحد تجاری یک نهاد کنترل شده باشد ، هویت شخص کنترل کننده.(ه) تاریخی که در آن مجموعه کاملی از پیش بینی ها انجام شده است.(ر) مبنا و زمان به روزرسانی بعدی مجموعه کامل پیش بینی ها. و(ز) هنگامی که یک نهاد از پیش بینی ها و شاخص های تهیه شده توسط اشخاص ديگر یا سايرمنابع اطلاعاتي ، استفاده می کند ، نام آن اشخاص یا منابع دیگر و اطلاعاتی را که مورد استفاده قرار گرفته است .

اسلاید 24: افشاگری ها بحث روایی پیش بینی ها باید شامل افشای اطلاعات زیر باشد :منابع جريانهاي درآمدی قابل توجه حاصل از مالیات و سایر منابع.مروری بر فرضیات سیاست فعلی جريانهاي درآمدی قابل توجه ناشي از درآمد مالیات و منابع دیگر ، مانند سطح تراز مالیات و تخصيص ها .منابع خروجی قابل توجه از جمله هزینه های سرمایه اي . مروری بر فرضیات سیاست فعلی برای خروجیهای قابل توجه از جمله هزینه های سرمایه.این که آیا پیش بینی ها به صورت جداگانه و یا به طور کلی مدل سازی می شوند.توضیح در مورد تغییرات پیش بینی ها بین تاریخ های گزارش و دلایل این تغییرات.توضیحی مبنی بر اینکه پیش بینی ها پیش بینی نشده اند و بعید به نظر می رسد که پیش بینی ها در طول افق زمانی مشخص با نتیجه واقعی مطابقت داشته باشند و میزان اختلاف به طیف وسیعی از عوامل ، از جمله اقدامات آینده نهاد در جلسه و هر گونه چالش مالی شناسایی شده بستگی دارد.توضیحی در مورد هرگونه تغییر در قالب ها ي گزارش دهی بین دوره ای و دلایل چنین تغییراتی.افق زمانی مورد استفاده برای پیش بینی ها و دلایل انتخاب آن افق زمانی؛ وهرگاه یک نهاد افق زمانی را از آنچه در دوره گزارش قبلی استفاده شده است تغییر دهد ، دلیل چنین تغییری.

اسلاید 25: افشاگری ها بحث روایی ابعاد پایداری مالی طولانی مدت باید شامل افشای اطلاعات زیر باشد :تجزیه و تحلیل تغییرات چشمگیر در شاخص ها در مقایسه با دوره گزارش قبلی.تغییر در شاخصهای كاربردي برای گزارش اطلاعات پایداری مالی طولانی مدت ، در دوره گزارش قبلی و دلایل چنین تغییرات . وموارد به كارگيري شاخص های مشتق از از اطلاعات غیر IPSAS توسط واحد تجاري و شاخص های تأثیرگذار .

اسلاید 26: افشاگری ها یک نهاد باید اصول ، فرضیات و روش شناسی را که زیربنای پیش بینی ها و شامل اطلاعات زیر است فاش کند :جنبه های كليدي قانون و مقررات حاکم؛سیاست های اساسی و کلان اقتصادی و چارچوب های مالی ، شامل جزئیات مربوط به دسترسی به سایر گزارش های عمومی در مورد این سیاست ها و چارچوب ها ، از جمله اسناد خارج از GPFR . فرضیات اصلی سیاست فعلی و مفروضات کلیدی جمعیتی و اقتصادی که زیربنای پیش بینی ها است. شيوه بررسی و به روز کردن فرضیات سیاست فعلی و پیش بینی های جمعیتی و اقتصادی.توضیحی در مورد انحرافات فرضیات مهم سیاست فعلی از قانون یا مقررات فعلی.توضیحی در مورد تغییرات قابل توجه در اصول ، فرضیات و روشهای دوره گزارش قبلی ، ماهیت و وسعت این تغییرات و دلایل چنین تغییراتی.نتایج حاصل از هرگونه تجزیه و تحلیل حساسیت که می تواند تأثیر قابل توجهی در پیش بینی ها داشته باشد.نرخ تخفیف اعمال شده و مبنای تعیین نرخ تخفیف. و رویکرد تورم و دلیل این رویکرد.

اسلاید 27: با سپاس فراوان از توجه شما با سپاس فراوان از توجه شما

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان