مدیریت و رهبری

جلسه کارکنان staff meeting

staff-meeting

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “جلسه کارکنان staff meeting”

جلسه کارکنان staff meeting

اسلاید 1: جلسه کارکنانstaff meeting

اسلاید 2: عنوانجلسه کارکناننوعابزارمراحل استفادهاجراموضوعارتباطات و مهارت هاسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: افراد ممکن است از حضور در جلسه کارکنان ترس داشته باشند. اغلب به این دلیل که هدف از جلسه به وضوح تعریف نگردیده است. این مهم است که اهداف جلسه در پیشبرد آن بخوبی انتقال یابد طوری که شرکت‌کنندگان بدانند چه انتظاری دارند و چگونگی برای آن آماده شوند. هر جلسه کارکنان ممکن است یک هدف مختلف داشته باشد بسته به اینکه شما در حال تلاش برای رسیدن به چه چیزی هستید. جلسه ممکن است برای ارائه اطلاعات، بحث تشویق، تقویت روحیه و یا الهام‌بخش خلاقیت باشد. جلسه کارکنان ممکن است یک یا بیشتر از آن هدف داشته باشد. هدف اصلی از جلسه اطلاع رسانی کارکنان، ارائه اطلاعات به شرکت‌کنندگان جلسه میباشد. اگر مقدار قابل توجهی از اطلاعات وجود داشته یا موضوع پیچیده‌ای در میان باشد، قبل از جلسه بهتر است از یک راهنمای مشخص برای پیشبرد اهداف جلسه استفاده کرد. این امر کمک می‌کند تا سوء‌تفاهم ناشی از ارتباطات محدود شده و شرکت‌کنندگان تلقی واحدی در پایان جلسه داشته باشند.جلسات کارکنان می‌تواند در محورهای زیر انجام شود:1- جلسه کارکنان ممکن است بحث‌محور باشد؛ شرکت‌کنندگان پیشنهاداتی برای حل مساله یا رسیدگی به یک موضوع ارائه می‌دهند. 2- بحث انگیزشی از دیگر مواردی که در جلسات کارکنان مطرح است. اگر شما نیاز به پرداختن تغییر یا بهبود نگرش دارید، جلسه انگیزشی مفید می‌باشد. این امر برای حفظ روحیه بالا در طول زمان تغییر و انگیزه شرکت‌کنندگان جهت انجام اقدامات خاص برای رسیدگی به تغییر و یا عمل خاصی که شما در حال تلاش برای به انجام رساندن آن هستید مهم می‌باشد. 3- جلسه خلاقانه که گاهی اوقات بعنوان جلسه طوفان مغزی از آن یاد می‌شود، جهت تولید ایده‌های جدید استفاده میگردد. شرکت‌کنندگان آزادانه به تولید ایده‌های بسیاری که ممکن است توسط دیگران نقد یا تحسین شود می‌پردازند.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطمدیریت کارکنان Staff Management طوفان فکری Brainstormingمزایااز مهمترین مزایای این جلسات می‌تواند به ایجاد ایده‌های جدید و خلاقانه، افزایش انگیزه کارکنان و بحث و تبادل نظر بین افراد اشاره کرد که در نهایت باعث شکوفایی سازمان مربوطه می‌گردد.کاربردهااین جلسات در سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف قابل اجرا می‌باشد. معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان