کسب و کار مدیریت و رهبری

اصول الگو برداری

Imitation

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اصول الگو برداری”

اصول الگو برداری

اسلاید 1: Benchmarking BasicsOctober 19, 2001Austin, TexasConstructionIndustryInstitute dاصول الگوبردارياصول الگو برداري

اسلاید 2: Establish common definitionsEstablish metric normsDetermine the value of best practicesProvide member companies a basis for self-analysis CII Benchmarking Objectivesاهداف الگو بردارياهداف الگو برداري اهداف الگو بردارياهداف الگو بردارياهداف الگوبردارياهداف الگو برداريايجاد تعاريف عموميايجاد قواعد اندازه گيري ايجاد قواعد اندازه گيريتخمين ارزش بهترين تمرين ها آماده سازي كمپاني هاي عضو براي خود سنجي

اسلاید 3: Benchmarking DefinitionBenchmarking - a systematic process of measuring one’s performance against recognized leaders for the purpose of determining best practices that lead to superior performance when adopted and utilized – CII 1995It is part of a continuous improvement processIt involves the transfer of ideas from one organization to anotherBenchmarking requires the use of metrics - quantifiable, simple, and understandable measures that can be used to compare and improve performanceتعريف الگوبرداري : يك پروسه سيستمي اندازه گيري عملکرد يك نفر در مقابل رهبران شناخته شده به منظور تخمين بهترين اعمالي كه هدايت مي كند بسوي عملكرد عالي در حليكه پذيرفته و سودمند است . باعث انتقال ايده ها از يك سازمان به سازمان ديگر مي شود الگوبرداري نياز به استفاده اندازه گيري كيفي ، ساده و قابل فهم كه بتواند براي مقايسه و توسعه عمل استفاده شود دارد .

اسلاید 4: Types of BenchmarkingStrategic BenchmarkingFocuses on potential changes in a businessNon competitiveExamines non industry companiesPerformance BenchmarkingStudy of competitorsMeasures performance of company’s processes against othersAnalysis of industry trends through database interrogations and surveyszzWatson 1992 انواع الگو بردارياستراتژي الگو برداريتمركز روي تمركز روي تغييرات توانمندي در يك حرفه - بدون رغيب - انجام الگو برداري آزمايش شركت هاي بدمن صنعتمطالعه رقباانجام اندازه گيري پروسه هاي شركت درمقابل ديگرانآناليز تمايلات صنعت از طريقا طلاعات ، تحقيقي و بازديد

اسلاید 5: Process “Face to face” observation of target process regardless of type of companySeeks best practice for conducting a particular business processPurpose is to improve a particular processe.g. Process – Change management BP – “Project Change Management”Types of BenchmarkingWatson 1992 انواع الگو برداري پروسهصورت به صورت” رويت -هدف پروسه بدون توجه به نوع شركت”جستجو بهترين كار براي هدايت پروسه يك حرفه ويژه هدف ارتقا يك پروسه ويژه براي مثال پروسه تغيير مديريت - - پروژه تغيير

اسلاید 6: Types of BenchmarkingTypes of BenchmarkingDefinitionResource RequirementsStrategicThe analysis of world-class companies in noncompetitive industries to determine opportunities for strategic change initiatives in core business processes.Medium-Low – Usually performed by trained benchmarking analystsPerformanceThe analysis of relative business performance among competitors. Uses open-literature analysis or conducted as “blind” studies with 3rd party assistance.Low – Can use trained company personnel or consultantsProcessThe analysis of performance in key business processes among identified best-practice companies selected without regard to industry affiliation.High – Conducted by teams from process areasWatson 1992پروسهپروسهانجامنوع الگو بردارينوع الگو برداريتعريفمنبع نيازشاهآناليز كلاس جهاني صنايع بي رغيب را به منظور تخمين فرصت ها براي تغيير استراتژي ابتكار دروني مقايسه مي كند معمولا” به واسطه آموزش الگوبرداري شكل مي گيرد .

اسلاید 7: Benchmarking StepsDetermine critical success factors and appropriate metricsIdentify appropriate sample (representative) to surveyIdentify appropriate population to compare toObtain data for comparisonDetermine performance and process gapsDetermine root cause of performance gapsSelect best practices to narrow process & performance gapsImplement best practices & institutionalize performance measuring to improve performanceAdapted from Watson 1992مراحل الگوبرداريتخمين فاكتورهاي موفقيت بهراني ومقايسات متريك اختصاصي شناسايي نمونه اختصاصي ( نماينده ) براي بازديدشناسايي شهرت اختصاصي براي مقايسهبدست آوردن اطلاعات براي مقايسهJoldk تخمين انجا م و وقفه هاي پروسهتخمين علت ريشه اي وقفه كارانتخاب بهترين تمرين ها براي كوتاه كردن پروسه و وقفه هاي كارانجام بهترين تمرين ها و انجام اندازه گيري موسسه اي براي ارتقا كار

اسلاید 8: FactorMetricCustomer satisfactionCustomer surveyAchieving design basisActual vs PlannedCost performanceCG, BF, absolute costSchedule performanceSG, SF, absolute scheduleSafety performanceRIR, LWCIR, Zero AccidentsQuality performanceRework, Customer satisfactionمتريكاملعاملرضايت مشتريانجام طراحي پايههزينه كارانجام برنامه ريزيبرنامه ريزيامنيت اتفاقات كاررضايت كيفيت كارمتريكبررسي مشتريبرنامه واقعيهزينه كاملواقعيصفركار دوباره ، مشتري

اسلاید 9: Basis for Self-AnalysisWhere should you focus your efforts?Cost Performance?Schedule Performance?Safety?Quality?مبنا براي خود سنجيكجا بايد تلاشتان را متمركز كنيد ؟هزينه كار ؟انجام برنامه ريزي ؟ايمني ؟كيفيت ؟

اسلاید 10: Assess PerformanceCostCost GrowthBudget FactorPhase Cost FactorsActual Total Project Cost - Initial Predicted Project CostInitial Predicted Project Cost Actual Total Project CostInitial Predicted Project Cost + Approved Changes Actual Phase CostActual Total Project Cost تشخيص كارهزينهكل هزينه واقعي پروژه هزينه پيش بيني اوليهرشد هزينهعامل بودجههزينه واقعي كل پروژههزينه پيش بيني اوليه درخواست تغييراتمرحله هزينهعواملهزينه واقعي مرحلههزينه واقعي كل پروژه

اسلاید 11: Cost Performance Metricsمتريكهزينه هاي انجام متريكقواعد انجام متريكهزينه انجامرشد هزينه پروژهرشد هزينه دلتارشد هزينه پروژهرشد هزينه تهيهرشد هزينه ساخت فاكتور هزينه مرحله پيش برنامه پروژه فاكتور هزينه مرحله طراحيفاكتور هزينه مرحله آماده سازيفكتور هزينه مرحله ساخت

اسلاید 12: Cost Growth Comparison

اسلاید 13: Assess PerformanceScheduleSchedule GrowthSchedule FactorPhase Duration FactorsActual Total Project Duration - Initial Predicted Project DurationInitial Predicted Project Duration Actual Total Project DurationInitial Predicted Project Duration + Approved Changes Actual Phase DurationActual Overall Project Duration شناسايي الگو برداريمدت واقعي كل پروژه - مدت پيش بيني اوليه پروژه زمان پيش بيني اوليه پروژهرشد برنامه زمان واقعي كل پروژهزمان پيش بيني اوليه پروژه - عوامل زمان مرحله زمان واقعي مرحلهزمان اورهال واقعي پروژهزمان اورهال واقعي پروژه

اسلاید 14: Schedule Performance Metricsمتريك هاي انجام برنامه انجام برنامهمتريكرشد برنامه پروژهپيشرفت برنامه دلتافاكتور زماني نقشه طراحي فاكتور زماني مرحله ساختفاكتور زماني تهيه نقشهفاكتور زماني مرحله ساختفاكتور زماني مرحله شروع-+مقايسه با

اسلاید 15: Schedule Growth Comparisonمقايسهمقايسهمقايسه رشد برنامهپايه اطلاعاتي : بوميصنايع سنگين : گروه صنايع طبيعت پروژه : ريشه هاي سبزنوع پروژه : همهنوع پاسخگويي : مالكنوع رده : همه

اسلاید 16: Safety PerformanceSafetyRIRLWCIRTotal Number of Recordable Cases x 200,000 Total Site Work-HoursTotal Number of Lost Workday Cases x 200,000Total Site Work-Hoursامنيت كاركل ساعات كار كارگاهكل شماره حالت هاي قابل گزارشامنيتشماره كل تعداد روزهاي از دست رفته حالت هاي ايگسجمع ساعات گارگاهنرخ حوادث قابل ذكر

اسلاید 17: Quality PerformanceTotal Field Rework FactorTotal Direct Cost of Field ReworkActual Construction Phase Costكار / اجرا كيفيجمع عامل اجرا مجدد جمع هزينه مستقيم اجرا مجددهزينه مرحله دائم ساختمانياجرا كارمجددمتريكجمع عامل اجرا مجددارزشمقايسه مجموعنمودار

اسلاید 18: Benchmarking EssentialsClearly defined purposeContinual analysis & reassessmentObjective resultsBM methodology must be appropriateSignificance of results must be clearConclusions must be justified by the dataNever compromise integrity for the sake of findingsInvestigation must be systematicA high code of ethics is essentialSuccessful benchmarking requires a planned approachهدف تعريف شده واضحضروريات الگو برداريآناليز مستمرنتايج عينيمتد بي ام بايد اختصاصي باشدمنظور نتايج بايد روشن باشدنتايج بايد با اطلاعات jwndr a,nتحقيق بايد سيستماتيك باشديك كد بالاي اخلاقي ضروري استالگو برداري موفق نياز به معبر طراحي شده دارد

اسلاید 19: Benchmarking EssentialsRequires senior management commitmentMust establish & enforce milestonesMust report findings to senior managementInternal training for company personnelAccess to a benchmarking databaseUse of a good MIS – management information systemNetworks to facilitate studies (internal & external)Cadre of professional BM analysts to support studiesThe process must be institutionalized!ضروريات الگو برداري مديريت متعهدايجاد و علامت گذارييافته ها به مدير بالا گزارش شودآموزش داخلي براي كاركنان شركتدستيابي بهپايگاه اطلاعات الگو بردارياستفاده از يك سيستم اطلاعات مديريت خوبشبكه براي امكان پذيري مطالعات ( داخلي ، خارجي ) اكادر نيروي انساني آناليزر بي ام براي پشتيباني مطالعات

اسلاید 20: Barriers to BenchmarkingFear of being seen as “copying”Fear of losing competitive advantage by sharing informationArrogance – “we are the best, why benchmark?”Response – Classic Deming question: “How do you know?”Benchmarking trap – benchmark that which is convenient, but may not be important.Impatience – “A quintessential American trait”Adapted from Watson 1992نگراني از كپي به نظر رسيدننگراني بخاطر از دست دادن مزاياي رقيب توسط مشاركت خود ستايي - ما بهترين هستيم پاسخ - از كجا مي دانيد ؟الگو برداري كه راحت است ولي امكان دارد مهم نباشد فريب الگوبرداري - فريب الگو برداريبي صبري - يك سئوال ويژه آمريكايي

اسلاید 21: Barriers to BenchmarkingExcuses are too easy:We are too smallWe are too busyWe are too differentNobody else does what we doWe do it better than anyone elseAdapted from Watson 1992معذرت خواهي خيلي آسان استما خيلي كوچك هستيمسر ما خيلي شلوغ استما متفاوت هستيمكاري كه ما انجام مي دهيم كس ديگري نمتواند انجام دهدما از هر كس ديگري بهتر انجام مي دهيم

اسلاید 22: Benchmarking ObservationsBenchmarking is far more than copying – it requires deep self-assessment and the ability to adapt what others are doing to the context of your organization.Benchmarking is the application of scientific methods to process improvementKey is to “Adapt not adopt” – W.Edward DemingBenchmarking does not come as a natural process for Americans – competitiveness does, but not benchmarking, because benchmarking requires a team approach. – Watson 95مشاهدات الگو برداريمشاهدات الگو برداريالگو برداري خيلي بيشتر از كپي برداري است - نياز دارد خود تشخيصعميقي داشته باشيم و قادر باشيم سازمان خود را با كاري كه ديگران انجاممي دهند سازگار سازيم .- الگو برداري درخواست روشهاي علمي براي پيشرفت پروسه است .- كليد “ يك سازگاري نه سازگت - الگو برداري به صورت يك پروسه طبيعي براي امريكايي ها نمي آيدزيرا الگو برداري نياز به يك تيم نزديك دارد . وات سن

اسلاید 23: “Fools you are… to say you learn by your experiences… I prefer to profit by others’ mistakes and avoid the price of my own.” - Otto Von Bismarck “Measurement is the first step that leads to control and eventually to improvement.” - Harrington“Errors using inadequate data are much less than those using no data at all.” - Charles Babbage Benchmarking Thoughtsانديشه هاي الگو برداريحماقت شما است اگر بگوئيد به وسيله تجربه ياد مي گيريدمن ترجيح مي دهم توسط ديگران سود كنم ، اشتباه كنم و ازخود مايه بگذارم .اندازه گيري اولين قدم است كه هدايت مي كند كه كنترل كنيم و سرانجام پيشرفت كنيماشتباه به علت اطلاعات ناكافي خيلي كمتر از عدم استفاده از اطلاعات است .چارلز بجاج

اسلاید 24: “Benchmarking is the practice of being humble enough to admit that someone else is better at something and wise enough to try and learn how to match and even surpass them at it.” - APQC, 1998 Benchmarking Thoughts“If you are not keeping score, you’re only practicing.” - Arthur M. Schneiderman Journal of Strategic Performance Measurement January 1999انديشه هاي الگوبرداريالگو برداري تمريني براي متواضع بودن كافي است كه بپذيريميك نفر ديگر در اين زمينه از ما بهتر است و بقدر كافي عاقل باشيم سعي كنيم ياد بگيريم چطور رقابت كنيم و حتي پيشي بگيريم .اگر امتياز نياورديد شما فقط تمرين كرده ايد .

اسلاید 25: “A thimble of data is worth more than a ocean of opinion!” - Slaughter Benchmarking ThoughtsOvercoming resistance to copying can be difficult:“From kindergarten onward, we have been punished for working together and rewarded for individual achievement” - Watson 95“Teamwork in the classroom is called cheating.” - Scherkenback 1982انديشه هاي الگو بردارييك اطلاعات ساده بيشتر از يك اقيانوس نظر است فائق آمدن بر مقاومت در برابر اينكه كپي برداري مشكل است“ از كودكستان ما را براي كار دسته جمعي تنبيه كرده اند براي انجام كارهاي انفرادي جايزه گرفته ايم .كار تيمي در كلاس تقلب محسوب مي شود

اسلاید 26: CII Benchmarking Code of ConductPurpose: to guide Committee, staff, and participant activitiesto promote acceptanceto enhance the professionalism and overall effectiveness of the programCompliance with this code is a requirement for participation in the CII Benchmarking and Metrics Program. هدايت كردنهدف هدايت كميته ، استاد ، و شركت كنندگان فعالتوسعه باورتوسعه حرفه اي بودن و سرتاسري كردن فعاليت هاي برنامهاجابت با اين كد يك ضرورت است براي شركت كردن در c ii الگو برداري و متريكبرنامه

اسلاید 27: CII Benchmarking Code of ConductCommittee & Staff Principles:Confidential treatment of dataPublishing of aggregated data onlyUse of confidentiality agreementsPermissions from companiesUse of data to support benchmarking, research, and implementation activitiesContacts through Benchmarking Associates onlyi

اسلاید 28: Participant Principles:Avoid activities that might lead to bid rigging, restraint of trade, etc.Agreement to input representative, complete, and accurate dataWill not seek confidential data from Committee or staffCommitment to attendance at annual training and data validationCII Benchmarking Code of Conductهدايتمديران شركت كنندهاجتناب از فعاليت هاي كه هدايت مي كند به سوي پيشنهاد فريب وممانعت بازرگاني و غيرهتوافق نامه در گذاشتن نماينده ، تكميل ، و اطلاعات صحيحاطلاعات محرمانه را از كميته و اساتيد جستجو نكنيم تعهد در حضور آموزش هاي ساليانه و اطلاعات با ارزش

اسلاید 29: “When youre average, youre just as close to the bottom as you are the top.” - Unknown وقتي شما خيلي مسن هستيد ، به انتها نزديك مي شويد در صورتيكه در راس قرار داريد ناشناخته

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید