etemaade-be-nafs

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اعتماد به نفس”

اعتماد به نفس

اسلاید 1: به نام خداوند مهرباناعتماد بنفس

اسلاید 2: در آغاز زندگی ، كودك امنیت و آرامش را از طریق خانواده ، والدین و سرپرستان خود دریافت می كند. و از این طريق اضطرابش كاهش می یابد ولی در گذر زندگی تعاملات مختلف با خانواده ، مدرسه ، همسالان و محیط اجتماعی كه در آن زندگی می كند شناخت او از خود و نگرشی كه نسبت به خود دارد را شكل می دهد. و در اصل این صحبت ها كه به صورت نوارهای اطلاعاتی در حافظه اش نقش بسته است ، سازنده شخصیت فردای اوست.

اسلاید 3: واقعیت آن است كه ما انسان ها دارای ضعف هایی هستیم ؛ به همین دلیل به سادگی نمی توانیم آنچه را دوست داریم انجام دهیم ؛ پس چه خوب است نقاط ضعف و قوت خود را بشناسیم و اهداف خود را بر پایه آنها تعیین كنیم . احساس ما در دستیابی به اهداف جسممان خیلی مهم است .

اسلاید 4: عـزت نــفس و اعــتماد بنفس بنيادي ترين بخش شخصيت يـك فرد مي بـاشـد كه در تمام جوانب زندگي فرد خود را به نـحـوي متـظـاهــر مي سازد. اعتماد بنفس سالم و بالا يك ضرورت حـيـاتي و مـطـلق بـــراي هر فردي ميباشد.

اسلاید 5: اعتماد بنفس را ميتوان چنين تعريف كرد:باور و اعتقادي كه فرد نسبت به خود دارا ميباشد.* شناخت ارزش و اهميت خويش - داشتن اعتماد و رضايت از خويش.* توانايي برخورد و كنارآمدن با چالشهاي اساسي زندگي.

اسلاید 6: * تـوانـايـــي ارزيابي درست و دقيق خويش - پذيرش خويش و ارزش نهادن به خود بدون هيچگونه قيد و شرطي. * توانايي شناخت و پذيرش نقاط ضعف و قـوت و محدوديتهاي خويش.

اسلاید 7: افرادي كه از اعتماد بنفس پاييني برخوردار ميباشند داراي خصوصيات زير هستند:* مرتبا خودشان را مورد انتقاد و سرزنش قرار ميدهند.* هنگام صحبت كردن در چشمان فرد مقابل خود نگاه نميكنند. با سر پايين و قدمهاي آهسته قدم بر ميدارند.

اسلاید 8: * در پذيرش تعريف و تمجيدها و تعارفاتي كه به آنان ميشود مشكل دارند (تصور ميكنند سزاوار آنها نبوده و يا ديگران در صدد تمسخر آنها ميباشند).* معمولا احساس ميكنند قرباني رفتار ديگران هستند.

اسلاید 9: * احساس تنهايي ميكنند حتي زماني كه در يك جمع قرار دارند.* در درون خود احساس خلاء و پوچي ميكنند. * احساس ميكنند با ديگران تفاوت دارند.* احساس افسردگي، گناه و شرمساري دارند.

اسلاید 10: * نسبت به تواناييهاي خود براي رسيدن به موفقيت ترديد دارند. عدم خودباوري. * از موقعيتهاي نو و جديد مي هراسند.* از شكست وموفقيت مي هراسند.* مرتبا سعي در راضي نگاه داشتن ديگران دارند.

اسلاید 11: * دچار هراس اجتماعي ميباشند.* قادر به مديريت زمان خود نمي باشند. * عادت به پشت گوش انداختن كارها دارند.* در مقابل انتقاد، اظهار نظر و سرزنشهاي ديگران (خواه واقعي، خواه واهي) بسيار آسيب پذير مي باشند.

2,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید