مدیریت و رهبری

انواع مدیریت پرسنل Personnel Management Types

Personnel-Management-Types

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “انواع مدیریت پرسنل Personnel Management Types”

انواع مدیریت پرسنل Personnel Management Types

اسلاید 1: انواع مدیریت پرسنلPersonnel Management Types

اسلاید 2: عنوانانواع مدیریت پرسنلنوعابزارمراحل استفادهبرنامه ریزی / اجراموضوعسطحسازمانی پیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: مدیریت پرسنل می‌تواند به عنوان کسب، استفاده و نگهداری یک نیروی کار راضی تعریف شده‌باشد. این یک بخش مهم از مدیریت در رابطه با کارکنان در محل کار و با ارتباط آنها در داخل سازمان است. در واقع مدیریت پرسنل، برنامه‌ریزی، سازماندهی، جبران، یکپارچه‌سازی و نگهداری از افراد به منظور کمک به اهداف سازمانی، فردی و اجتماعی است. تلاش‌های متعددی جهت طبقه‌بندی مدیران منابع انسانی یا مدیران پرسنل به نقش‌ها یا انواع یا دسته‌های مختلف وجود دارد. یکی از شناخته‌شده‌ترین آنها توسط شاون تایسون و آلن فل در سال 1986 می‌باشد که 3 نوع مدیریت پرسنل را متمایز کردند: 1- معمار. مدیر پرسنل که دارای مشارکت استراتژیکی در کسب‌وکار است. نقش مهمی در تضمین اینکه سیاست‌های اشتغال مناسب با استراتژی کسب‌وکار گسترده‌تر آن است. خلاق و نوآور در ابداع سیاست. 2- مدیر قراردادی. کارشناس مذاکره، حفظ نظم و تنظیم رابطه اشتغال از طریق سیستم‌های مبتنی بر سیاست‌ها و روش‌های رسمی. بطور استراتژیکی در سازمان درگیر نشده اما پشتیبانی عملیاتی مهمی برای مدیران خط از طریق پیشنهاد تخصص حرفه‌ای فراهم می‌کند.3- ناظر بر کارهای در حال پیشرفت. مدیر پرسنلی که در ارتباط با مسائل کارمند بطور روزانه بوده و با اداره امور اشتغال برخورد داشته باشد. هیچ درگیری و دخالت استراتژیک در سیاست‌های کسب‌وکار و اشتغال که موقت و کوتاه‌مدت هستند، ندارند و اختیار و اقتدار رسمی با مدیران خط است. مونکس در سال 1992 اضافه‌کردن نقش چهارم حرفه ای / نوآورانهرا برای مدیر پرسنل پیشنهاد کرد که در بین نقش معمار و نقش مدیر قراردادها قرار دارد.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطمدیریت کارکنان Staff Managementمزایامدیریت پرسنل بطور موثر و نزدیک با منابع انسانی سازمان در ارتباط بوده و در صورتی که بخوبی اجرا شود وضعیت پرسنل رو به بهبود می‌رود. کاربردهامدیریت پرسنل در موارد زیر کاربرد و نقش دارد : برنامه‌ریزی نیروی انسانیاستخدامانتخابآموزش و توسعهمعایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان