صفحه 1:
صفحه 2:
صفحه 3:
صفحه 4:
لمودار رابطه بين الكيزه ؛ رقتارو هدف'
صفحه 5:
صفحه 6:
صفحه 7:
صفحه 8:
صفحه 9:
انگیزه های ابتدایی ۲
صفحه 10:
الگیزه های عمومی .
صفحه 11:
(COMpetance ) _Kimls 9 cu>Mo-)
aE S A ry eae
tare TaN/ ee Tega eet ae
lei 5 aren eon
lia tle), naa y
10
صفحه 12:
٠ فرق انكيزه هلى ابتدايى با عمومى
صفحه 13:
صفحه 14:
7 انكيزه هاى ثاثوى ۱
صفحه 15:
صفحه 16:
صفحه 17:
صفحه 18:
صفحه 19:
صفحه 20:
ره la تأمين انكيزه ايملى أ
صفحه 21:
صفحه 22:
صفحه 23:
تتورى هاى محتوايى انكيزش كارا
صفحه 24:
صفحه 25:
صفحه 26:
صفحه 27:
صفحه 28:
صفحه 29:
۲ مفروضات نبوری ۷ '
صفحه 30:
" اسان بالغ آرجریس ۱
صفحه 31:
صفحه 32:
صفحه 33:
صفحه 34:
آئوری دو عاملی هرزبرگ ,
صفحه 35:
جدول عوامل بهداشتی و برانگیزاننده
صفحه 36:
صفحه 37:
1 عوامل برانگیزاننده
صفحه 38:
صفحه 39:
صفحه 40:
صفحه 41:
So ERG تنوری
open mr rey my cee el an gcse
0 robe War tay tne Ste
ما
(Growth) 1.3, ,(Relatedness )
صفحه 42:
صفحه 43:
" علت بروز یک لباز
صفحه 44:
صفحه 45:
"تتوری های فرآیندی انگیزش:
صفحه 46:
اواع تثوری های فرآیندی |
صفحه 47:
تتورى انتظار وروم
صفحه 48:
۱ ميزان الكيزش در تثورى اننظار
صفحه 49:
_ F =Y Valenceexpectancy
صفحه 50:
صفحه 51:
" نمودار تثورى انتظار ..
صفحه 52:
7 مدل يورثر و لاوار ١
صفحه 53:
صفحه 54:
فرق مدل پورر با له های سای
صفحه 55:
esse oS eee. Ce Cn
| il
7
3 احساس ال "
|پاداش منصفانه ا قابليت ها و آرزش 4
رس وتا ياداش | }
4
۱
= لس se byt
| (ae lesa
= ee oo مایت ات لا عملکرد | لب
oe ۳ ~
1 پاداش های
بیرونی
درک احتمال دریافت 0
ياداشن Oe 1
0
ay ا وه سم با
صفحه 56:
تتوری بزابری .
صفحه 57:
صفحه 58:
" نمودار تثورى عدالت
صفحه 59:
صفحه 60:
1 آیند اسذاد ِ
صفحه 61:
3 مراحل فر آیند اسناد
صفحه 62:
| اسذاد و ذحوه كنثرل ٠
صفحه 63:
صفحه 64:
صفحه 65:
" خطاى أسذاد أساسى ظ
صفحه 66:
صفحه 67:
۱ تمودار خلاصه امندها :
صفحه 68:
س مرک زآموزش و
سازی نیروی انسانی
eel oe
