کسب و کار فروش و بازاریابی

اهداف و سیاست های توسعه صنعت خودرو در سال ۱۴۰۴

San`at_khodro

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اهداف و سیاست های توسعه صنعت خودرو در سال ۱۴۰۴”

اهداف و سیاست های توسعه صنعت خودرو در سال ۱۴۰۴

اسلاید 1: مونتاژ خودرو طراحي بدنه خودرو طراحي تريم داخلي توسعه قطعه سازي افزايش عمق ساخت داخل1340137013751380138513901400 طراحي و توسعه پلتفرم هاي جديد تنوع محصولگسترش همکاري و اتحادهاي استراتژيك با برندهاي خودروساز جهاني در زمينه: زير سيستمهاي مشترک پلتفرم مشترک طراحي و توليد محصول مشترک Co-brandingايجاد مراکز تحقيق و توسعه جهاني افزايش تيراژ توليد توسعه صادرات توسعه خانواده موتور ملي ارتقاء کيفيت 7- نقشه راه 1404 طراحي قواي محرکه طراحي سيستم تعليق افزايش ظرفيت توليد1

اسلاید 2: اهداف وسیاستهای توسعه صنعت خودرو در1404(با اقتصاد بازار)توليد حداقل 3 ميليون دستگاه خودرو (1 میلیون صادرات)توليد حداقل 50% از خودروها با برند داخلي تامين حداقل 25 ميليارد دلار قطعه توسط قطعه‌سازان براي خودروهاي داخلی صادرات 6 ميليارد دلار قطعه توسط قطعه‌سازان کسب سهم حداقل 4% از توليد ناخالص ملي کسب سهم حداقل 19% از ارزش‌افزوده كل صنعت كشورماخذ: اهداف و سياست‌هاي توسعه صنعت خودرو در افق 140429

اسلاید 3: اصلاح ساختار صنعت خودرواولويت دادن و جهت گیری حمايتهاي دولتي به سمت شركت‌هاي خودروساز ايجاد مجموعه‌سازان بزرگ در توليد قطعات و مجموعه‌هاي رقابت‌پذير با تاكيد بر ادغام و تجميع، جهت دستيابي به مقياس اقتصادي توليد و توسعه متوازن صنعت قطعه‌سازي با هدف دستيابي به حداقل 5 قطعه‌ساز بزرگ در مقياس جهاني كه توانمندي تامين حداقل 50% بازار توليد داخل را داشته‌باشند .اتحاد استراتژيك ، تجميع ، ادغام و ... شركت‌هاي توليد خودرو با هدف دستيابي به حداقل يك خودروساز بزرگ در مقياس جهاني ( شاخص‌هاي مقياس جهاني : داشتن برند محصول، مقياس توليد، فروش و خدمات پس از فروش از طريق شبكه جهاني )ماخذ: اهداف و سياست‌هاي توسعه صنعت خودرو در افق 140430

اسلاید 4: توليد خودرو رقابت‌پذيرطراحي و توليد خودرو با علامت تجاري داخلي، استفاده از پلتفرم مشترك توسط يك يا چند خودروسازي داخلي و يا معتبر جهاني با حفظ مزيت رقابتي/صادراتي ( تا سال 1404 تعداد 4پلتفرم و 12 مدل خودرو جديد هدف گذاري گرديده است )توليد خودروهاي با ‌قيمت و ‌مصرف سوخت مناسب وسازگار با محيط‌زيستبكارگيري و توسعه فناوري‌هاي نوين در توليد خودروساخت داخل مواد، قطعات و مجموعه هاارتقاء كيفيت در سطح استانداردهاي جهانيارتقاء استانداردهاي ايمني و آلايندگي برابر با استانداردهاي روز اتحاديه اروپاماخذ: اهداف و سياست‌هاي توسعه صنعت خودرو در افق 140431

اسلاید 5: توليد قطعات و مجموعه‌هاي رقابت‌پذير توسعه و ارتقاء صنعت قطعه‌ و مجموعه‌سازي و صنايع جانبي متناسب با ارزش‌افزوده سرمايه‌گذاري‌مستقيم یا مشترك با قطعه سازان خارجي باعلامت تجاري‌ معتبرايجاد و گسترش مراكز تحقيق و توسعه به ويژه در بخش قواي محركه  طراحي و توسعه درحوزه تكنولوژی‌هاي نوين قواي‌محركه (پایه‌گازسوز، ديزلي، برقي و هيبريدي)طراحي محصول و توسعه فناوري‌هاي نوين درزمينه مجموعه‌هاي برق و ‌الكترونيكايجاد و ارتقاء مراكز طراحي قطعات و مجموعه‌هاي خودروايجاد و توسعه مراکز آزمون قطعات و مجموعه‌هاي خودروايجاد و توسعه شهرك‌هاي صنعتي تخصصي در حوزه صنعت قطعه‌سازيماخذ: اهداف و سياست‌هاي توسعه صنعت خودرو در افق 140432

اسلاید 6: ارتقاء توانمندي‌ها کلی بخش صنعتتوسعه مشاركت‌هاي بين‌بنگاهي (مراكز R&D ، شركت‌هاي قطعه‌ساز ، خودروساز ، تست و آزمون و ... ) در حوزه خريد و انتقال تكنولوژي مورد نياز صنعت خودرو ارتباط نظا‌مند صنعت با دانشگاه توسعه پارك‌هاي علمي و فنآوريتوسعه خدمات مهندسي و مشاورهتوسعه و گسترش انجمن هاي تخصصيماخذ: اهداف و سياست‌هاي توسعه صنعت خودرو در افق 140433

اسلاید 7: تجارب مشترك كشورهاي در حال توسعه چين : اجراي موفق سياست تفاهم با جامعه جهاني.استفاده اهرمي از بازار بزرگ داخلي جهت جذب سرمايه گذاران.جذب سرمايه گذاري مشترك وتكنولوژي خارجي در صنعت خودرو و قطعه سازي از طريق ارائه تضمين هاي علمي و مشاركت دولت در موارد حساس.ايفاي نقش فعال ومقتدارنه دولت در تنظيم فعاليت خودروسازان خارجي.آزادسازي بازار همگام با اخذ امتيازات فراوان از خارجيان.حمايت از صنعت خودرو و قطعه سازي از طريق وضع مقررات مربوط به درصد ساخت داخل وارائه خدمات ارزان به بنگاههاي داخلي .گردن نهادن بر قواعد بازار وعدم حمايت بي رويه از شركتهاي ناكارآمد .برنامه ريزي براي توسعه صنعت خودرو جهت تامين بازار بزرگ داخل و صادرات 7

اسلاید 8: مالزي ( اشتباهات فاحش) :تفاهم با جامعه جهاني مقياس كوچك بازار خودرو داخلي در مقايسه با چين وهند پافشاري پرهزينه بر ايده خودروي ملي ( به شدت ناموفق علیرغم حمايت بي رويه دولت)عدم توجه كافي به توسعه صنعت قطعه سازي اجبار به آزاد سازي بازار / از دست دادن سهم بازار داخلي بدون اخذ امتيازائتلاف با يك خودروساز متزلزل ( ميتسوبيشي ) /VW ناتواني در پيوند استراتژيك با يك شرکت مقتدر/ سرمايه گذاري نامطمئن بروي بازار چين.8

اسلاید 9: هند باچشم انداز روشن VISION 2015 :تعامل سازنده با جهان وصعود آرام در نردبان تقسيم كارجهاني . جذب سرمايه گذاران خارجيخصوصي سازي كامل صنعت خودرو وقطعه سازي و پرهيز دولت از مداخله .ايجاد بنيانهاي صنعتي مستحكم و توانمند (صنعت قطعه سازي توسعه يافته )ائتلافهاي استراتژيك مستحكم و ديرپا با شركاي خارجي(سوزكي).پذيرش اصول بازار و تلاش براي ايجاد و گسترش مزيتهاي رقابتي واقعي .عدم تبليغات زياد /حركت بسوي تخصص در بخش قطعه سازيرشد از طريق تصاحب شركتهاي صاحب تكنولوژي خارجي (استراتژي گروه Kaliani)9

اسلاید 10: تركيه : آزاد سازي كامل اقتصادي وتجاري/ادغام در نظام سياسي واقتصادي جهان جذب سرمايه گذاريهاي مستقيم ومشترك خارجي در بخشهاي گوناگونائتلافهاي متعدد و ديرپا با خودروسازان خارجي فقدان وسوسهخودروي مليواگذاري نسبي بازار متوسط داخلي و بازيگران خارجي بهره برداري از سرريز نكنولوژي بواسطه فعاليت خودروسازان تراز اول جهان در كشور صنعت قطعه سازي نسبتاً توسعه يافته با منشاء خارجي كسب تدريجي مزيت رقابتي در توليد خودرو وقطعات (تبديل به پايگاه صادراتي YARIS)10

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید