کسب و کار فروش و بازاریابی

بازاریابی موسسات مالی

bazar-yabi-mali

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بازاریابی موسسات مالی”

بازاریابی موسسات مالی

اسلاید 1: بازاریابی خدمات الکترونیک

اسلاید 2: IT در صنعت بانکداریشاید بارز ترین پدیده بانکداری در عصر حاضر جهانی شدن آن باشد.با پیشرفت سریع تکنولوژی و آگاهی مردم از این پیشرفتها،نیازمندیها و علایق مردم فرق کرده و سطح توقعات مشتریان افزایش پیدا کرده است. امروز موسسات مالی کاملا به این موضوع واقفند که در صورت به روز نکردن خدمات خود رو به زوال و نابودی می روند. از طرفی شبکه های اتوماسیون بانکی و بانکداری اینترنتی از مهمترین راههای جذب مشتریان برای بانکها شده اند . همچنین فناوریهای جدید، فعالیتهای سنتی کارمندان بانک را بسیار ارزانتر و سریعتر انجام می دهند (در حدود یک سوم هزینه ). بانکها خدمات الکترونیک خود را گسترش می دهند تا از زمان انتظار مشتری کاسته و همزمان وقت کارمندان را آزاد میکنند تا محصولات و خدماتی را بفروشند که به سود بانک است. 

اسلاید 3: بانک‌داری الکترونیکیا برخط عبارت است از فراهم آوردن امکاناتی برای کارکنان در جهت افزایش سرعت و کارایی آنها در ارائه خدمات بانکی در خارج از محل شعبه و همچنین فرآیندهای بین شعبه‌ای و بین بانکی در سراسر دنیا همراه با ارائه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری به مشتریان که بتوانند بدون نیاز به حضور فیزیکی، در هر ساعت از شبانه روز (۲۴ ساعته) از طریق کانال‌های ارتباطی ایمن و با اطمینان عملیات بانکی دلخواه خود را انجام دهند.به عبارت دیگر بانکداری الکترونیکی استفاده از فناوری‌های پیشرفته نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مبتنی بر شبکه و مخابرات برای تبادل منابع و اطلاعات مالی به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به حضور فیزیکی مشتری در شعبه است

اسلاید 4: برخی از مهمترین کانال‌های عمومی بانکداری الکترونیک :رایانه‌های شخصیکیوسکتلفن ثابت و همراهدستگاههای خودپردازپایانه‌های فروش

اسلاید 5: در خدمات بانک‌داری الکترونیک مشتریان بانک‌ها در سه سطح قادر به دریافت خدمات الکترونیک هستند:اطلاع‌رسانی:ابتدایی‌ترین سطح خدمات بانک‌داری الکترونیک که در این سطح، بانک، اطلاعات مربوط به خدمات و عملیات بانکی خود را از طریق شبکه‌های عمومی یا خصوصی معرفی می‌کند.ارتباطات:دراین سطح، امکان انجام مبادلات بین سیستم بانکی و مشتری فراهم می‌شود. ریسک این سطح در خدمات بانک‌داری الکترونیک بیشتر از شیوه سنتی است و به ابزارهای مناسبی برای کنترل دسترسی کاربران به شبکه بانک نیاز دارد.تراکنش: در این سطح، مشتری قادر است با استفاده از یک سیستم امنیتی کنترل شده، فعالیتهایی از قبیل صدور چک، انتقال وجه و افتتاح حساب را انجام دهد. این سطح از خدمات بانک‌داری الکترونیک، از بالاترین سطح ریسک برخوردار است

اسلاید 6: روابط عمومی بانک رفاه - خراسان رضوی

39,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید