علوم انسانی و علوم اجتماعیعلوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

بازنگری وترکیب مفاهیم ومدل ها (علاقه بند )

18 صفحه
438 بازدید
03 بهمن 1400

صفحه 1:

صفحه 2:
نام درس:اصول مدیریت آموزشی فصل ‎dD‏ بازنگری وترکیب مفاهیم ومدل ها

صفحه 3:
رت و اهميت مديريت آموزشى قاضا براى أموزش و يرورش تعداد شاگردان و ‎eee‏

صفحه 4:
‎renee‏ ك2 اول

صفحه 5:
اصول مدیریت آموزشی فصل اول

صفحه 6:
اصول مدیریت آموزشی فصل اول ee, - ‏اه‎

صفحه 7:
| 0 << 0 0 رد رت در اين کتاب 230010 aA)

صفحه 8:
‎renee‏ ك2 ‏« آموزش مدیران آموزشی » آأموزشى ۳ باید: ۱ اقدامات پیشگیرانه بعمل آورند ‎a a a ‎

صفحه 9:
اصول مدیریت آموزشی فسل ۲ ات

صفحه 10:
اصول مدیریت آموزشی ‎rere)‏ 3 ‏ی‎ B Te ier ‏دست می یابد؟‎

صفحه 11:
اصول مدیریت آموزشی فسل ۱ اقدام برای تربیت مدیران آموزشی نباید هدف باشد بلكه هدف بايد بهبود بخشيدن كيفيت شرايط آموزش و يرور باشد.

صفحه 12:
اصول مدیریت آموزشی ‎ae‏ ‎e e Eees‏ ۱ Led 0 ‏مسئولیتهای‎ ‏م۶‎ NG

صفحه 13:
اصول مدیریت آموزشی فصل اول © >> © ب

صفحه 14:
فصل اول جه أفرّادى؟ در سطح فنی چگوته؟ ‎ee‏ با چه وسایلی؟ در جهت جه اهدافئ؟ بايد أموزش ببِينند

صفحه 15:
۳ فصل سوم؛ص 60 « روابط با سایر متغیرهای سازمانی » نتایج عدم تمرکز اداری:

صفحه 16:
2 فصل چهارم؛ص 60 « ارتباط بین وظایف »

صفحه 17:
‎er vere‏ ك2 ‏فصل دهم؛ص ©0©6) ‏> بازخورد ‎Es‏ ‏بازخورد منفى ‎Epes ‏ا ا‎ eee ‎Dynamic Stead Homeostasis y State

صفحه 18:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
25,000 تومان