صفحه 1:
صفحه 2:
نام درس:اصول مدیریت آموزشی
فصل dD
بازنگری وترکیب مفاهیم ومدل ها
صفحه 3:
رت و اهميت مديريت آموزشى
قاضا براى أموزش و يرورش
تعداد شاگردان
و eee
صفحه 4:
renee ك2
اول
صفحه 5:
اصول مدیریت آموزشی
فصل اول
صفحه 6:
اصول مدیریت آموزشی
فصل اول
ee, - اه
صفحه 7:
|
0 <<
0 0 رد رت
در اين کتاب
230010
aA)
صفحه 8:
renee ك2
« آموزش مدیران آموزشی »
آأموزشى ۳
باید: ۱ اقدامات پیشگیرانه
بعمل آورند
a a a
صفحه 9:
اصول مدیریت آموزشی
فسل ۲
ات
صفحه 10:
اصول مدیریت آموزشی
rere)
3 ی B Te ier
دست می یابد؟
صفحه 11:
اصول مدیریت آموزشی
فسل ۱
اقدام برای تربیت مدیران آموزشی نباید هدف باشد
بلكه هدف بايد بهبود بخشيدن كيفيت شرايط آموزش و يرور
باشد.
صفحه 12:
اصول مدیریت آموزشی
ae
e e Eees ۱
Led 0
مسئولیتهای
م۶ NG
صفحه 13:
اصول مدیریت آموزشی
فصل اول
© >>
© ب
صفحه 14:
فصل اول
جه أفرّادى؟
در سطح فنی چگوته؟
ee با چه وسایلی؟
در جهت جه اهدافئ؟
بايد أموزش ببِينند
صفحه 15:
۳
فصل سوم؛ص 60
« روابط با سایر متغیرهای سازمانی »
نتایج عدم تمرکز اداری:
صفحه 16:
2
فصل چهارم؛ص 60
« ارتباط بین وظایف »
صفحه 17:
er vere ك2
فصل دهم؛ص ©0©6)
> بازخورد
Es
بازخورد منفى
Epes ا ا eee
Dynamic Stead
Homeostasis y
State
صفحه 18: