مهارت‌های شخصی

بدانید که شما شایسته هستید! Get the Recognition You Deserve

Get-the-Recognition-You-Deserve

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بدانید که شما شایسته هستید! Get the Recognition You Deserve”

بدانید که شما شایسته هستید! Get the Recognition You Deserve

اسلاید 1: بدانید که شما شایسته هستید!Get the Recognition You Deserve

اسلاید 2: عنوانبدانید که شما شایسته هستید!نوعابزارمراحل استفادهاجرا موضوعارتباطات و مهارت هاسطحفردیپیچیدگیکم

اسلاید 3: تصور کنید که شما تا دیروقت سرکار می‌مانید، به طورپیوسته به جایگاه‌هایی می‌رسید که برای همکارانتان یک رویا است. هرگز از زمان‌بندی‌ها عقب نمی‌افتید، و هرگز دیر حاضر نمی‌شوید، و شما حتی بدترین پروژه‌ها را با موفقیت به پایان می‌برید.آیا شما فکر می‌کنید که با انجام همه‌ی اینها، حداقل یکبار، در یک زمان، از طرف مدیریت شناسایی می‌شوید، و از شما تقدیر شود؟ خوبه، آرزو کنید!متاسفانه رئیس شما مشغول برخورد با مشکل یکی از همکاران شما است. و در نتیجه، او حق‌شناسی از ستاره‌ها در کارش را فراموش می‌کند. که این امر شامل حال شما هم می‌شود.آیا شما دروضعیتی مثل این قرار‌داشته‌اید؟ سخت‌کار‌کردن و نادیده گرفته شدن بوسیله رئیستان، می‌تواند بسیار برای شما سخت باشد.به همین دلیل گاهی شما مجبور می‌شوید که خودتان این را انجام دهید.خودستایی از دستاوردهایتان می‌تواند زشت و ناخوشایند به نظر آید. اما به این صورت نگاه کنید: اگر رئیس شما متوجه سخت کارکردن شما نشود، و شما آن را به او اشاره نکنید، بنابراین چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی که شما درخواست ترفیع از او می‌کنید؟ چگونه او بداند که شما لایق ترفیع هستید یا می‌توانید که یک پروژه بزرگتر را هم انجام دهید؟ در اینجا پنج راه برای به رسمیت شناختن شایستگی شما وجود دارد بدون اینکه برای همکاران خود، خودستا یا آزاردهنده به نظر برسید:•شایستگی دیگران را بشناسید: قراردادن زمانی برای شناخت صادقانه تلاشهای همکاران نه‌تنها باعث ایجاد یک فرهنگ مثبت درکار می‌شود، بلکه این امر دیگران را تشویق خواهدکرد که رفتار مشابهی داشته‌باشند. هیملستین می‌گوید : قانون طلایی را به یاد داشته‌باشید: اگر شایستگی دیگران را بشناسید، شما شایسته خواهید ‌شد.•اغلب با رئیس خود چک کنید: بهتر است به طور مرتب با مدیر خود اطلاعاتی در مورد دستاوردهای خود به اشتراک بگذارید تا اینکه همه‌ی آنها را برای بازدید سالانه خود ذخیره کنید.

اسلاید 4: •از ابزارهای شناخت رسمی استفاده کنید: اگر شما یک سیستم شناخت شایستگی رسمی دارید، (به عنوان مثال می‌توانید کارمند نمونه‌ی ماه معرفی کنید) مطمئن شوید که قوانین و مقررات برای این انتخاب به خوبی فهمیده شده و همه دراین فرآیند شرکت دارند. هیملستین می‌گوید: وقتی شایستگی کسی را می‌شناسید، به احتمال زیاد، این امر در اغلب اوقات، به نفع شما خواهند بود. بنابراین از برنامه و فرآیند به‌رسمیت‌شناختن شایستگی دیگران به نفع خود استفاده کنید.•تمام اعتبار و شایستگی پروژه‌ی گروهی را برای خود قرار ندهید: حتی اگر شما فردی هستید که تمام عوامل به وجودآورنده این شایستگی را به دست آورده‌اید، باز نقطه ای را برای دیگران قرار دهید. آنها ممکن است به دنبال آن باشند.•تقدیر را با شکوه بپذیرید: موقعی که شما به عنوان فرد شایسته انتخاب شدید، تقدیری که دیگرافراد می کنند را بپذیرید و تشکر کنید. اسلایتر می‌گوید: گیر خیلی پیچیده ندهید، فروتن باشید و نگویید که این تقدیر خیلی بزرگ نبود. کارکنان کم‌درآمد در یک وضع دشوار روحی قرار دارند. هیملستین می‌گوید: آیا آنها از امنیت شغلی اجتناب می‌کنند و یک محیط کار مثبت‌تررا دنبال می‌کنند یا آیا آنها در سازمان فعلی خود خوب و عالی هستند و سعی می‌کنند وضعیت خود را بهبود ببخشند؟ هر دو کارکنان و سازمان باید قبل از اینکه مثبت باشند، بتوانند در یک صفحه یکسان در زمینه‌ی تشخیص شایستگی در محل کار شرکت کنند. بنابراین زمانیکه کارکنان در معرض بی‌اعتمادی قرار دارند، باید خود را اثبات کنند. او نتیجه می‌گیرد که وضعیت آنها احتمالا وابسته به یک مشکل بزرگتر یعنی نگرش سازمان نسبت به شناخت شایستگی است که نیاز به گفتگوی بیشتر در مورد استراتژی اشتغال کلی در شرکت دارد

اسلاید 5: ابزارهای مرتبطمهارتهای ایجاد انگیزه شما چقدر خوب استHow Good Are Your Motivation Skills? مزایاافزایش انگیزه و اعتماد به نفس در کارکنانبروز هرچه بیشتر استعدادهای کارکنانکاربردهامعایب

اسلاید 6: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 7: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان