تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 16 اسلاید شامل رشد فیزیکی – رشد عقلانی وذهنی- رشد شخصیت و مسائل سازگاری- رشد و توسعه محیط اجتماعی

سحر

صفحه 1:
|

صفحه 2:
انكل 51 انساز نت يسران و دغتراق در al, (VAR) oh Sak اشتكل 4 - نشي ود شسكل واقناسب اندام ‎I‏ فشار خون تغذيه استخوانبندى وزن

صفحه 3:
ً "۳ عدم هماهنگی اطلاعات جدید با اجزای الف)رشد توانایی‌های ادولکهه رسمی ااهلى كودئ متجر بة إيجاذ اضطواب ۱ .می‌شود اعد خیررسعی ب) فعالیت‌های زهنی لدون جهت 7 یر _إبنه رمز درآوردن < ]حافظه ایجاد فرضیه آرزشیابی ج)نظریات پیاژه مر

صفحه 4:
رتباط والدین و کودک لبقات اجتماعی الف) نفود خانواده در دورو سوم کودکی تعراد خواهر و برادر قام کودک در خانواده شکل ۴۴ يت اگوی فش مر دوايط والدين و كود ب فو بعد از بر ‎yeas)‏

صفحه 5:
ب) گروه‌بندی جنسی و همانندسازی نقش جنسی :خصوصیاتی که در فرهنگ ما با مفاهیم مردانه و زنانه همراه است wD closes SID closes ‏تظاهرات عا(قی‎ حل مسایل ()وانایی ذهنی تمايلات رفتا40 در بازى ج) رشد وجدان و معيارهاى اخلاقى عواطف ترس >( مسايل روانى إضطراب يرشهاى جسمى وسواس فكرى

صفحه 6:
تقویت پاسخ‌های اجتماعی قبلی بو ارابه ‎shay,‏ جدید رگا با امش دادن اطلاعات و مهارتهای علمی تمرین در داد و ستد ... عوامل مهم در کیفیت سازگاری: نقش معلم, روش تدریس, وسایل کمک آموزشی و ب) وضع اجتماعی و اقتصادی و رابطه آن با موقعیت تحصیلی ج) مدرسه و ارتباط آن با فقر فرهنگی د) رابطه با گروه همسالان

صفحه 7:
:فاکتورهای اصلی شهرهایی برای کودکان شا خواسته های کیدی استقلال و انگیزه پیگیری حقوق کودک توسط خود کودک همكارى ميان بزرگسالان و کودکان غلیه بز تایرابری مشارکت دادن کودکان معلول حمایت از خانواده تشویق بزرگسالان

صفحه 8:
دوستدار كود © تاثير بر رشد و ادراك كودكان © تاثير بر رشد و خلافيت © بالا بردن تعامل كودكان

صفحه 9:
ee 2 Ee Ea تججيزات | فقا | قضلى يرون | قضلى سيز a از مر روبی- جنک یه ی‌شود تا زر وهای بای طیحم سس ب" تب سس ب اس اس ۳ مک < ۳۹ تسوا تایه وهای بر از دیداد ری و لح رز مرس روا انا ۱۳۸۷

صفحه 10:
کودک ارنک در فا اولویت طبیمت ورودی فضای نسیت به وسایل سبز وسایل بازی كفيوش #الديضييا , ۲ ‎os‏ 4 المي يع = = ىولش عاترس ‏ نظرات بجدها در خصوص وبکی 0 فشای UNICEF 2004 Big ‏كودك‎

صفحه 11:
نظرات کودک ‎ee eee ae ys 9‏ ۵ بدن | ‎way | as‏ رس | اجازه وو ‎sikh‏ | ديدن ‎ote |S‏ بچه ها ‎yee‏ عستي | سن فسعت | ني جسم | عد | وی ره | ‎arate‏ | خر أزمون شولده 5 سسوم | يضنى لد یر ‎RM)‏ عر 7 آزمین شوه 3 ی 2 5 مون شود "۳ 5 3 2 1 | بيع ل ‎setae | ae‏ 5 | بر | کم یبیج 7 7 حاو ما وه ‎Py‏ فب | ‎ae woe‏ | 4 1 نت يجساويى يك مكنا ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‏فر برو تيدر فوستدار كيدك ‎UNICER 2004 ew‏ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 12:
آزمون تونده ‎one‏ شوندة ‎ ‎ ‎ ‎uw | > ۱ ‏سب‎ ‎ ‎ ‎see | ‏چم‎ ‎ ‎ ‏زمن‌های ‎et‏ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‏بایری از طريق فضا ‎ ‎UNICEF 2008; 25 96 Js je MQ lat ‏مقربی رت بچهها در خموس‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 13:
مورد پسند گود محصوریت با عناصر گیاهی سبزمثل درختان و گلها و نورپردا تلفیق با فضای بازی اع ‎١‏ ادر فضای سبز و دریاچه نقاط کانونی باشند حفظ حریم خصوصی کودکان ‎sly wales‏ خاطره نویسی و نقاشی ‏مجشمه حيوانات و اسطوره ها ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 14:
پال ‎el‏ موسن. 1350 رشد روانی کودی ت : وهاب زاده, حسین. نشر زوار هران ‎old‏ پیاژه و اینهلدر, باریل . روانشناسی کودی. ت. توقیق, زینت. نشر نی. تهران امل نيا. حامد و حقیر, سعید. الگوهای طراحی فضای سبز در شهر دوستدار کودک, فصلنامه باغ نظر, سال ششم, شماره دوه

39,000 تومان