صفحه 1:
|
صفحه 2:
انكل 51 انساز نت يسران و دغتراق در
al, (VAR) oh Sak
اشتكل 4 - نشي ود شسكل واقناسب اندام I
فشار خون
تغذيه
استخوانبندى
وزن
صفحه 3:
ً
"۳ عدم هماهنگی اطلاعات جدید با اجزای
الف)رشد تواناییهای ادولکهه رسمی ااهلى كودئ متجر بة إيجاذ اضطواب
۱ .میشود
اعد خیررسعی
ب) فعالیتهای زهنی لدون جهت 7
یر _إبنه رمز درآوردن
< ]حافظه
ایجاد فرضیه
آرزشیابی
ج)نظریات پیاژه مر
صفحه 4:
رتباط والدین و کودک
لبقات اجتماعی
الف) نفود خانواده در دورو
سوم کودکی تعراد خواهر و برادر
قام کودک در خانواده
شکل ۴۴ يت اگوی فش مر دوايط والدين و كود ب فو بعد
از بر yeas)
صفحه 5:
ب) گروهبندی جنسی و همانندسازی نقش جنسی
:خصوصیاتی که در فرهنگ ما با مفاهیم مردانه و زنانه همراه است
wD closes
SID closes
تظاهرات عا(قی
حل مسایل ()وانایی ذهنی
تمايلات رفتا40 در بازى
ج) رشد وجدان و معيارهاى اخلاقى
عواطف
ترس
>( مسايل روانى إضطراب
يرشهاى جسمى
وسواس فكرى
صفحه 6:
تقویت پاسخهای اجتماعی قبلی
بو ارابه shay, جدید
رگا با امش دادن اطلاعات و مهارتهای علمی
تمرین در داد و ستد
... عوامل مهم در کیفیت سازگاری: نقش معلم, روش تدریس, وسایل کمک آموزشی و
ب) وضع اجتماعی و اقتصادی و رابطه آن با موقعیت تحصیلی
ج) مدرسه و ارتباط آن با فقر فرهنگی
د) رابطه با گروه همسالان
صفحه 7:
:فاکتورهای اصلی شهرهایی برای کودکان
شا
خواسته های کیدی
استقلال و انگیزه
پیگیری حقوق کودک توسط خود کودک
همكارى ميان بزرگسالان و کودکان
غلیه بز تایرابری
مشارکت دادن کودکان معلول
حمایت از خانواده
تشویق بزرگسالان
صفحه 8:
دوستدار كود
© تاثير بر رشد و ادراك كودكان
© تاثير بر رشد و خلافيت
© بالا بردن تعامل كودكان
صفحه 9:
ee
2 Ee
Ea
تججيزات | فقا | قضلى يرون | قضلى سيز
a
از مر روبی- جنک یه یشود تا زر وهای بای طیحم
سس ب"
تب
سس ب
اس
اس ۳
مک
<
۳۹
تسوا تایه وهای بر از دیداد ری و لح رز مرس روا
انا ۱۳۸۷
صفحه 10:
کودک
ارنک در فا اولویت طبیمت
ورودی فضای
نسیت به وسایل
سبز وسایل بازی كفيوش
#الديضييا , ۲
os 4
المي يع = =
ىولش
عاترس نظرات بجدها در خصوص وبکی 0 فشای
UNICEF 2004 Big كودك
صفحه 11:
نظرات کودک
ee eee ae ys 9
۵ بدن | way | as رس | اجازه وو
sikh | ديدن ote |S
بچه ها
yee عستي | سن فسعت | ني جسم | عد | وی ره | arate | خر
أزمون شولده 5 سسوم
| يضنى لد یر RM) عر
7
آزمین شوه
3 ی 2 5
مون شود "۳ 5 3
2
1 | بيع ل setae | ae 5
| بر | کم یبیج 7
7 حاو ما وه
Py فب | ae woe |
4 1 نت يجساويى يك مكنا
فر برو تيدر فوستدار كيدك UNICER 2004 ew
صفحه 12:
آزمون تونده
one شوندة
uw | >
۱ سب
see | چم
زمنهای
et
بایری از
طريق فضا
UNICEF 2008; 25 96 Js je MQ lat مقربی رت بچهها در خموس
صفحه 13:
مورد پسند گود
محصوریت با عناصر گیاهی سبزمثل درختان و گلها و نورپردا
تلفیق با فضای بازی
اع ١ ادر
فضای سبز و دریاچه نقاط کانونی باشند
حفظ حریم خصوصی کودکان
sly wales خاطره نویسی و نقاشی
مجشمه حيوانات و اسطوره ها
صفحه 14:
پال el موسن. 1350 رشد روانی کودی ت : وهاب زاده, حسین. نشر زوار هران
old پیاژه و اینهلدر, باریل . روانشناسی کودی. ت. توقیق, زینت. نشر نی. تهران
امل نيا. حامد و حقیر, سعید. الگوهای طراحی فضای سبز در شهر دوستدار کودک, فصلنامه باغ نظر, سال ششم, شماره دوه
