علوم انسانی و علوم اجتماعی رسانه و شبکه‌های اجتماعی

بررسی نقش رسانه های ارتباط جمعی در فرهنگسازی بیمه

frhang-sazi-bimeh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 19 اسلاید کارگاه برگزار شده در مؤسسۀ آموزش عالی بیمۀ اکو در سال ۱۳۸۶
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1313 بازدید, 2 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بررسی نقش رسانه های ارتباط جمعی در فرهنگسازی بیمه”

بررسی نقش رسانه های ارتباط جمعی در فرهنگسازی بیمه

اسلاید 1: کارگاه پژوهشی نقش رسانه های ارتباط جمعی تخصصی بیمه ای در فرهنگ سازی بیمه بهار 1386 مؤسسۀ آموزش عالی بیمۀ اکو1بهمن کبیری پرویزی

اسلاید 2: موضوعات کارگاهتعریف ارتباط جمعی؛وسیله و مجرا؛پیام و محتوا؛سازه های پیام؛نظریۀ مالتزکه؛قاعدۀ هارولد لاسول؛شکل های مختلف پیام؛مثال کاربردی؛موضوعات پیشنهادی برای ادامۀ مسیر پژوهش؛ملاحظات؛بهمن کبیری پرویزی2

اسلاید 3: ژان استوتزل در کتاب روانشناسی اجتماع می نویسد: ارتباط جمعی یا بهتر بگوئیم ارتباطات در میان توده ها عبارت از انتقال اندیشه ها به تعداد فراوانی از افراد در آن واحد است.3بهمن کبیری پرویزی

اسلاید 4: ژوزف تی کلاپر در کتاب روانشناسی اجتماع می نویسد: ارتباط جمعی عبارت است از رساندن اطلاعات، ایده ها و برداشتها از طریق وسائل ارتباطی و دریافت این اطلاعات به وسیلۀ عدۀ زیادی از انسانها در یک زمان. او در این مورد اضافه میکند که ویژگیهای ارتباط جمعی عظمت نفوذ آن است4بهمن کبیری پرویزی

اسلاید 5: سادنی هید در کتاب «برنامه های رادیو و تلویزیون در آمریکا» در این باره می گوید: واژۀ ارتباط جمعی حاوی پنج ویژگی است:تعداد گیرندگان وسایل ارتباط جمعی به نسبت زیاد است.ترکیب گیرندگان متنوع است.با ارسال پیام از طریق وسایل ارتباط جمعی نوعی تکثیر پیام به وجود می آید.توزیع پیام سریع است.هزینه برای مصرف کننده کم است.5بهمن کبیری پرویزی

اسلاید 6: رشیدپور ارتباط جمعی را از جهت ویژگی آن (سوای مخاطبینش) مورد بررسی قرار می دهد و می نویسد:وقتی ارتباط، جمعی است که دارای سه ویژگی زیر باشد: الف_ جنبۀ عمومی داشته باشد و مردم بتوانند آن را مورد ملاحظه، بررسی و کنترل قرار دهند. ب_ جنبۀ گذران داشته و برای مصرف در زمان حاضر تهیه شده باشد. ج_ علاوه بر آن در ارتباط جمعی فرستندۀ پیام با برقرار کنندۀ ارتباط نیز دارای ویژگی خاصی است.6بهمن کبیری پرویزی

اسلاید 7: بهمن کبیری پرویزی7

4,998 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید