کسب و کار مدیریت و رهبری

برنامه پیشرفت جهادی مدیریت امور اداری ، رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام در سال ۱۳۹۱

barname_pishrafte_jahadi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “برنامه پیشرفت جهادی مدیریت امور اداری ، رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام در سال ۱۳۹۱”

برنامه پیشرفت جهادی مدیریت امور اداری ، رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام در سال ۱۳۹۱

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیمبسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: مديريت اموراداري ، رفاه و پشتيباني سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام برنامه پیشرفت جهادیدر سال 1391

اسلاید 3: درراستای ابلاغیه معاون محترم توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت متبوع مبنی بر تدوین و طراحی برنامه پیشرفت جهادی ، این مدیریت با نگاه به برنامه پیشرفت جهادی در سال 1390و شناسایی مشکلات مبتلابه ،در اولین گام ،اقدام به سازماندهی کمیته راهبردی برنامه ، فعال سازی دبیر خانه کمیته در سطح مدیریت نمود .سپس با برگزاری مستمر جلسات کارشناسی وبررسی شرح وظایف سازمانی ،اقدام به شناسایی چالش های پیش روی واحد ها ، تدوین استراتژی ها ، طراحی اهداف راهبردی و در نهایت تدوین اقدامات اجرایی در سال 1391 نموده است که گزارش حاضر خلاصه ای از برنامه فوق الذکر می باشد .مقدمه

اسلاید 4: اولويت هاي راهبردی ايجاد فرهنگ برنامه مداريایجاد انگیزه و تقویت روحیه پيشرفت گرايي جهادي بستر سازي هاي انگيزشي ، آموزشي براي فعاليت هاي راهبردي حل مسايل و چالش هاي در کوتاه مدت ظرفيت سازي اجرايي براي اقدامات بلند مدت طراحي و استقرار نظام مديريت عملكرد نگاه علمی به حل مسایل و مشکلات سازمانی

اسلاید 5: الزامات و تكاليف قانونيسياست هاي كلي نظام اداري قانون مديريت خدمات كشوري قانون اجرای اصل 44برنامه 5ساله توسعه اقتصادي، فرهنگي واجتماعي كشور (مواردمرتبط با توسعه منابع انساني و بخش كشاورزي)10 برنامه تحول اداريماموریت و اهداف معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی

اسلاید 6: كميته راهبريبرنامه پيشرفت جهاديدبيرخانه كميته راهبري پيشرفت جهاديساختار تشكيلا تي مديريت راهبردي برنامه پيشرفت جهاديامور شاغلین و رفاهی کارکنان امور بازنشستگان و موظفین امور ساختمان و تاسیسات امور ناوگان خودروییامور تدارکات و خدمات کارگروه های تخصصی

اسلاید 7: سازماندهي كارگروه هاي تخصصي برنامه پيشرفت جهادي در سطح مدیریت هماهنگي و برنامه ريزي برگزاري مستمر جلسات كارشناسي كميته راهبري برنامه ریزی جهت شناسايي چالش هاي موجود در سطح واحدها تدوین و طراحي ماموريت ها ، اهداف ، استراتژي ها تدوین و طراحي اهداف راهبردی مدیریت وواحد های زیر مجموعه طراحي و تدوين پروژه ها و اقدامات اجرايي و ارزيابي مستمر برنامه هاعقد تفاهم نامه همکاری جهت اجرا و پیشبرد برنامه و اقدامات اجرایی نظارت ، کنترل ، ارزیابی و پایش برنامه بصورت مستمر

اسلاید 8: شناسایی واستخراج چالش ها دسته بندي اولويت گذاريفرآيند تدوين چالش

اسلاید 9: چالشهای شناسایی شده توسط كارگروه هاي تخصصي نظر روسای ادارات تخصصی مدیریت نظر اعضاي كميته راهبري برنامه پيشرفت جهاديفرایند شناسایی و استخراج چالش هاچالش هاي نهايي

اسلاید 10: فرمت هاي تدوین اسناد در سطح مدیریت اسنادماموريتچالش هااهداف 1 سالهاستراتژياقدامات / پروژه

اسلاید 11: اهم وظايف مدیریت امور اداری ، رفاه و پشتيباني برنامه ريزي در جهت جذب نیروی انسانی مورد نیاز سازمان در چارچوب مجوزقانوني انجام کلیه امور پرسنلی کارکنان شامل ترفیعات، تغییرات طبقه و رتبه، نقل و انتقال، مرخصی و... تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات پرسنلی کلیه کارکنان شاغل و بازنشسته اجراي دقيق برنامه ارزشیابی کارکنان و ارائه نتایج گزارشات تحليليتکمیل سوابق بیمه ای و انجام امور مربوط به بازنشستگی كاركنان ارائه خدمات بیمه ای ، ورزشی ، رفاهی و...به کارکنان و بازنشستگان

اسلاید 12: تامین ، تجهیز ، نگهداری ، تعمیر ساختمانها ، تاسیسات و ابنیه سازمان برنامه ريزي در جهت ارائه خدمات خودرويي به كليه واحد هاي سازمان برنامه ريزي به منظور انجام نظافت و تامین بهداشت عمومی اماکن اداريبرنامه ريزي و ارائه خدمات پذیرایی به کارکنان ، جلسات ، سمینارها و . . . برنامه ريزي براي فروش و واگذاری اموال مازاد با هماهنگي امور مالي برنامه ریزی به منظور ارائه خدمات رفاهی ، خوابگاهی و ...

اسلاید 13: ماموریت های مدیریت امور اداری ، رفاه و پشتيباني مدیریت امور اداری ، رفاه و پشتیبانی سازمان متولی امر جذب و نگهداری منابع انسانی، ارزشیابی، طبقه بندی مشاغل، آمار و اطلاعات منابع انسانی، جذب سربازان، صدور گواهی های خدمت ، نقل و انتقالات ، توسعه و ترويج ورزش همگاني ، امور بیمه اي و بازنشستگي ،امور خدمات رفاهي و مشاوره اي به کارکنان و بازنشستگان ، تامين كليه امكانات و نهاده هاي مورد نياز ، تعمير و تجهيز ساختمان و تاسيسات و تامين خدمات خودرويي با تاکید بر ارزش نهادن به فرهنگ جهادی و به منظور ارائه خدمات بهینه و موثر به خدمت گیرندگان ارائه خدمت می نماید .

اسلاید 14: عناوين چالش ها

اسلاید 15: واحد سازماني تعدادچالشميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه واحد سازماني تعدادچالشبسيار زياد زياد كمبسيار كم امور شاغلین 3711215--امور بازنشستگان 7421--امورساختمان و تاسیسات 9342--امورتدارکات و خدمات 17134----امورنقلیه و ماشین آلات 4211--امورورزشی312---- امور رفاهی642----امور بیمه و مشاوره ای 633----جمع كل 8941399--درصد 100%46%44%10%--جدول حجم چالش هاي پيش روي مدیریت

اسلاید 16: حوزه اصلي وظيفه اي عنوان چالش ها ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه حوزه اصلي وظيفه اي عنوان چالش ها بسيار زياد زياد كمبسيار كم توسعه مدیریت و امور مدیرانلزوم بازنگری در دستورالعمل اجرايي انتخاب و انتصاب مدیران --*-توسعه مدیریت و امور مدیرانعدم طراحی و ابلاغ بانک اطلاعات مدیران از سوی وزارت --*-جذب ، حفظ و نگهداري كاركنان عدم تعین تکلیف تبدیل وضع نیروهای قرارداد مشخص -*--جذب ، حفظ و نگهداري كاركنان عدم صدور مجوز جذب متناسب با خروج کارکنان-*--جذب ، حفظ و نگهداري كاركنان عدم امکان بکارگیری سربازان عادی در رشته های موردنیاز در واحدهای ستادی و شهرستاني -*--جذب ، حفظ و نگهداري كاركنان عدم امکان بکارگیری فرزندان همکار بعنوان سرباز--*-جذب ، حفظ و نگهداري كاركنان عدم اعمال برخی از امتیازات در قانون مدیریت خدمات کشوری از جمله گردان عاشورا، ارزشیابی و ...-*--جذب ، حفظ و نگهداري كاركنان رعایت نکردن اصل شایسته سالاری در انتصاب کارکنان به پست های سازمانی -*--جذب ، حفظ و نگهداري كاركنان عدم تناسب مدارک تحصیلی دانشگاهی شاغلین با رشته های مورد نیاز واحدها*---عناوين چالش ها ی مديريت اموراداري ، رفاه و پشتيباني

اسلاید 17: حوزه اصلي وظيفه اي عنوان چالش ها ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه حوزه اصلي وظيفه اي عنوان چالش ها بسيار زياد زياد كمبسيار كم جذب ، حفظ و نگهداري كاركنان مشخص نبودن وظایف سازمانی کارکنان بلحاظ عدم تصویب و ابلاغ-*--جذب ، حفظ و نگهداري كاركنان عدم تدوين و ابلاغ شرح وظايف كاركنان و پستها ي سازماني -*--جذب ، حفظ و نگهداري كاركنان کمبود اعتبارات هزینه ای جهت پرداخت مزایا به کارکنان -*--جذب ، حفظ و نگهداري كاركنان عدم پایداری نیرو بدلیل کاهش پرداختی ها در مقایسه با سایر دستگاهها*---جذب ، حفظ و نگهداري كاركنان عدم برگزاري آموزش های ضمن خدمت متناسب با وظایف سازمانی و فردی كاركنان -*--جذب ، حفظ و نگهداري كاركنان عدم طراحي نرم افزارهای حقوق و دستمزد توسط وزارتخانه در موعد مقرر --*-جذب ، حفظ و نگهداري كاركنان عدم پرداخت دیون احکام پرسنلی در موعد مقرر *---جذب ، حفظ و نگهداري كاركنان مشکلات ناشی از عدم ذخیره مرخصی سالانه بیش از 15 روز-*--جذب ، حفظ و نگهداري كاركنان وجوداعمال سلیقه در تعیین مبلغ حقوق کارکنان قرارداد معین-*--جذب ، حفظ و نگهداري كاركنان فقدان نظام پرداخت مزایا به همکاران متناسب با نظام عملکردي آنها-*--عناوين چالش ها ی مديريت اموراداري ، رفاه و پشتيباني

اسلاید 18: حوزه اصلي وظيفه اي عنوان چالش ها ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه حوزه اصلي وظيفه اي عنوان چالش ها بسيار زياد زياد كمبسيار كم طبقه بندی مشاغلعدم ابلاغ طرح طبقه بندي مشاغل متناسب با ساختار و پستهاي سازماني *---طبقه بندی مشاغلعدم توجه به مدارك تحيصلي كاركنان در طرح طبقه بندي مشاغل -*--طبقه بندی مشاغللزوم بازنگری جدی در طرح طبقه بندی مشاغل با توجه به تنوع رشته و گرایش های تحصیلی*---طبقه بندی مشاغلعدم توجه به محدودیتها ی وجود نیروی انسانی در مناطق محروم جهت اعطای پست با هدف ایجاد انگیزه و پایداری نیرو-*--برنامه ریزی منابع انسانی فقدان ساختارو بانک اطلاعات مناسب برای برنامه ریزی نیروی انسانی*---برنامه ریزی منابع انسانی عدم وجود شرایط مناسب برای اجرای برنامه ریزی نیروی انسانی-*--برنامه ریزی منابع انسانی عدم وجود راهبرد مشخص دربرنامه ریزی نیروی انسانی-*--عمومیعدم پیش بینی سختی کار جهت مشاغل و پست های معاونت توسعه مدیریت ومنابع انسانی-*--عمومیعدم پیش بینی سختی کار جهت مشاغل و پستها متناسب با ساختار و تشکیلات ابلاغی-*--عمومیعدم وجود امکانات کافی جهت الکترونیکی کردن پرونده ها -*--عناوين چالش ها ی مديريت اموراداري ، رفاه و پشتيباني

اسلاید 19: حوزه اصلي وظيفه اي عنوان چالش ها ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه حوزه اصلي وظيفه اي عنوان چالش ها بسيار زياد زياد كمبسيار كم ارزشیابیکارکنان عدم تاثیر نمرات ارزشیابی در ارتقاء شغلی کارکنان*---ارزشیابیکارکنان عدم تاثیر نمرات ارزشیابی در کسب درصد سالانه برجستگی و طبقه شغلی-*--ارزشیابیکارکنان عدم وجود دستورالعمل مدون در ارزشیابی سالانه کارکنان براساس نظام عملکرد*---ارزشیابیکارکنان وجود ابهام در ساختار فرم های ارزشیابی بخصوص جهت نیرو های خدماتی-*--ارزشیابیکارکنان عدم تطابق فرم های ارزشیابی با پست و تحصیلات*---ارزشیابیکارکنان عدم اجرای دستورالعمل کارایی و بهره وري*---سازماندهی و تشکیلات مشکلات مربوط به اجرای قوانین و مقررات بالادستی درخصوص کاهش تعداد واحدهای سازمانی و ادغام واحدهای سازمانی در یکدیگر--*-سازماندهی و تشکیلات عدم ثبات و بلاتکلیفی ساختار و تشکیلات سازماني -*--سازماندهی و تشکیلات تداخلات و هم پوشانی در شرح وظایف ستاد و شهرستان-*--سازماندهی و تشکیلات نداشتن شرح وظایف براساس پست های سازمانی-*--سازماندهی و تشکیلات عدم وجود پست کارشناس مسئول در سطح مدیریت برای برخی از امورات نظیر امور بیمه ای ، رفاهی ، خدمات و... با هدف افزایش انگیزه متصدیان امور فوق الذکر*---عناوين چالش ها ی مديريت اموراداري ، رفاه و پشتيباني

اسلاید 20: حوزه اصلي وظيفه اي عنوان چالش ها ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه حوزه اصلي وظيفه اي عنوان چالش ها بسيار زياد زياد كمبسيار كم خروج از خدمتعدم تطابق سوابق بیمه ای و سوابق اداری کارکنان-*--خروج از خدمتنارضایتی همکاران بازنشسته شده از برقرار نشدن به موقع حقوق بازنشستگی--*-خروج از خدمتعدم پرداخت پاداش پایان خدمت و مرخصی ذخیره بازنشستگان در موعد مقرر *---خروج از خدمتعدم امکان قدردانی از زحمات کارکنان پس از بازنشستگی*---خروج از خدمتمشکلات ناشی از عدم پرداخت کسور بیمه ای کارکنان-*--خروج از خدمتمشكلات کارکنان با سابقه موجود در انتقال سوابق بازنشستگی از یک صندوق به صندوق دیگر*---خروج از خدمتخروج نیروهای انسانی مجرب و متخصص از طریق بازنشستگی پیش از موعد، انتقال یا ماموریت*---واگذاری امور به بخش خصوصی عدم تعیین تکلیف نیروی انسانی شاغل در وظایف تصدی گری واگذار شده --*-واگذاری امور به بخش خصوصی عدم وجود عزم ، برنامه مدون و سیاست اجرایی مدون جهت واگذاری امور به بخش خصوصی*---عناوين چالش ها ی مديريت اموراداري ، رفاه و پشتيباني

اسلاید 21: حوزه اصلي وظيفه اي عنوان چالش ها ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه حوزه اصلي وظيفه اي عنوان چالش ها بسيار زياد زياد كمبسيار كم امورورزشیکمبود امکانات و اعتبار و نارضایتی کارکنان از امکانات ورزشی و سالن ها *---امورورزشیعدم رضایت کارکنان از نحوه پرداخت سرانه ورزشی بصورت نقد-*--امورورزشیعدم تامين اعتبار جهت اجراي برنامه سالانه ورزشی -*--اموررفاهی نارضایتی کارکنان از نحوه اخذ ضمانت بانکی جهت دریافت وام*---اموررفاهی عدم پرداخت تسهيلات معيشتي به كاركنان *---اموررفاهی عدم ابلاغ تسهيلات سالانه در موعد مقرر توسط وزارت *---اموررفاهی نارضایتی کارکنان از حذف وام معیشتی همسران کارکنان-*--اموررفاهی نارضایتی کارکنان از اعلام اقساط معوقه توسط بانک عامل*---اموررفاهی عدم وجود اعتبار جهت اجراي برنامه هاي رفاهي و تفريحي-*--عناوين چالش ها ی مديريت اموراداري ، رفاه و پشتيباني

اسلاید 22: حوزه اصلي وظيفه اي عنوان چالش ها ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه حوزه اصلي وظيفه اي عنوان چالش ها بسيار زياد زياد كمبسيار كم اموربیمه اینارضایتی کارکنان از عدم ارائه خدمات دندان پزشکی، ویزیت، دارو و عینک از طریق بیمه مکمل مشابه آموزش پرورش*---اموربیمه ایعدم تمرکز امور بیمه اي در سطح وزارت با هدف اخذ خدمات و پوشش بهترخدمات بیمه-*--اموربیمه ایعدم تامين اعتبار 100% هزينه درمان جانبازان *---امورمشاوره ای عدم وجود چارجوب و سیاست مدون جهت ارائه خدمات مشاوره ای در سطح وزارت-*--امورمشاوره ای عدم وجودنیروی متخصص و پست سازماني جهت ارائه خدمات مشاوره ای به كاركنان -*--امورمشاوره ای عدم وجود اعتبارودستورالعمل اجرایی جهت ارائه خدمات مشاوره اي به كاركنان *---عناوين چالش ها ی مديريت اموراداري ، رفاه و پشتيباني

اسلاید 23: حوزه اصلي وظيفه اي عنوان چالش ها ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه حوزه اصلي وظيفه اي عنوان چالش ها بسيار زياد زياد كمبسيار كم امورساختمان وتاسيسات عدم رعایت آئین نامه 2800 برای ساختمان های احداثی*---امورساختمان وتاسيسات عدم تامين اعتبار و پیشرفت کند ساختمان پروژه اداری-*--امورساختمان وتاسيسات پراکندگی ساختمان های اداری سازمان--*-امورساختمان وتاسيسات عدم وجود الگوی مدون در جهت بهسازی و نوسازی فضاها*---امورساختمان وتاسيسات عدم وجوداصول ایمنی در ساختمانها (سیستم آتش نشانی)-*--امورساختمان وتاسيسات عدم فروش املاک مازاد به دلیل نداشتن سند مالکیت-*--امورساختمان وتاسيسات مازاد بودن املاک در شهرستان های تابعه-*--امورساختمان وتاسيسات مستهلک بودن ساختمانها و کمبود اعتبارات برای نوسازی --*-امورساختمان وتاسيسات عدم وجود اعتبار جهت مستند سازي املاك و ساختمانها *---عناوين چالش ها ی مديريت اموراداري ، رفاه و پشتيباني

اسلاید 24: حوزه اصلي وظيفه اي عنوان چالش ها ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه حوزه اصلي وظيفه اي عنوان چالش ها بسيار زياد زياد كمبسيار كم امور تداركات عدم وجود مکانیزمی جهت توزیع امکانات بین واحدها*---امور تداركات انجام خریدهای اداری غیر ضروربدلیل نبود استاندارد -*--امور تداركات عدم وجود استاندارد مدون و عدم عزم جدی برای اجراي طرح استاندارد سازي تجهيزات و ملزومات اداري در سطح وزارت *---امور تداركات عدم وجود آمار ثبتی جهت اجناس خریداری شده*---امور تداركات عدم رعایت نظام آراستگی در انبار ملزومات اداری*---امور تداركات وجود اموال طرح رهبری در انبار و محیط باز*---امور تداركات تجهیزات و ملزوات اداری کارکنان متناسب با پست و شغل نیست *---امور تداركات عدم وجود کمیته نیاز سنجی خرید تجهیزات اداری*---امور تداركات کمبود اعتبارات فصل 2 جهت خرید تجهیزات اداری دربودجه*---عناوين چالش ها ی مديريت اموراداري ، رفاه و پشتيباني

اسلاید 25: حوزه اصلي وظيفه اي عنوان چالش ها ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه حوزه اصلي وظيفه اي عنوان چالش ها بسيار زياد زياد كمبسيار كم امور خدمات عمومی انجام امورات توام نظافت و پذیرایی توسط نیروهای خدماتی بدلیل پراکنش ساختمانها و کمبود نیرو*---امور خدمات عمومی کمبود اعتبار برای اجرا ی نظام آراستگی و تجهیز آبدارخانه ها -*--امور خدمات عمومی عدم ثبت اسناد هزینه ای شهرستان و ستاد-*--امور خدمات عمومی عدم وجود مکانیزمی جهت کنترل هزینه ها*---امور خدمات عمومی عدم رعایت نظام آراستگی در محیط اداری*---امور خدمات عمومی بازنشستگی نیروهای خدماتی درسنوات اخیر *---امور خدمات عمومی عدم وجود مجوز جهت جایگزینی نیروهای خدماتی از طریق شرکتی به لحاظ محدودیت ضوابط بودجه*---امور خدمات عمومی پراکندگی ساختمان های اداری -*--عناوين چالش ها ی مديريت اموراداري ، رفاه و پشتيباني

اسلاید 26: حوزه اصلي وظيفه اي عنوان چالش ها ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه ميزان تاثير گذاري چالش ها در اجراي امور مربوط به وظيفه حوزه اصلي وظيفه اي عنوان چالش ها بسيار زياد زياد كمبسيار كم امور ناوگان خودرويي خروج رانندگان از سیستم اداری و عدم مجوز جذب *---امور ناوگان خودرويي کاهش اعتبارات هزینه ای جهت تامین سوخت و تعمیرات-*--امور ناوگان خودرويي فرسودگی ناوگان خودرويي و افزايش هزينه نگهداري خودروها --*-امور ناوگان خودرويي عدم وجود اعتبار جهت اخذ قرارداد با ناوگان خودرويی بخش خصوصی به تناسب خروج رانندگان دولتی از سیستم *---عناوين چالش ها ی مديريت اموراداري ، رفاه و پشتيباني

اسلاید 27: استراتژی های مدیریت امور اداری ،رفاه و پشتيباني عناوین استراتژی ها1. توسعه ورزش های همگانی2. تفویض اختیار به سطوح اجرایی با هدف بهره وري منابع انساني 3. استفاده بهینه از امکانات و تاسيسات موجود4. توانمندسازي کارمندان موجود و افزايش بهره وري منابع انساني 5. استفاده از توانمندیها ، امکانات و خدمات بخش غیردولتی

اسلاید 28: اهداف 1 ساله مدیریت اموراداری ، رفاه و پشتيباني

اسلاید 29: ماتریس اهداف و استراتژی های مدیریت اموراداری ،رفاه و پشتيباني

اسلاید 30: اهم سیاست های اجرایی و راهبردی کوتاه مدت جهت رفع چالش ها1- تاکید بربرنامه مداری واجرای برنامه پیشرفت جهادی بارویکرد استقرارنظام مدیریت عملکرد2- مهندسی مجدد فرایندها با تاکید بر اصلاح و بهبود روش های انجام کار و کاهش هزینه ها 3-اجرای طرح استاندارد سازی تجهیزات و فضای اداری در سازمان مطابق مطالعه انجام شده 4- مطالعه و باز توزیع منابع انسانی متناسب با اهداف و ماموریت های واحد های تخصصی 5-برنامه ریزی و هماهنگی مستمر با هدف جذب منابع انسانی متناسب با خروج منابع انسانی 6-افزایش بهره وری منابع انسانی از طریق ارتقای شاخص رفاهی وتوزیع مزایا متناسب با عملکرد7- تاکید بر صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف بهینه اعتبارات و امکانات اداری 8-اخذ پیشنهادات کاربردی منابع انسانی از طریق سازماندهی کمیته های تخصصی 9- طراحی و تدوین برنامه احصای چالش ها و مشکلات مبتلابه بصورت مستمر در طول سال 10-اجرای برنامه نظام آراستگی در سطح مجموعه بعنوان پایلوت آموزشی 11- احصای مشکلات مبتلابه منابع انسانی از طریق سرکشی ، ملاقات های مستمر 12-بهره گیری مناسب از سیستم اتوماسیون اداری و تبادل الکترونیکی اطلاعات وتعبیه فرمها13- بهره گیری از سیستم پرونده الکترونیکی جهت بررسی مستندات پرونده ها14-تاکید براستقرار طرح تکریم مردم ، کارکنان و بازنشستگان درسطح سازمان 15- تقویت برنامه های ورزشی و رفاهی باهدف ارتقای شاخص نشاط و کار در کارکنان

اسلاید 31: واحد سازماني حجم اقدامات پيش بيني شده ( مورد ) درصد اداره امور شاغلین 4324%اداره بازنشستگان و موظفين 148%اداره ساختمان و تاسیسات 137%اداره تدارکات1911%اداره نقلیه و ماشین آلات 148%امور خدمات 158%امورتربيت بدني 116% امور رفاهی127%امور بیمه و مشاوره ای 137%امور آمار و اطلاعات 53%امور ارزشيابي كاركنان 84%حوزه مديريت 137%جمع كل 180100%جدول حجم اقدامات اجرايي به تفكيك واحدها در سال1391

اسلاید 32: واحد سازماني حجم اقدامات درصد امور شاغلین 1229%امور بازنشستگان 615%امورساختمان و تاسیسات 510%امورتدارکات و خدمات 615%امورنقلیه و ماشین آلات 25%امورتربيت بدني 37% امور رفاهی47%امور بیمه و مشاوره ای 25%امور نظام آراستگي 37%جمع كل 43100%جدول حجم اقدامات اجرايي به تفكيك واحدها

اسلاید 33: عناوين اقدامات اجرايي ويژه برنامه پيشرفت جهادي به تفكيك واحدها

اسلاید 34: اقدامات اجرایی مدیریت اموراداری ، رفاه و پشتيباني

اسلاید 35: اقدامات اجرایی مدیریت اموراداری ، رفاه و پشتيباني

اسلاید 36: اقدامات اجرایی مدیریت اموراداری ، رفاه و پشتيباني

اسلاید 37: اهم اقدامات مدیریت اموراداری ، رفاه و پشتيباني به تفكيك واحدها

اسلاید 38: اهم اقدامات مدیریت اموراداری ، رفاه و پشتيباني به تفكيك واحدها

اسلاید 39: اهم اقدامات مدیریت اموراداری ، رفاه و پشتيباني به تفكيك واحدها

اسلاید 40: اهم اقدامات مدیریت اموراداری ، رفاه و پشتيباني به تفكيك واحدها

اسلاید 41: اهم اقدامات مدیریت اموراداری ، رفاه و پشتيباني به تفكيك واحدها

اسلاید 42: عناوين اقدامات اجرايي ويژه برنامه پيشرفت جهادي به تفكيك واحدها ومبادله تفاهم نامه در سال 1391

اسلاید 43: اهم اقدامات اجرايي واحدهاي مديريت در سال 1391

اسلاید 44: اهم اقدامات اجرايي واحدهاي مديريت در سال 1391

اسلاید 45: اهم اقدامات اجرايي واحدهاي مديريت در سال 1391

اسلاید 46: اهم اقدامات اجرايي واحدهاي مديريت در سال 1391

اسلاید 47: اهم اقدامات اجرايي واحدهاي مديريت در سال 1391

اسلاید 48: اهم اقدامات اجرايي واحدهاي مديريت در سال 1391

اسلاید 49: اهم اقدامات اجرايي واحدهاي مديريت در سال 1391

اسلاید 50: اهم اقدامات اجرايي واحدهاي مديريت در سال 1391

اسلاید 51: اهم اقدامات اجرايي واحدهاي مديريت در سال 1391

اسلاید 52: اهم اقدامات اجرايي واحدهاي مديريت در سال 1391

اسلاید 53: اهم اقدامات اجرايي واحدهاي مديريت در سال 1391

اسلاید 54: اهم اقدامات اجرايي واحدهاي مديريت در سال 1391

اسلاید 55: اهم اقدامات اجرايي واحدهاي مديريت در سال 1391

اسلاید 56: اهم اقدامات اجرايي واحدهاي مديريت در سال 1391

اسلاید 57: اهم اقدامات اجرايي واحدهاي مديريت در سال 1391

اسلاید 58: با آرزوي موفقيت براي شماپايان

29,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید