صفحه 1:
صفحه 2:
پهز پسنتی مدرسه
School well-being
صفحه 3:
در گذشته حوزه روانشناسی اغلب بر هیجانات منفی تمرکز
داشته و از هیجانات مثبت غفلت نموده است (وازکییز هرواس و گومز.
۲۹
صفحه 4:
Positive psychology
صفحه 5:
صفحه 6:
* رضایت مندی از زندگی
هابز(۲۰۰۴)
صفحه 7:
پذیرش خود. روابط مثبت با دیگران.
تسلط بر محیط. زندگی هدفمند. رشد فردی
ریف (۲۰۰۶)
صفحه 8:
بهزیستی در حوزه تعلیم و تربیت
بهزیستی مدرسه
Bene! well-
رفتار عواطف و ادراکلتی که جهت گیری مثبت نسبت به
مدرسه وتجربیات شخصی غنی شده را تسهیل می کند
(کاپلان و ماهر. .)1۹۹٩
صفحه 9:
صفحه 10:
علاقمنری به
تجربه عاطفی مثبت نسبت به مررسه و اساس نشاط و لت از
0
aus انها فعالیت های یارگیری و آموزشی
صفحه 11:
صفحه 12:
ارزيابى دائش آموز رر هماهئلى رفتار فور با قوانين و مقرارت
هر
صفحه 13:
صفحه 14:
صفحه 15:
اه ۳
روابط معلع-رانش آموزء روابط هم للاسی هاء
روابط امتماعی روابط فانه و مررسه, پ وکلی مررسه و تعاملات
گروهی
صفحه 16:
فور سلوفايى دانش آموز به عنوان فردی ارزشمند در جامعه
صفحه 17:
و ناخوشی
عدم بیماری
صفحه 18:
صفحه 19:
بهزیستی مدرسه یک سازه چند بعدی است که از چشم اندازهای نظری
مختلف به آن پرداخته شده است و به عنوان کلید چالش های مدرسه از
آن باد می کنند. لزوم توجه به ارتقاء بهزیستی مدرسه امروزه در
روانشناسی مثبت نگر مورد تاکید است.
fppt.com
صفحه 20:
سپاس از همراهیتان