تبلیغات اینترنتی
اسلاید 1: تبلیغات اینترنتی استاد:ارائه:
اسلاید 2: مقدمه : دنیای اینترنت گستره عظیمی از اطلاعات گوناگون و با تعداد کاربران مختلف از کشورها و اقوام مختلف است. در این دنیای مجازی روزانه بسیاری از مبادلات و امور تجاری در حداقل زمان بین افراد و شرکتهای گوناگون از سراسر جهان به وقوع می پیوندد.. اینترنت پیشرفته ترین وسیله ارتباط جهانی با امکاناتی وسیع در خدمت بشر می باشد. سازمانها و شرکتهای تجاری که این کانال ارتباطی را درک کردهاند تمایل زیادی دارند که بتوانند در اینترت جایگاه خوبی پیدا کنند.
اسلاید 3: گام اول برای ورود به این دنیای عظیم طراحی و راهاندازی یک وب سایت اینترنتی است، ولی واقعیت این است که راهاندازی یک وب سایت حتی با امکانات بسیار بالا همانند ایجاد یک فروشگاه در یک کوچه بن بست و یا مجموعهاي مجلل در وسط كوير است، زیرا کسی به خودی خود از وجود سایت آگاه نیست و باید به نحوی حضور خود را اعلام کرده و سایت را همه جا معرفی نمود.
اسلاید 4: تعریف: تبلیغات اینترنتی بخشی از تجارت الکترونیک است که مدیریت اطلاعات، روابط عمومی، خدمات مشتریان و بخش فروش را در بر دارد. به طور کلی تجارت الکترونیک و تبلیغات اینترنتی از زمانی که دسترسی به اینترنت به صورت گسترده برای عموم مردم فراهم شد، رواج یافته است.
اسلاید 5: به طور کلی واژه تبلیغات اینترنتی به استفاده از اینترنت جهت انجام تبلیغات، فروش کالا و خدمات اطلاق می گردد. این تبلیغات نوعاً بر اصل “پرداخت به ازای هر کلیک” استوار است. در حال حاضر بیش از یک سوم مصرف کنندگان خانگی در آمریکا و بسیاری از نقاط اروپا که به شبکه اینترنت دسترسی دارند، خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند.
اسلاید 6: تاریخچه :آغاز تبلیغات اینترنتی به اوایل دهه ۹۰ برمی گردد، در آن زمان وب سایت ها اطلاعات خود را به روشی بسیار ساده و تنها با استفاده از فایل های متنی ارائه می دادند، به تدریج گرافیک و در پی آن تبلیغات تصویری به سایت های مختلف افزوده شد. آخرین قدم در این زمینه تکامل تجارت آنلاین و به کارگیری اینترنت جهت سرعت بخشیدن به فروش کالا و خدمات است .
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.