صفحه 1:

صفحه 2:
جامعه ايرانى در افق چشم انداز سعه یافته با قعیت ني متناسب با مقتطيات فرهتقي كور ان ‎ia Gestion‏ | اخلا | ي اسلامي, ملي, متكي بر ‎Cf ee > ere scl‏ جتماعي همراه با يباسداري از ازاد, 5 ميد مط رامت و حون أنسان بهزه مند از امنیت اجتماعی و * مبتني بر دانايي» توانا در توليد علم .م فناوري» متكي بر هم بر متاخ ني و سرمايه عي در توليد ‎on 8‏ مسئوليت ‎em‏ ۳ مومن, رضایتمند, بركودار از وجدان ‎bail «sy‏ طء روحيه تعاون و عي, متعهد به شكوفايي آیران و مفتخر ‏سرت بودن ((گزیده ای از بیانات مقام معظم رهبري((

صفحه 3:
نظرسنجی از مراجعه کنندگان به دستگاه هاي تعداد 1024 مر اجعه کننده به دستگاههای دولتی مستقر در شهر بیمار ستانهاء دادگستری. شهردار ی ادارات امور اقتصادی و دارایی. راهنمایی و رانندگی, ثبت اسناد. املاك و ثبت احوال

صفحه 4:
نظرسنجی از مراجعه کنندگان به دستگاه هاي اجرائی (ادامه) *متوسط مراجعه 5/2 بار جهت انجام کار * مراجعه به پیش از يك دستگاه *#عدم اطلاع 250 مراجعه کنندگان از مراحل انجام کار و مدار ك و مستندات موردنیاز *نارضايتي 26/31 مراجعه کنندگان از چگونگي انجام کار * موارد پرداخت اضافه علاوه بر تعرفه هاي مقرر *شکایت قانونی 901/8 مراجعه کنندگان از روند انجام کار * عدم رسیدگی به 05/89 شکابات مراجعه کنندگان

صفحه 5:
نظرسنجی از مراجعه کنندگان به دستگاه هاي اجرائی (ادامه) علت تأخیر در انجام کار از نظر مراجعه كنندكان: عدم انكيزش كار كنان» *تراکم ارباب رجوع» *عدم نظارت و کنترل» * نارسائي در قوانین و مقررات» *عدم انطباق تعداد کار کنان با حجم کار

صفحه 6:
برنامه راهبردي تحول اداري در کشور

صفحه 7:
ویژگیها و خصوصیات نظام اداري موجود: ] بخشي نگر و دورن گرا لا روزمره مدار و نزديك بين ] تحول گریز و محافظه کار 1 مشاركت ناپذیر, خودمحور و افزون ۱ تجربه گرا. سنتي و دانش گریز بي نظم و ناهماهنگ مار مجري, رقابت ناپذیر و لا تعهدپذیر و اخلاق گرا | بالقوه توانمند و مستعد تحول

صفحه 8:
فرصتها و نقاط قوت: برخورداري نسبي از نيروي انساني با تجربه و دانش آموخته تمایل جامعه و نهادهاي مردمی به مشارکت در تصمیم سازي ‎gi pws‏ فزاینده به منابع اطلاعاتي. دانش مدیریت و فناوريهاي نوین اداري خواست و استقبال جامعه از انجام اصلاحات اداری برخورداري از رشد نسبي دانش. بینش وتوانايي مدیران حساسیت و توجه ویژه مقام معظم رهبري و ریاست محترم جمهور و مجلس شوراي اسلامي به انجام اصلاحات اداري

صفحه 9:
تهدیدها و نقاط ضعف: جهاني شدن و الزامات و انتظارات ناشي از آن بحران روبه افزايش ناكا رآمدي نظام اداري مواجه بودن با نارضايتى عمومى و كاهش اعتماد جامعه تمايل به حفظ وضع موجود و مقاومت كاركنان در قبال تحول عدم تمایل به مشارکت پذیری و شفاف شدن عملکردها فقدان يكپارچگي و انسجام دروني گرایش رو به تزاید سياسي شدن نظام اداري کشور عدم توجه به شایسته سالاري ‎Boe‏ هن ی دا یر وین اه قي این و اس داسف

صفحه 10:
ویژگیها و خصوصیات نظام اداري مطلوب: نظام كرا و هم ن دانش گرا سونگر ۱ . خدمتكزار و مردم بهره ور و ارزش افزا 4 تگو و شفاف * عاري از فساد و أثربخش» نتيجه كرا 1 ۱ م قانونمدار, ضابطه شايسته سالار ‎٠‏ مدير و راهبر ٍِ * تو كرا و نوانديش ‎٠‏ آينده نكر و هدفمند

صفحه 11:
اذ انتقال از وضع موجود به وضع مطلوب [ مقاومت زیانبران اصلاحات و ذینفعان وضع موجود | سنجش هزینه-فایده سياسي از نتایج تحول اداري ا اختلاف نظر در هدفهاء چشم انداز و آینده مطلوب | اختلاف نظر در خط مشي ها و راهکارها | محيط سياسي ناپایدار ] ارتباط و پیوند اندك با محیط بین الملل

صفحه 12:
رویکردهای تحول در نظام اداری 0 رویکرد مسئله محور (اصلاح وضع موجود) ۵ رویکرد مهندسی مجدد ۵ رویکرد ترکیبی

صفحه 13:
هدف كلي تحول اداري انطباق توانمندیها و قابلیتهای اداری‌با نقش واقعي يك دولت مطلوب وايده آل

صفحه 14:
اهداف اختصاصی تحول اداری "۲ ایجادانظاماداريآمدیریتا اکارآمدهآمقتدراا وّپاسخگو ۲ توسعه‌آمشارک ت 11111111 111111011101100[اتصمي ااسازي» 1000100001100000 اعد ات 0000000000000 100010000۵000000 ۷ روابط 11001100010000 "فزایش!رضایتمندي 11110111111 7 تمحیط10111001000010000000001000001000 ف‌ضایل 10 1000

صفحه 15:
fof ‏نامه د‎ ١ مرحله1: توقف كسترش نظام ادارى و آماده سازى جهت ورود به مرحله تحول اساسي )78-1377( © مرحلسه 2: تحول اسساسي در نظام اداري در طول برنامه سوم توسعه

صفحه 16:
شبکه راهبردی تحول در نظام اداری کشور

صفحه 17:
اعضای شورای تحول اداری ‎٩‏ وزیر (رییس شورا) ‎٩‏ معاون توسعه مدیریت و منابع (دبیر شورا) ‎٩‏ يكي دیگر از معاونین دستگاه-معاون سلامت ‎٩‏ رییس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداري ‏نماینده سازمان مدیریت و بر نامه ريزي کشور ‏يك نفر ازمدیران آگاه در مسایل مديريت و امور اداري © يك نفر از کار کنان آگاه در مسایل مديريت و امور اداري

صفحه 18:
وظایف و اختیارات شورا [برنلمه ريزي براي اجراي مصوبات شور ايعالي اداري و ستاد برنامه ريزي تحول ادآري تهیه, تنظیم وتصویب طرحما و برنامه هاي تحول اداري دستگاه تدوین وتصویب استانداردهاي انجام کار مشاغل تخصصي تدوین و بمسازي سیستمهاء روشها و فرايندهاي انجام کار بررسي و تعيين ضولبط و معيارهاي لازم در بهینه سازي ساختار» ترکیب و توزیع نيروي انساني تدوين و اجراي برنامه هاي ارتقاءكارايي و بهره وري ] تهیه و ارایه گزارش ادواري اجراي برنامه تحول اداري به ستاد ] هدایت کمیسیون ای تحول | اداری سازمانهای وابسته و تابعه ح ح ‏

صفحه 19:
محورهای برنامه تحول اداری بعد اختصا ) إظايف 5 ريت 1 “ صي عملکرد (شرح و و مامورٍ ‎Spit ۱‏ در كلية بع عمومي عملکرد (اصول مشترک در ‎AS‏ ‏شامل 7 برنامه جزئي به شرح ذیل: برنامة هقی تمودر دار وله تزناهه‌:تجول جر بساختارهاي بشکیلاتن: برنامه تحول در نظامعهاي مديريتي. برنامه تحول در نظامهاي استخدامي. برنامه آموزش و بهسازي نيروي انساني. برزامة اصلاح فرابتدها و روشها و توسعه فتأورق آذارف. برنامه ارتقاء و حفظ كرامت مردم در نظام اداري. ‎۲۷ ۲۷ ۲۷ ۷ ۷ ۷ ۷۲

صفحه 20:
ل اداری نبط با تحو اد مرت و me ‏كلى‎ ‎: ‏اقتصاد‎ ee ‏هنگي‎ i a 5

صفحه 21:
الف) سیاستهای فرهنگی. علمی و فناوری * تقویت وجدان کاري, انضباط اجتماعي و روحیه کار و ابتکار, كارافريني. درستكاري و قناعت و اهتمام به ارتقاي کیفیت توليد ‎٠‏ تلاش در جهت تبيين و استحكام مباني _مردمسالاري ديني و نهادينه كردن آزاديهاي مشروع از طریق آموزش, آگاهي‌بخشي و قانونمند كردن ان

صفحه 22:
ب) سیاستهای اجتماعی» سیاسیء دفاعی و امنیتی * ایجاد محیط و ساختار مناسب حقوقي. قضايي و اداري براي تحقق اهداف چشم‌انداز ۰ اصلاح نظام اداري و قضايي در جهت افزایش تحرك و رايي. بهبود خدمت‌ر انب به مردم. تأمین کرامت و معيشت كا رکنان, بهكاركيري مديران لايق و امین و تأمين شغلي آنان, حذف يا ادغام مديريتهاي موازي, تاگید بر تمرگززدايي» پيشگيري از فساد اداري و مبارزه

صفحه 23:
ج) سیاستهای اقتصادی * ایجاد سازوکار مناسب براي رشد بهره‌وري عوامل تولید (انرژي, سرمایه, نيروي کار, مواد و منایع) * توجه و عنایت جدي بر مشارکت عامه مردم

صفحه 24:
ي لع ايه لوم 4 | | قرفنگی

صفحه 25:
جامع منابع انساني موردنیاز شامل ‎wiz‏ ‎Se Peat‏ شغلي. آموزش, بهسازي و نگهداشت نيروي آنساني بلات کلان دستگاه. متناسب با سیا احکا جريه ساير كشورها ‎ars dae le;‏ گاه‌ها به شهرداري ها بو دهد ري ها (ماده 137 ‎guiss‏ قیفت: تمام. شده قعا خدمات و تنظيم لايجه بودجه سالائة .و تخصيص. | 0 و تنطوم ‎Gulls axe‏ 5 خدمات ع:قیفت تفام شده آن(مواد ‎iad!‏ اس جم ‏کی سازي بدنه دولت (ماده 145) ‏استقرار نظام شا ايي و ایجاد ثبات در خدمات استقرار نتم بست كرايي: وو 0

صفحه 26:
* تدوین, نظارت و ارزشيابي استانداردها و شاخصهاي بهبود ‎cuas‏ خدمات و ارتقاي عملکرد باليني و مشتري‌مدار نمودن واحدهاي بهداشتي, درماني از طریق اصلاح فرایندها و ساختار مديريت اقتصادي (از جمله اصلاح نظام حسابداريي, پرداخت مبتني بر د, بودجه‌ريزي عملياتي) و.... (ماده 88) ‎Gauls‏ پاسخگويي دستگاه‌هاي جرا در مقابل مردم با استفاده از فناوري‌هاي نوبن اداري و بازنگري و مهندسي فرایندها و روشها و توسعه فرهنگ مدیریت و ارزيابي عملکرد و راهكارهاي لازم براي جلوگيري از مفاسد اداري (ماده 142) ‏* اصلاح نظام مدیریت منابع انساني از طریق تجزیه و تحلیل و بازطراحي مشاغل دولتي, اصلاح نظام پرداخت کارکنان, ارتقاي سطح کيفي مدیران و سرپرستان و کارکنان( ماده 143( ‎

صفحه 27:
اداری در سند ملي توسعه بح بخلش سلامت و آموزش يزرد

صفحه 28:
تهيه دستور العو تدوین, نظارت و ارزشيابي استانداردها و اصلاح رتبه بندي بیمارستانها براساس الگوي ارتقاي عملكرد باليني تدوين آیین نامه هاي مربوط به تنظیم ساختار و تشکیلات د 0 ‎sale Chal‏ و ساختار مديريت (از جمله اصلاح نظام چسانداری, ‎oben 3‏ ‎saat‏ تصذي كر ‎afl‏ هریت الا ات واخدهای هداستي: رسای بازنگری و اصلاح رديفهاي استخدامي متناسب باوظایف و فعالیتها تد نامه هاي مربوط به امر مبارزه با فساد اداري استقرا ‎ee‏ سلامت اداري در پگ ‎a ٩‏ طراحي و عملياتي سازي نظام جامع اطلاعات در بخش سلامت توسعه و گاريزي فتآوزي ازتباطات :و اطلاعات در بخش بهداشت و درمان استقرار نظام مستندسازي و گزارش گيري بخش سلامت

صفحه 29:
تدوین آیین نامه ها ط به نظارت و ارزیاب د سازما مدیریت اهيا و واد هات ا و و و ارزيابي عملکرد سازمان و مدیرٍ تدوين آيين نامه نظام انتخاب, انتصاب و عزل مدیران بخش سلامت و آموزش پز تدوین آیین نامه هاي نظام انتخاب, جذب, تخصيص. توزيع. بكاركيري. آمورش و توسعه, ارتقاع ‎wold)‏ جبران خدمت. ارزيابي و خروم از خدمت کارکتان بخش سلامت و آموزش پز تهیه و تدوین آیین نامه نظام تامین, تخصیص, توسعه و توزیع منابع مالي بخش سلامت و آموزش پزش 5 تدوین نظام مدیریت منابع فيزيكي بخش سلامت و آموزش پزشكکي مهندسي مجدد فرآيندهاي وزارتخانه تدوین و استقرار نظام حسابداري قیمت تمام شده و بودجه بندي عملياتي به ‎ee Pee‏ رت ري م و بو يي اتي استقرار نظام ارزيابي بهره وري و عملکرد سازمان و مدیریت بخش بهداشت, درمان و آموزش پز مدیریت خدمات پشتيباني مبتني بر کاهش تصدي گري

صفحه 30:
اهداف کلان. جهت گیریها و راهکارهاي ریاست جمهوری

صفحه 31:
اهداف کلان و حهت گیربها حرکت در راستاي تحقق سند چشم انداز 20 ساله اس‌تفاده از مدیریت تحول گراء انقلابي؛ خدمتگزار, متواضع» پاسخگو, کارآمد, عدالت گستر و سالم تشکیل دولتي عقلايي» کم هزینه, پرفایده» پرکار و صبور مبارزه همه جانبه با فقر» ‎pone wld‏ ویژه خواري و فامیل گرايي

صفحه 32:
راهکارهای اصلاح ساختار و مدیربت ‎٠‏ طراحي نظام مدیریت تحولگرا بریایه عقلانیت, معنویت و عدالت با استفاده از فناوريهاي وین با نگرش سيستمي ۰ استفاده از همه ظرفیتها و توانمنديهاي مديريتي کشور بر پایه شایسته سالاري ‏۰ حذف اشرافیت دولتي و جلوگيري از سوء استفاده در مصرف بيت المال ‎٠‏ ايجاد تحول در روند جاري فعاليتهاي عمومي دولت براي تتتهيل امور مردم واباس حكوبي مديران :در قبال تظارت عمومي ‏+ متناسب سازي حجم فعاليتهاي دولت» کاهش تصدي و ارتقاء بهره وري دستگاههاي اجراي ي با استفاده از فناوري اطلاعات و توسعه فعاليتهاي بخش تعاوني,

صفحه 33:
راهکارهای اصلاح وضعیت اقتصادی * ارتقاء بهره وري عوامل تولید نظیر سرمایه, مواد, انرژي و نيروي کار ۰ بكارگيري فناوريهاي پیشرفته در صنایع موجود و ایجاد صنایع جدید مبتني بر فناوريهاي ° شایسته سالاري در انتخاب مدیران

صفحه 34:
برنامه هاي وزیر محترم پیرامون تحول اداري

صفحه 35:
تأمین نيروي انساني جهت ارایه خدمات بهداشتي درماني با توجه به تعداد استاندارد کارکنان مورد نیاز واحدها بازنگري در نحوة پرداختهاي پرسنلي با تأکید بیشتر بر نظام کارمزدي و ارزش‌گذاري بر تخصص و تجربه کارکنان طراحي و اجراي برنامه‌هاي آموزش مداوم براي همه شاغلین وزارتخانه همراه با امکان ارتقاي متناسب آنها تمركززدايي در انجام وظایف اجرايي و تأکید هر چه بیشتر بر نقش مستقل دانشگاههاي علوم پزشكکي تقویت نقش نظارتي, هدايتي و حمايتي ستاد طراحي و اجراي نظام ارزيابي مناسب در کلیه بخشهاي بهداشت و درمان و آموزش و پژوهش با تأکید بر ارزيابي کیفیت» سرعت و رضامندي مراجعین تشویق بخشهاي خصوصي و تعاوني جهت سرمایيه‌گذاري در بخش سلامت با اراية تسهیلات مناسب همراه با نظارت مستمر

صفحه 36:
الزامات برنامه های تحو ‎J‏ اذا ری

صفحه 37:
بر نامه منطقی نمودن اندازه دولت واحد مسئول مدیریت منایع انساني مريريت جنانع انساني مدیریت منایع انساني مرکز مدیریت و ‎id lar‏ بازرگاني کلیه حوزه ها مدريت امور عمومي اد در دست اجرا در ريت اجرا انجام شده متوقف شده اقدامات كافي نبوده انجام شده کاهش 9۵5 نيروي انساني در طول برنامه چهارم عدم تجاوز مجموع استخدام هاي جدید از 0 کل کارکنان خارج شده از خدمت بازخرید کارکنان داوطلب با پرداخت وجوه تشويقي واگذاري سهام یا مدیریت شرکت هاي دولتي به بخش غيردولتي شناسايي و واگذاري وظایف و امور قابل واگذاري دستگاه به شهرداري هاء دهداري ها و بخش غيردولتي واگذاري و خودگرداني واحدهاي تفريحي, ورزشي, خدماتي, اجتماعي و رفاهي موجود و یا نیمه تمام رده

صفحه 38:
برنامه منطقی نمودن اندازه دولت واحد مسئول معاونتهاي grees ‏مدیریت ور‎ pls دانشگاهها وصعیت آجرا اقدامات كافي ‎orgs‏ انجام نشده اقدامات كافي نبوده عنوان واگذاري واحدهاي بهداشتي و درماني (داروخانه, آزمایشگاه, رادیولوژني. تخت بيمارستاني. رختشویخانه. آشپزخانه. مرکز بهداشت و درمان شهري, پایگاه شهري, مرکز بهذاشت و درما روستايي, خانه بهذاشت. پایگاه اورژانس و 9635 پروژه هاي نیمه تمام بهداشت و درمان) به بخش غيردولتي تفویض کلیه اختیارات و مسئوليتهاي مديريتي, مالي و اداري واحدهايي که قیمت تمام شده تعیین شده به مدیران و اعطاي صرفه جويي هاي حاصل به مدیران و کارکنان آن واحد و واحد ستادي ذیربط جهت تشویق واگذاري پروژه هاي تملكث دارايي هاي سرمایه اي آماده بهره برداري و نیمه تمام خانه هاي بهداشت و پایگاه بهداشت شهري و مراکز بهداشتي و درماني و آزمایشگاهها به بخش رده |G. 10

صفحه 39:
برنامه منطقی نمودن اندازه دولت واحد مسئول امور 1 اقدامات كافي نبوده انجام شده عنوان حمایت از بخش غيردولتي, تشکل هاي تخصصي و سازمانهاي محلي در تحقق اهداف دستگاه و ارایه تسهیلات براي تونسعه نخنش غيردولتي شامل اعطاي تتهیلات بانگي:تآهین مابه التفاوت کارمزد بانكي, واگذاري زمین و خدمات زيربنايي و اختصاص بخشي از اعتبارات تملك دارايي هاي سترمایه اي دشتگاه به عنوان وجوه اداره شده براي پرداخت وام قرض الحسنه و پرداخت هزینه هأي سرانه تنظیم فراردادهاي واگذاري امور خدماتي براساس واجد کار معین, قیمت هر واحد كار و قیمت کل رده 11 12

صفحه 40:
برنامه اصلاح ساختارهای تشکیلاتی واحد مسئول مرکز توسعه مدیریت معاونتهاي توسعه مدیریت و سلامت مرکز توسعه مدیریت مرکز توسعه مدیریت و کلیه معاونتها کلیه معاونتها مرکز توسعه دوش موس Snes Lal ‏در دنت‎ ‏اجرا‎ ‏انجام يافته‎ در دست اجرا انجام يافته متوقف شده عنوان اصلاح ساختار تشکیلات دستگاه و موْسسات وایسته ادغام واحدهاي استاني/ شهرستاني وابسته و انطباق ساختار تشکیلات لن با ضوابط ابلاغي ایجاد مرکز نوسازي 7 تحول اداري در ستاد وزارتخانه و دانشگاه هاي تابعه مهندسي مجدد مأموریتها و وظایف دستگاه تفكيك وظایف اجرايي از حوزه هاي ستادي وزارتخانه و انتقال به واخدهاي استاني و شهرستاني تفكيك وظایف حاكميتي از وظایف شرکنهاي ات ةا تومه د ‎ol Ileal‏ نه فا تهایة رده

صفحه 41:
ی تشکیلاتی برنامه اصلاح ساختارها واحد وضعيت عنوان رده ستول نا ل مركز | انجام يافته | بازنكري مأموريتها و وظايف واحدهاي وابسته به | 7 توسعة دستكاه و بررسي ضرورت ادامه فعاليت آنها مديريت و واحدهاي ذيربط مرکز | انجام یافته |تغییر عنوان دفاتر بازرسي و پاسخگويي به [ 8 ‎aa‏ شکایات و بازنگري شرح وظایف و تشکیلات آنها مديريت فرکز در دست | تجميع واحدهاي فعال در زمینه آمار و اطلاعات و| 9 توسعة اجرا ‏ | ایجاد واحد آمار و منابع اطلاعاتي با شرح وظایف ۳ جديد در ستاد و واحدهاي تابعه واحدهاي ذیربط

صفحه 42:
بر واحد مسئول مرکز توسعه مدیریت مرکز توسعه مدیریت مرکز توسعه مديريت معاون هماهنكي کلیه معاونتها دفتر ارزيابي > نامه اصلاح نظامهای ea Lal ‏در دست‎ ‏اجرا‎ ‏متوقف‎ ‏شده‎ ‏اقدامات‎ ‏كافي نبوده‎ انجام شده انجام شده اقدامات کافی نبوده مديريتى عنوان تدوین و اجراي برنامه هاي فرهنگ سازي و ایجاد بستر تحقق تحول اداري استقرار چرخه بهره وري در دستگاه بررسي و تعیین تکلیف شوراها و مجامع متعدد تصمیم گيري و ساماندهي و اصلاح نظام‌هاي تصمیم همكاري و مشارکت فعال در تدوین سياستهاي كلي نظام و تدوین برنامه راهبردي و عملياتي و ارزيابي مستمر آنها در راستاي چشم انداز 0 ساله کشور رعایت حداکثر سقف 9۵20 انتصابات مديريتي از خارج دستگاه طراحي و استقرار نظام نظارت و بازرسي دستگاه رده

صفحه 43:
برنامه اصلاح نظامهای مدیریتی وضعيت اجرا اقدامات كافي نبودة اقدامات كافي نبوده انجام شده انجام نشده انجام نشده در دست عنوان ‎agi‏ و اجراي برنامه صرفه جويي در هزینه ها تدوین سازوكارهاي نگهداري مناسب تجهیزات و بیت المال و فرهنگ سازي در اين زمینه ارزيابي استراتژيك بحش بهداشت, درمان و آموزش پزشكي (تعیین جایگاه ايران در بین كشورهاي منطقه و جهان و تعیین نقاط قوت و ضعف عملکرد و ارایه راه حل هاي کاربردي) شناسايي نقاط اصلي آسیب پذيري سلامت در دستگاه و بررسي میزان شیوع و عمق فساد در دستگاه تدوین و اجراي سازوكارهاي ارتقاي سلامت و شفافیت: اداري و تنالي دستگاه آموزش کارکنان در زمینه فساد اداري, مبارزه با رده 10 11 12

صفحه 44:
بر واحد مسئول معاونت توسعه مرکز توسعه مدیریت و کلیه معاونتها مرکز توسعه مدیریت مرکز توسعه مدیریت کلیه معاونتها روابط عمومي وضعیت ‎Lal‏ ‏انجام شده اقدامات كافي نبوده انجام شده انجام نشده اقدامات اكافي ‎orgs‏ متوقف شده نامه اصلاح نظامهای مدیریتی عنوان ایجاد نظام ارزيابي عملکرد در دستگاه تدوین شاخصهاي اختصاصي ارزيابي عملکرد و دستگاه ضریب اهمیت و برش استاني آنها تدوین ضوابط اختصاصي انتخاب و انتصاب مدیران ‎abel‏ بانك اطلاعات مدیران و داوطلبان مدیران و داوطلبان پست هاي مديريتي ‏استقرار سیستم هاي جدید مدیریت ‎(OG, S6.CFAD, TAD) ‏أستعراد نظام پذیزرش وزیزرسین::پیشنهادات: ‎ ‏رده ‎14 ‎15 ‎16 ‎17 ‎18 ‎19 ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 45:
واحد مسئول ‎wlio‏ انساني منایع انساني منایع اسان منايع انساني منایع انساني منايع انساني وضعيت ‎bel‏ ‏اقدامات ‎yal‏ نبوده انجام شده انجام شده انجام شده انجام شده انجام شده برنامه اصلاح نظامهای استخدامی عنوان رعایت مصوبه جذب نخیگان و اعطاي فوق العاده هاي ویژه نخبگان, اعطاي تسهیلات و شناورسازي ساعات ‎lS‏ اولویت در استفاده از ‎SONI‏ ‎ajaqui cule,‏ انتتخدامي ‏زعایت فرایتد انعقاد: و تمدید قزازداد اننتخدام ‎wiley‏ ‏پرداخت فوق العاده مخصوص جذب و نگهداري کارکنان پيماني براساس نتایج ارزيابي عملکرد مستخدمین ‏عدم استخدام مستخدمین بازنشسته و بازخرید فولت نة عتوان مننتخذم پيماني ‏برگزاري آزمون تخصصي جهت استخدام ‎ ‏رده ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 46:
واحد مسئول مدیریت a Lel ‏انجام نشده‎ ‏انجام شده‎ ‏انجام نشده‎ انجام شده انجام شده برنامه اصلاح نظامهای استخدامی عنوان اصلاح شرح وظایف کارشناسان ارشد, خبره و عالي دستگاه در جهت مسئولیت هاي تحقيقاتي وت Cb ‏سقف 9665 کارکنان مشمول‎ cole, ‏ارتقاي مسیر شغلي‎ ارزيابي 2 سالانه افراد در سطوح ارشد, خبره و عالي اصلاح شرایط احراز مشاغل از نظر مدرك تخضيلي رعايت سهميه ايثاركران, فرزندان بيكار شاهد, معلولین عادي و افراد بومي در استخدام رده 10 11 12

صفحه 47:
برنامه آموزش و بهسازی نیروی انسانی واحد مسئول | وضعیت عنوان ‎el‏ ‏کلیه معاونتها | انجام شده | افزایش شاخصهاي كيفي نيروي انساني (ترکیب تحصيلي کارکنان و نسبت کارکنان مشاغل تخصصي ‎(JS a‏ کلیه معاونتها | اقدامات | انجام مطالعات كارسنجي و برآورد نيروي كافي نبوده | انساني موردنیاز منایع انساني | انجام شده |تدوین نظام جامع آموزش کارکنان /مدیران و مرکز 3 8 مديريت منابع انساني نيازسنجي آموزشي کارکنان/مدیران و تدوین و مرکز آموزش هاي مشاغل اختصاصي و آموزشهاي توسعه موردنیاز در مسیر شغلي به تفکيك هريك از مدیریت مشاغل دستگاه منایع انساني | انجام شده | رعایت سرانه آموزش مدیران و کارکنان و و مرکز فناوري اطلاعات رده فى 1

صفحه 48:
برنامه آموزش و بهسازی نیروی انسانی واحد مسئول ‎wlio‏ ‏انساني ‏مثايع ‏انساني ‎pls‏ ‏انساني ‎wlio‏ ‏انساني و مرکز توسعه مدیریت مثايع انساني gilts وصعیت اجرا انجام شده انجام شده انجام شده انجام نشده انجام شده عنوان ارسال اطلاعات پرسنلي دستگاه هر3 ماه به سازمان مدیریت و برنامه ريزي تدوین برنامه جامع نيروي انساني در برنامه چهارم اعزام کارکنان جدیدالاستخدام به دوره هاي آموزشي توجيهي بدو خدمت تهیه شناسنامه آموزشي مدیران و کارکنان ارزشيابي و بررسي اثربخشي دوره هاي آموزشي در ارتقاي کیفیت انجام امور در دستگاه اجرای نظام ارزشیابی کارکنان رده 10 11 12

صفحه 49:
واحد مسئول امور عمومي امور عمومي منايع فيزيكي معاونتهاً برنامه اصلاح فرايندها و توسعه فناورى وضعيت ‎bel‏ ‏اقدامات ‎yal‏ نبوده اقدامات كافي نبوده انجام شده انجام شده اقدامات كافي نبوده عنوان استقرار فنون بازنگري ‎RE, babs‏ 160 0000 و...) تدوین برنامه جامع اتوماسیون اداري دستگاه تهیه وضعیت موجود فضاها و ساختمانهاي اداري و تطبیق وضعیت استقرار نيروي انساني و واحدهاي تابعه در ساختمان هأي اداري رعایت استاندارد مربوط به فضاي اداري انجام بخشي از خدمات دستگاه از طریق اینترنت ‎sib!‏ رده فى ‎L‏

صفحه 50:
برنامه اصلاح فرایندها و توسعه فناوری واحد مسئول واحدهاي ‎‘aud‏ 355 اجرا انجام شده انجام شده متوقف شده انجام شده انجام شده عنوان ارسال اطلاعات مورد درخواست سازمان مدیریت و برنامه ريزي و وزارت امور اقتصادي و دارايي (اطلاعات بودجه. حسايداري, ‎Ce‏ احکام كارگزيني و دوره هاي آموزشي وت ايجاد واحد مسئول فن آوري اطلاعات همكاري در راه اندازي يورتال اطلاع رساني به مردم بركزاري دوره هاي آموزشي بهبود سيستم ها و روش ها و استقرار سيستم هاي مديريت و مستندسازي کلیه روش هاي موردعمل رده 10 11

صفحه 51:
واحد مسئول دانشگاهها معاونت سلامت مرکز توسعه مدیریت ‎als‏ ‏معاونتها کلیه معاونتها برنامه اصلاح فرایندها و توسعه فناوری وضعيت ‎bel‏ ‏اقدامات ‎yal‏ نبوده انجام شده اقدامات كافي نبوده متوقف شده اقدامات كافي نبوده عنوان اصلاح روش هاي ارایه خدمات اورژانس, بستري و سرپايي به مراجعان مبتني بر نظام مدیریت کیفیت فراگیر همكاري در تدوین و اجراي طرح استقرار نظام تأمین اجتماعي فرا استانداردسازي خدمات دستگاه و اجراي دوره هاي آموزشي مرتبط همكاري در ایجاد مجتمع هاي اداري- خدماتي مشترک (ارایه اطلاعات مسایل درماني, اورژانس و امور بیمه گري در کنار سایر خدمات دولتي) پیشنهاد یا اصلاح قوانین و مقررات رده 13 14 15 16 17

صفحه 52:
واحد مسئول ‎als‏ معاونتها مرکز توسعه مديريت مركز برنامه اصلاح فرايندها و توسعه فناورى وضعيت ‎bel‏ ‏اقدامات ‎yal‏ نبوده انجام شده اقدامات كافي نبوده اقدامات كافي نبوده اقدامات كافي نبوده اقدامات كافي نبوده عنوان تعیین قیمت تمام شده خدمات آموزشي, پزوهشی: بهداشتن, درماسي..خدماني و اداری) براساس کیفیت, کمیت و محل جغرافيايي ایجاد سایت اينترنتي با توجه به ضوابط سازمان مدیریت مکانیزاسیون سیستم هاي اداري-مالي مطایق با ضوابط ابلاغي اصلاح فرم هاي موردعمل ايجاد و توسعه بانك هاي اطلاعاتي مكانيزه استقرار نظام مديريت امور فن آوري اطلاعات (گردآوري, سازماندهي, ذخیره و نشر با ابزارهاي رده 19 20 21 22 23 24

صفحه 53:
برنامه اصلاح فرایندها و توسعه فناوری rey ‏اجرا‎ اقدامات كافي نبوده اقدامات كافي نبوده اقدامات كافي نبوده انجام شده عنوان تهیه استانداردهاي جا و مکان و نحوه استقرار واحدهاي بهداشتي و درماني توسعه استفاده از سیستم 16 اصلاح فرايندهاي انجام کار اختصاصي و مشترك مکانیزاسیون روش هاي اختصاصي اجراي فيزيکي طرح هاي عمراني در زمان و کیفیت پیش بيني شده (باتوجه به اعتبارات تخصيصي) و براساس شاخص ها و استانداردهاي ننتازمان. مدیریت ضابطه مند تموذن نحوه استفاده از تجهيزات و امكانات: دولتق (اتومنيل ‎(ao‏ ارده 25 26 28 29 30 31

صفحه 54:
واحد مسئول امور عمومي مركز مديريت امور عمومي روابط عمومي امور عمومي روابط عمومي برنامه ارتقا و حفظ كرامت مردم در نظام ادارى وضعيت اجرا اقدامات كافي نبوده انجام شده انجام شده اقدامات كافي نبوده اقدامات كافي نبوده عنوان ايجاد كيشه هاي اطلاعات و خدمات رساني به مراجعان تدوين منشور اخلاقي دستگاه أيجادتسهيلات و امكانات مناسب#براق رقاة خال مراجعان ایجاد پایگاه هاي اطلاع رساني در سطح شهر انتخاب مکانیزم هاي اطلاع رساني زمان انجام کار, مدارك موردنیاز, مقررات موردعمل, عنوان واحد و محل استقرار آن و ارائه آن به شکل مستند به ارباب رجوع نظرسنجي منظم مراجعان رده فى ‎L‏ 2

صفحه 55:
برنامه ارتقا و حفظ کرامت مردم در نظام اداری رده واحد وضعیت عنوان سنول اجرا ‎a‏ ‎wlio‏ | انجام نشده | تأثير نتايج نظرات ارباب رجوع در وضعيت | 7 انساني و استخدامي مدیران و کارکنان واحدهاي ذیربط روابط | انجام نشده | استقرار نظام پاسخگويي دستگاه 8 عمومي 9 تهیه گزارش تحليلي از نظارت ها و پاسخگويي به روابط |انجام نشده | تهر عمومي شکایات مردم و مراجعان و ایجاد سازوکار رشیدگي ‎ay‏ تفنگایات.

صفحه 56:
واحد مسئول معاونتها برنامه ارتقا شاخصهای اختصاصی ‎fim‏ عنوان اقدامات ‎ute‏ مد ‎opal‏ كبري و ارتقاي شاخصهاي كليدي ‏نبوده ‎ ‎ ‏رده ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 57:
وضعیت وزارت بهداشت, درمان 9 اموزش پزشكي در ارزيابي برنامه تحول اداري کسب رتبه 23 از میان 24 دستگاه اجرايي در سال 1381 کسب رتبه 11 از میان 24 دستگاه اجرايي در سال 1382 کسب رتبه 17 از میان 44 دستگاه اجرايي در سال 1383 کسب رتبه 9 از میان 49 دستگاه اجرايي در سال 1384

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان