test-shakhsiat-mbti

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تست شخصیت”

تست شخصیت

اسلاید 1: تست شخصیت MBTI

اسلاید 2: درون گرا (I) – برون گرا (E): این بعد بر مبنای چگونگی برخورد و تعامل ما با دنیا و  اینکه انرژی مان را متوجه کجا می کنیم و از کجا انرژی می گیریم، تعریف شده است. شمی (N)- حسی (S): اینکه اغلب به چه نوع اطلاعاتی توجه می کنیم و  چگونه آنها را بدست می آوریم، این بعد را مشخص می کند. احساسی (F)- فکری (T): بر اینکه چگونه اطلاعات خود را پردازش می کنیم و چگونه تصمیم می گیریم، دلالت دارد. ملاحظه کننده (P)- داوری کننده(J): اینکه ما ترجیح می دهیم در شرایط سازمان یافته و با ساختار فعالیت کنیم یا استقلال بیشتری داشته باشیم، تعیین کننده این بعد است. چهار ترجیح شخصیتی در تست MBTI

اسلاید 3: Introvert درونگرا - افرادی محافظه کار، مستقل، تکرو، خجالتی، خوددار، یکنواخت و متعادل و  کمرو هستند.  - از درون خود انرژی می گیرند.  - موضوعات را در ذهن خود ارزیابی می کنند.  - اطلاعات شخصی را به ندرت با دیگران در میان می گذارند.  - بیشتر گوش می دهند و کمتر حرف می زنند.  - اشتیاقشان را برای خود نگه می دارند.  - دوست ندارند مرکز توجه باشند.  - قبل از هر عملی فکر می کنند.

اسلاید 4: برونگرا Extravert - برون گراها افرادی اجتماعی، دوستدار دیگران، باجرأت، فعال، سرخوش، با انرژی، خوشبین، دوستدار هیجان و تحریک و امیدوار به موقعیت هایشان و آینده، کنجکاو و در عمل قاطع، فعال و اهل گفتگو هستند. - از دیگران انرژی می گیرند. - با صدای بلند فکر می کنند. - دوست دارند مرکز توجه باشند. - اطلاعات شخصی خود را به راحتی با دیگران در میان می گذارند. - اول عمل و بعد فکر می کنند. - بیشتر از گوش دادن، حرف می زنند.مشتاقانه با دیگران ارتباط برقرار می کنند.

اسلاید 5: شمی(شهودی) Intuitive - ترجیح می دهند با دیدن تصویر بزرگ از آنچه هست و تمرکز بر پیوندها و ارتباطات موجود میان حقایق، اطلاعات را درک کنند.  -  ترجیح می دهند با درک و دیدن امکانات جدید ( خلاقیت ) و روش های مختلف  انجام کارها، اطلاعات را جمع آوری کنند.  - دوستدار ایده های جدید( بدون توجه به قابل اجرا بودن یا نبودن) بوده و عاشق  نوآوری و تخیل اند.  - برای نوآوری و تخیل بهای فراوان قائل هستند.  - دوست دارند مهارت های جدید را بیاموزند.  - به اطلاعات دقیق توجه ندارند.  - به آینده توجه دارند.

29,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید