صفحه 1:

صفحه 2:

صفحه 3:
اهداف آموزشی کارگاه؛ \ -آشنایی شرکت کنندگان با مفهوم خلاقیت . هوانع و ‎ol atv‏ را 00 ‎wuld‏ اى از كاربزدى تكنيكهاى خلاقيت . ننا- افزايش توان ايدة يردازى شركت كنندكان مهت 2 دستیابی به راه هلهای بهترجهت حل مسایل.

صفحه 4:
فلاقيت ميست؟ ل ا ل ‎BY OT‏ 517 است(ق 5667 ‎tipe bay‏ ل ورن ۱ باشد كه توسط كروهى ذزيك زمان مفد 9 ارزشمند تلقن شود.(نااباء5) توانايئ الِجَاد أنِذه های مدید دارای ارزنن ‎SN}‏ متتتترى. /

صفحه 5:

صفحه 6:

صفحه 7:
“SA ‏رت‎ 7 >

صفحه 8:
:سفنان يك كشيش در بستر مرق ره ا رورا ‎ar Wate‏ ين ال و لي لت ‎crs)‏ ا و ل 10 جوان که شدم كفتم شهر خيلى يزرق است .ممله ام را تغيير مى ل ل 0 00 کلم .ما ا ل اا ‎er SC a =)‏ ا ا ل ‎Be SW Be aN SSC ROM COM KS NOI ST NRT) Kov-v.)‏

صفحه 9:

صفحه 10:
: روزانه ‎٠‏ هزاران سيب در 3 "Wing. Hor ab yu, Navn"

صفحه 11:

صفحه 12:

صفحه 13:

صفحه 14:

صفحه 15:

صفحه 16:

صفحه 17:

صفحه 18:
ایوگ / a a : - :( ‏أركركا ره كاك‎

صفحه 19:

صفحه 20:

صفحه 21:
تله هوشمندی: [-مدل منطقی و فوری در هر مورد. ۲- نیاز به هميشه حق داشتن و مقبول بودت. _ ۳-ترجیح کاربرد نقادانه هوش به کاربرد سازنده آن. ۳۴- سرعت. انتقال بالا بنابراین زود به نتیجه میرسندو جزییات ر از دست می دهند. ۵-ترجیع (یرکی بععگمت. #-بزرکترین گناه با#کشها : خودیینی و به هساب نیاوردن دیگران 07

صفحه 22:

صفحه 23:

صفحه 24:

صفحه 25:

صفحه 26:

صفحه 27:
۱۵۱۱ ‏ار‎ ae) 09) sly Gwwls plpl-1 oy glial aS sjgaho ‏ار ار( برد شهودی‎ 51 he prg | Rett) | نشنود آنها در پس پزذه؛ پلهان شده و به صورت مخفی بر تمام ا اه دنا-با ی ۳ گیری 2017 د 11م دیگران لزومی پیدا نکلد و بتابزاین مقاومت؛ ستیزه جویی و سمءتفاهمات کاهش می یاید و ا[ طرفدیکر از پافشاری و و ۱۵3 ‏را زر‎ OR Watt GVW ies غیرمنطقی بودن تم کند.

صفحه 28:

صفحه 29:

صفحه 30:
ال ‎jl‏ كنهكا 6 6 ۱ ی oO oe Ae) RU NNT er ee 1 5 a ‏و له‎

صفحه 31:
جستجوی جنبه 7 1 ۱ 4 ۱ Pa

صفحه 32:

صفحه 33:
2 x

صفحه 34:
9ت ‎VG‏ ‏به اصل موضوع فكر نمى كنيم . بلكه به ‎vy‏ ۱ ‎a Ree‏ ل 2 ضوع لازم اف های مفتلف فكرى وأولديت ل

صفحه 35:
2 0 50-7 ا-فرد در اثر تعويض كلاههاي فترىء نقشش را در كرود تغيير ‎2١١ OSES. RC Ne‏ اين 05 ی 57 72 Poet NCS 1 0 ‏ا‎ entra) ۲۸ ۳ ‏سس‎ ‎2 ‏هدايت مى شود.‎

صفحه 36:
سفن ار هنیم شوند و تنها ‎Ye eR Paley ee)‏ 0 عا-يكى ‎(١‏ ممدوديت هاى اصلى در فكر كردن؛ مُقابله و مقاومت انسانّ ات كه باعث اشتباهاتئنم در تفكر مى كردد. ه

صفحه 37:
اهداف اصلى اين ‎Ee‏ ‎ -١‏ كردن تفكر: يرذافتن جداكاته به عواطف 2000000 ‎rope Soemsy rset‏ 0 ‏و اثربخش تر. 7 2 را 400 اد 0

صفحه 38:

صفحه 39:
‎a5 71‏ كس حق 5 اد ندارد. ‎١ ‏هه ايده ها‎ ay ‏تن و عجیب ۳ ‎BE 535 wibby‏ ‏2 ها بیشتر , بهتر ‎000 ‎

صفحه 40:

صفحه 41:
P.P.C cSi55 <2 to 51111115 ۱ CONCERNS: ۳۳25۱ ‏اد‎

صفحه 42:
ea P.P.C ‎PN BNI‏ لاد لیدد های‌جدید دیکرلن ‏هر یک زمادبمعرفرلیدد هایدیکرلن ‎ened oe‏ سس تست ۵ همسفن همکلاسی.

صفحه 43:
P.P.C OS S44 a ‏-لیجاد.‎ توسعه لستعاد و فرهنق 2 خلاقيتر فرد. خانواحى سابزمان ”“ 5

صفحه 44:
اطضوی. ی مستما با لیده ها و پ یشنهادلتیگرنن fait ‏ا‎ SeRT aR ENS Gryety ‏تأثير‎ yen] ‏قذرد.‎ ‎1 ‎' 7 bless Upey lew, >. ‏معلمان قفات.قد و سیما و‎

صفحه 45:

صفحه 46:

صفحه 47:

صفحه 48:
۱ san ‏ی‎

صفحه 49:

صفحه 50:

صفحه 51:
باد ا-بهیود 5 ۷-مل هاى 5

صفحه 52:

صفحه 53:

صفحه 54:

صفحه 55:

صفحه 56:

صفحه 57:

صفحه 58:

صفحه 59:
را دستمال می بندیغ۱ نج ,عادت ها دست هی کشیم و مسأله ری 3 7 و ۲ 9 ‎ee‏ ۹ ‎a‏ ا ا ‎Pee‏ ‎e‏ 20000 تهیه و سرو شود. ‎Gt)‏ 027 20211070215 9 |۲۳

صفحه 60:

صفحه 61:
ace ‏هه ره دم‎

صفحه 62:
ار تكنيك اطلاعات ‎Ho‏ ‏۲ ۳( ايندم چارذ مثال: درهم کردن

صفحه 63:
۱۳۹۹ eRe ey

صفحه 64:

صفحه 65:
ae fo eee att a2 0d 2 ۱۳ ‎siete‏ یی کچ ‎

صفحه 66:

صفحه 67:

صفحه 68:

صفحه 69:

صفحه 70:

صفحه 71:
Pepe reins

صفحه 72:

صفحه 73:
د انها و#أمانهاى تمريك كننده خلاعيت. “لكر الهام بغش كوش كنيد؛مثلا*1 هنك بارانا ‎mop 1‏ ستانى بيش

صفحه 74:
١٠-بزائ‏ خلق ايده ١١-مغما‏ زياد مل

صفحه 75:

صفحه 76:

صفحه 77:

62,000 تومان