صفحه 1:
صفحه 2:
صفحه 3:
اهداف آموزشی کارگاه؛
\ -آشنایی شرکت کنندگان با مفهوم خلاقیت . هوانع و
ol atv
را 00 wuld اى از كاربزدى
تكنيكهاى خلاقيت .
ننا- افزايش توان ايدة يردازى شركت كنندكان مهت 2
دستیابی به راه هلهای بهترجهت حل مسایل.
صفحه 4:
فلاقيت ميست؟
ل ا ل BY OT
517 است(ق 5667
tipe bay ل ورن ۱
باشد كه توسط كروهى ذزيك زمان مفد
9 ارزشمند تلقن شود.(نااباء5)
توانايئ الِجَاد أنِذه های مدید دارای ارزنن SN} متتتترى. /
صفحه 5:
صفحه 6:
صفحه 7:
“SA رت 7
>
صفحه 8:
:سفنان يك كشيش در بستر مرق
ره ا رورا
ar Wate ين ال و لي لت
crs) ا و ل 10
جوان که شدم كفتم شهر خيلى يزرق است .ممله ام را تغيير مى
ل ل 0 00
کلم .ما ا ل اا
er SC a =) ا ا ل
Be SW Be aN SSC ROM COM KS NOI ST NRT) Kov-v.)
صفحه 9:
صفحه 10:
: روزانه ٠ هزاران سيب در
3
"Wing. Hor ab yu, Navn"
صفحه 11:
صفحه 12:
صفحه 13:
صفحه 14:
صفحه 15:
صفحه 16:
صفحه 17:
صفحه 18:
ایوگ
/ a a
: - :( أركركا ره كاك
صفحه 19:
صفحه 20:
صفحه 21:
تله هوشمندی:
[-مدل منطقی و فوری در هر مورد.
۲- نیاز به هميشه حق داشتن و مقبول بودت. _
۳-ترجیح کاربرد نقادانه هوش به کاربرد سازنده آن.
۳۴- سرعت. انتقال بالا بنابراین زود به نتیجه میرسندو جزییات ر از
دست می دهند.
۵-ترجیع (یرکی بععگمت.
#-بزرکترین گناه با#کشها : خودیینی و به هساب نیاوردن دیگران
07
صفحه 22:
صفحه 23:
صفحه 24:
صفحه 25:
صفحه 26:
صفحه 27:
۱۵۱۱ ار ae) 09) sly Gwwls plpl-1
oy glial aS sjgaho ار ار( برد شهودی
51 he prg | Rett)
|
نشنود آنها در پس پزذه؛ پلهان شده و به صورت مخفی بر تمام
ا اه
دنا-با ی ۳ گیری 2017 د 11م
دیگران لزومی پیدا نکلد و بتابزاین مقاومت؛ ستیزه جویی و
سمءتفاهمات کاهش می یاید و ا[ طرفدیکر از پافشاری و
و
۱۵3 را زر OR Watt GVW ies
غیرمنطقی بودن تم کند.
صفحه 28:
صفحه 29:
صفحه 30:
ال jl كنهكا 6 6
۱ ی
oO
oe Ae) RU NNT er ee
1 5
a و له
صفحه 31:
جستجوی جنبه 7
1 ۱ 4
۱ Pa
صفحه 32:
صفحه 33:
2 x
صفحه 34:
9ت
VG
به اصل موضوع فكر نمى كنيم . بلكه به vy ۱
a Ree ل 2
ضوع لازم اف
های مفتلف فكرى وأولديت ل
صفحه 35:
2 0 50-7
ا-فرد در اثر تعويض كلاههاي فترىء نقشش را در
كرود تغيير 2١١ OSES. RC Ne اين
05 ی 57 72
Poet NCS 1 0 ا entra)
۲۸ ۳ سس
2 هدايت مى شود.
صفحه 36:
سفن
ار هنیم شوند و تنها
Ye eR Paley ee) 0
عا-يكى (١ ممدوديت هاى اصلى در فكر كردن؛ مُقابله
و مقاومت انسانّ ات كه باعث اشتباهاتئنم
در تفكر مى كردد. ه
صفحه 37:
اهداف اصلى اين Ee
-١ كردن تفكر: يرذافتن جداكاته به
عواطف 2000000
rope Soemsy rset 0
و اثربخش تر.
7 2
را 400
اد 0
صفحه 38:
صفحه 39:
a5 71 كس حق 5
اد ندارد.
١ هه ايده ها ay
تن و عجیب ۳ BE 535 wibby
2 ها بیشتر , بهتر
000
صفحه 40:
صفحه 41:
P.P.C cSi55
<2
to
51111115
۱ CONCERNS: ۳۳25۱ اد
صفحه 42:
ea P.P.C
PN BNI لاد
لیدد هایجدید دیکرلن
هر یک زمادبمعرفرلیدد هایدیکرلن
ened oe سس تست ۵
همسفن همکلاسی.
صفحه 43:
P.P.C
OS
S44 a -لیجاد.
توسعه لستعاد و فرهنق 2
خلاقيتر فرد. خانواحى سابزمان ”“
5
صفحه 44:
اطضوی.
ی
مستما با لیده ها و پ یشنهادلتیگرنن
fait ا SeRT aR ENS Gryety
تأثير yen]
قذرد.
1
' 7 bless Upey lew,
>. معلمان قفات.قد و سیما و
صفحه 45:
صفحه 46:
صفحه 47:
صفحه 48:
۱ san ی
صفحه 49:
صفحه 50:
صفحه 51:
باد
ا-بهیود 5
۷-مل
هاى 5
صفحه 52:
صفحه 53:
صفحه 54:
صفحه 55:
صفحه 56:
صفحه 57:
صفحه 58:
صفحه 59:
را دستمال می بندیغ۱ نج
,عادت ها دست هی کشیم و مسأله
ری
3 7 و ۲ 9 ee ۹
a ا ا Pee
e 20000
تهیه و سرو شود.
Gt) 027 20211070215 9
|۲۳
صفحه 60:
صفحه 61:
ace
هه ره دم
صفحه 62:
ار تكنيك اطلاعات Ho
۲ ۳( ايندم چارذ
مثال: درهم کردن
صفحه 63:
۱۳۹۹ eRe ey
صفحه 64:
صفحه 65:
ae fo
eee att a2 0d 2
۱۳
siete یی کچ
صفحه 66:
صفحه 67:
صفحه 68:
صفحه 69:
صفحه 70:
صفحه 71:
Pepe reins
صفحه 72:
صفحه 73:
د
انها و#أمانهاى تمريك كننده خلاعيت. “لكر
الهام بغش كوش كنيد؛مثلا*1 هنك بارانا
mop 1 ستانى بيش
صفحه 74:
١٠-بزائ خلق ايده
١١-مغما زياد مل
صفحه 75:
صفحه 76:
صفحه 77: