کسب و کار مدیریت و رهبری

تولید به هنگام JIT

jit2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تولید به هنگام JIT”

تولید به هنگام JIT

اسلاید 1: به نام خدا (jit)تولید به هنگام استاد: مسلم شیروانیدانشجو:فاطمه دهقانی بهار99

اسلاید 2: تعریف تولید به هنگامدر سیستم تولید به هنگام سعی میشود تمام مراحل تولید به صورت پیوسته و بدون وقفه باشد.در این روش به جای پیشرفته کردن تجهیزات به ساده کردن نظام ها میپردازد.امروزه شرکت هایی مانند جنرال الکتریک و هارلی دیوید سون از این روش استفاده کرده است.هدف تولید به هنگام تکرار تمامی مراحل تولید به صورت پیوسته است که اگر به این هدف دست یابیم زمان کل عملیاتی حداقل و هزینه نگهداری موجودی حذف و سود بیشتری در فرآوری و کیفیت حاصل میشود.

اسلاید 3: تاریخچهدر سیستم تولید به هنگام سعی میشود تمام مراحل تولید به صورت پیوسته و بدون وقفه باشد.در این روش به جای پیشرفته کردن تجهیزات به ساده کردن نظام ها میپردازد.امروزه شرکت هایی مانند جنرال الکتریک و هارلی دیوید سون از این روش استفاده کرده است.هدف تولید به هنگام تکرار تمامی مراحل تولید به صورت پیوسته است که اگر به این هدف دست یابیم زمان کل عملیاتی حداقل و هزینه نگهداری موجودی حذف و سود بیشتری در فرآوری و کیفیت حاصل میشود.

اسلاید 4: فلسفه تولید به هنگام به تولیدJit رویکرد فلسفه تکنیکهای طراحی و برنامه jit ریزی محیط تولیدی برایتکنیکهای کنترل کف کارگاه jitدر سیستم

اسلاید 5: فلسفه آن این است که اقلام مورد نیاز تولید، در کیفیت موردنظر، در مقادیر مورد نیاز و درست در زمانی که باید تولید شوند.تولید به هنگام را میتوان از 3 منظر بررسی کرد.الف: آرمان های تولید به هنگام که شامل مجموعه ای از استراتژیهای بنیادین که اگر پیاده شوند زمینه را برای بکارگیری سیستم تولید به موقع آماده کرده.شرکت تویوتا خاستگاه فلسفه تولید به موقع برای تولید را هفت نوع ضایعات ذیل بر میشمارد:1. ضایعات ناشی از تولید مازاد بر نیاز2. ضایعات ناشی از انتظار 3. ضایعات حمل و نقل4. ضایعات فرایند5.ضایعات انبارها6.ضایعات جریان خط تولید7. ضایعات ناشی از محصولات معیوببه همین دلیل در نگرش تولید به موقع این اطمینان را به وجود می آورد که مواد، قطعات، و یا کالا درس به میزان مطلوب با کیفیت مطلوب و بدون هیچگونه ضایعاتی تامین گردد.سطح دوم برای آماده سازی محیط تولید برای پیاده سازی سیستم کاری در کانبان است. اغلب نویسندگان به موارد ذیل اشاره دارند:1. کیفیت2. تولید همگام یا سنکرون3. جریان تولید فرایند-مبنا4. روش پیشرفته عقد قرارداد5. روش های بهبود یافته طراحی 6.اقدامات پشتیبانی قوی.

اسلاید 6: سطح دوم

29,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید