سایر تحقیق و پژوهش

تولید محتوا الکترونیکی(هوش هیجانی)

hosh-haijaani

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تولید محتوا الکترونیکی(هوش هیجانی)”

تولید محتوا الکترونیکی(هوش هیجانی)

اسلاید 1: تولید محتوا الکترونیکی (هوش هیجانی)ارائه:

اسلاید 2: تولید محتوای الکترونیکیمحتوای الکترونیکی آموزشی به مجموعه ای از عکس ها، متن ها، و انیمیشن های صوتی و تصویری گفته می شود که به کمک تکنولوژی رایانه ای پدید آمده تا یک مبحث درسی را آموزش دهد. این محتواهای آموزشی توسط مدرسان این دروس و متخصصین رایانه ایجاد می شود و برای اجرا و یادگیری در اختیار متعلمین قرار می گیرد.با همین تعریف اولیه مشخص است که در این شیوه تنظیم و تدریس مطالب درسی از دو روش آموزشهای بصری و شنیداری به خوبی استفاده می شود.

اسلاید 3: یکی از سیستم‌های مهم ارتباطی از دانش در عصر جدید از طریق شکل‌گیری وب و عرضه‌ی محتوا بوسیله‌ی اینترنت بوده است. این روزها تولید محتوا در قالب الکترونیکی نیاز هر روزه‌ی انسان‌هاست. با استفاده از رسانه‌ی قدرتمندی مثل اینترنت، مطالب را می‌توان به گروه‌های هدف با هزینه‌ی کمتر و به نحوی تأثیرگذار و مفید انتقال داد. اما در پاسخ به این سؤال که منظور از محتوای الکترونیکی چیست باید گفت که معانی و تعاریف بسیار گسترده‌ای درباره‌ی محتوای الکترونیکی وجود دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:به لحاظ فنی، محتوای الکترونیکی به هر نوع اطلاعات دیجیتالی گفته می‌شود که در زمینه‌ها و حوزه‌های مختلف برای اهداف مختلف استفاده می‌شود.

اسلاید 4: در تعریفی دیگر، E-content محصولات و خدماتی نامیده می‌شود که بصورت الکترونیکی ارائه می‌شوند. علاوه بر این، محتوای الکترونیکی (E-content) که همچنین از آن به عنوان محتوای دیجیتالی نیز یاد می‌شود به محتوا و یا اطلاعاتی که روی دستگاه‌های الکترونیکی مبتنی بر شبکه توزیع می‌شوند یا با استفاده از شبکه کامپیوتری مانند اینترنت در دسترس قرار می‌گیرند نیز گفته می‌شود. طبق فرهنگ لغت آکسفورد، محتوای الکترونیکی متن‌ها و تصاویر دیجیتالی است که برای نمایش در صفحات وب طراحی شده‌اند. به گفته‌ی ساکسنا آنوراگ، محتوای الکترونیکی اساساً بسته‌ای است که نیازهایی مانند به حداقل رساندن فاصله‌ها، اثربخشی هزینه، کاربرپسند بودن و سازگاری با شرایط محلی را برطرف می‌کند. محتوای الکترونیکی را می‌توان در مدل‌های مختلف برای انواع مختلف مخاطب تولید کرد. امروزه از این نوع محتوا برای برگزاری دوره‌های آموزشی و یادگیری الکترونیک بسیار استفاده می‌شود..

اسلاید 5: هدف از توسعه‌ی محتوای الکترونیکی ایجاد یک جامعه‌ی غنی از اطلاعات است. هر فردی در جامعه از ایجاد، دریافت، به اشتراک‌گذاری و استفاده از اطلاعات برای پیشرفت خود سود می‌برد. محتوای الکترونیکی معتبر، جامع و هدفمند شرایط برای دسترسی به محتوای دیجیتال با کیفیت بالا و مفید را فراهم کرده و بعنوان یک معلم مجازی تأثیرگذار عمل می‌‌کند. محتوا بدلیل انعطاف‌پذیری زمان، مکان و سرعت یادگیری روزبه‌روز محبوب‌تر می‌شود و شامل هر نوع محتوایی است که از طریق رسانه‌های مختلف الکترونیکی تولید و توزیع می‌شود. انواع مختلفی از محتوای دیجیتالی که از اهمیت آموزشی نیز برخوردار هستند بصورت آنلاین در دسترس مردم قرار گرفته است.

اسلاید 6: انواع محتوای الکترونیکی عبارت‌اند از:محتوای متنیمحتوای تصویریمحتوای صوتیمحتوای ویدیوییمحتوای گرافیکیانیمیشن‌ها و سخنرانی‌های آنلاین

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید