صفحه 1:
روش تدریس کارگاه مهارت های زندگی
Employability Skills
¥ Life,
Skills
د کترحسن عبداله زاده
(عضو هیات علمی روان شناسی دانشگاه پیام نور بهشهر)
Psychologyinfo.blogfa.co بهار ۱۳۹۸
m
abdellahzadeh2002@yahoo.com
صفحه 2:
الزامات قبل از برگزاری کارگاه:
موضوع
شرکت کنند گان(دمو گرافیک)
نیاز فردی یا گروهی(دنبال جه مى كردند؟)
تعامل با پيشنهاد دهنده اصلی
محیط فیزیکی برگزاری کار گاه
وسایل و امکانات کارگاه
زمان(مدت و موقعیت زمانی) 1
صفحه 3:
ویژگی های تسهیل گر با مدرس
* دانش و تخصص
* مهارت تدريس
* خلاقیت
* مهارت ارتباطی
* دقت و ریز بینی در رفتارهای شرکت کنندگان
صفحه 4:
الزامات اجرایی در شروع
معارفه هدفمند(محتوا)
حساس سازی
شناخت انتظارات و کاهش مقاومت ها
آشنا ساختن شرکت کنندگان با جو کارگاه
ارایه ساختار اجرایی و محتوایی کارگاه
ارایه مشارکتی قوانین کارگاه
خودافشایی و رازداری
لزوم خودارزیابی در bt Sale
صفحه 5:
* ارتباط رفتار شرکت کنند گان با محتوا و چالش های مرتبط
* عدم تمرکز افراطی کارگاه بر اسلاید
۴ کنترل شرکت کنندگان و تقسیم سهم مشارکت
:اما
aie —
Cognitive based conceptual learning with a twist of fun ©
صفحه 6:
الزامات پایان کارگاه
مرور نکات اصلی
ارتباط فصل ها و محتواهای ارایه شده با هدف اصلی کار گاه
جمع بندی
بررسی نظرات و ارزیابی شرکت کنند گان از موضوع و محتوا
فرم ارزیابی کارگاه
صفحه 7:
زندگی
ت های ز
مهار