کسب و کارمدیریت و رهبری

تکنیک های بازاریابی و فروش در سازمان های خدماتی

13 صفحه
487 بازدید
18 آذر 1400

صفحه 1:
دانشگاه علامه طباطبابی ‎roel)‏ ا ‎AS‏ او بان درس بازاریابی و مدیریت لل ‎ea erent)‏ 62 استاد مربوطه جناب آقای دکتر وحید ناه كردآورنده: 3 دهقانى 000

صفحه 2:
فروش به صورت حضوری و اینترنتی(کتاب هاء آموزش. مشاوره) * تعيين سطح آنلاین جهت ثبت نام (مخصوص ایام کرونا) *_برگزاری دوره های اینترنتی (مخصوص ایام کرونا) + دوره های ویژه کودکان, نوجوانان و بزرگسالان دوره های تربیت مدرس به صورت حضوری و آنلاین دوره های آموزشی ویژه شرکت ها * _ پیگیری رضایت از آموزش و محصولات ( تماس تلفنی با مشتری. لینک نظر سنجی . درخواست امتیاز دهی از مشتریان)

صفحه 3:
محیط آموزشگاه * ظاهر آموزشگاه ( شرایط مناسب قرارگیری کلاس ها و عدم مزاحمت كلاس ها به يكديكر. تهویه هوا و وسایل مناسب سرمایشی و گرمایشی, دارا بودن امکانات لازم اعم از دستگاه های پخش ویدیو تلوزیون. تخته مناسب و ...) * موقعيت مكانى ( قراركيرى در نزدیکی مدارس و سایر موسسات آموزشی جهت ترغیب بیشتر دانش آموزان و دانشجویان . همچنین قرارگیری در مناطقی که دسترسی راحت به وسایل نقلیه عمومی دارند) * نحوه برخورد پرسنل ثبت نام ( کارشناسان خبره و با انگیزه)

صفحه 4:
تکنیکهای بازاربابی و فروش خدمات

صفحه 5:
در بازاریلبی خدمات شیوه ای موثر ب کمک کند.

صفحه 6:
پرسش‌نامه: این روزها دیگر کمتر کسی به دنبال پرسش‌نامه‌های کاغذی است. می‌توانید با استفاده از سایت‌های مختلف پرسش‌نامه‌های آنلاین تهیه شده و لینک آن را در اختیار مشتریان خود قرار داده میشود. مصاحبه: گاهی اوقات گفت‌وگوی رودررو نتایج بهتری نسبت به پرسش‌نامه به همراه دارد زیرا امکان توضیح و شکافتن نیاز مشتری توسط او بسیار بیشتر است. پاسخ سوالاتی مثل:« به نظر شما خدمات ما چه چیزی کم دارند؟» یا «هدف شما از انتخاب خدمات ما دقیقا چیست؟» کمک شابانی به فهم نیاز مشتری میکند.

صفحه 7:
مشاوره دادن به مشتری مشاوره دادن به مشتری در جذب مشتری بسیار موثر اکثر ما وقتی برای خرید یک محصول یا خدمت به یک فروشگاه مراجعه میکنیم تعداد زیادی سوال در مورد کالاو خدمت مورد نظرمان داریم که ذهنمان را درگیر کرده اند لما وقتی تعریف هایبی جهت .اصرار های آزار دهنده و بی اطلاعی فروشنده ها را می بینیم‌نه تنها سوالات خود را فراموش ميكنيم بلكه ميل به خریدمان را هم از دست میدهیم و تمام تلاشمان را میکنیم که به سرعت آنجا را ۳۳

صفحه 8:
داشتن وب سایت با کارایی بالا همان طور که بازاریابی برای شرکت‌های فروشگاهی به ‎Coles‏ نیاز دارد. در بازاریابی خدماتی نیز همین طور است. امروزه در بازار خدمات حرفه‌ای. وب‌سایت شرکت یکی از مهم ترین دارایی خواهد بود. وب‌سایت ابزاری مهم برای معرفی برند است.

صفحه 9:
سئو کاربران باید بتوانند بدون هیچ مشکلی وبسایت را پیدا کنند. سایت باید کارایی لازم را در اين رابطه داشته باشد و این امر تنها توسط سئو امکان‌پذ‌بر است. امروزه بسیاری از شرکت‌های موفق در زمینه ارائه خدمات سئو را به عنوان برترین استراتژی بازاریابی خدمات می‌دانند که می‌تواند ترافیک زبادی را برای وب‌سایت شما جذب کند.

صفحه 10:
توانمند سازی فروشندگان آموزش درست به فروشنده لا آگاهی کامل از محصول یا خدمت لسآ مشخص کردن تاکتیک‌ها و محتوا جهت ارائه به مشتری لس تفویض اختیار

صفحه 11:
سایر تکنیک ها لا ارائه خدمات به شکل محسوس لا اهمیت تجربه لس ارزیابی مداوم فروشندگان خدمات لس بررسی رضایت و عدم رضایت پس از خرید

صفحه 12:
آمیخته بازاریابی خدمات people The 7Ps Marketing Mix

صفحه 13:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان