khoshoont-aleh-zanan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “خشونت علیه زنان”

خشونت علیه زنان

اسلاید 1: موضوع مقالهخشونت مبتنی بر جنسیت در طی شیوع همه گیر بیماری COVID-19

اسلاید 2: هدف :قرنطینه برای کاهش شیوع بیماری کرونا در جامعه ضروری است،اما عواقب جدی اجتماعی و روانی دارد.حال هدف این مقاله درک خشونت خصوصا خشونت جنسی به عنوان یک جنبه از موارد کرونا دارد.هم چنین تلاش دارد که درمورد تغییر خشونت آگاهی دهد و تدابیری را برای کاهش خشونت در حین قرنطینه پیشنهاد کند.

اسلاید 3: قرنطینه اقدامی موثر در کنترل عفونت ها از جمله طاعون،COVID-19 و بیماری های مسری است که بیشتر کشور ها بخاطر نبودن واکسن یا یک درمان موثر،قرنطینه شدن را پیشنهاد می دهند.ولی این کار منجر به تغییر در سبک زندگی افراد شده است که باعث حفظ فاصله ی اجتماعی می شود.این تلاش های مثبت برای مقابله، پیامد های منفی نیز دارد مانند از دست دادن شغل، آسیب پذیری های اقتصادی، انزوا و تنهایی، که می توانیم این موارد فوق را به عنوان پارادوکس قرنطینه در نظر بگیریم.

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان