مدیریت و رهبری

خودآزمون فرسودگی شغلی Burnout Self-Test

Burnout-Self-Test

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “خودآزمون فرسودگی شغلی Burnout Self-Test”

خودآزمون فرسودگی شغلی Burnout Self-Test

اسلاید 1: خودآزمون فرسودگی شغلیBurnout Self-Test

اسلاید 2: عنوانخودآزمون فرسودگی شغلینوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیل / اجراموضوعرهبری و مدیریتسطحفردیپیچیدگیکم

اسلاید 3: فرسودگی شغلی یعنی سرخورده شدن افراد متعهد و احساساتی از شغلی که قبلا همه هویت و معنای خود را از آن کسب می‌کردند. این حالت وقتی اتفاق می‌افتد که همه چیزهای اشتیاق‌بخش و انگیزه‌دهنده از بین می‌رود و جای آن‌ها با چیزهای ناخوشایند و خسته‌کننده پر می‌شود. فرسودگي شغلي نشانه‌های فروپاشي عاطفي بعد از سالها درگيري واشتغال به کار است، اين نشانه‌ها در بين مشاغل پرستاري،پزشکي،آموزشي،امنيتي و مواردي از اين قبيل بيشترمشاهده مي‌شود. اين اختلال با محرک‌هاي تنش‌زائي مانند داشتن مراجعان بيش ازحد در يک زمان، نداشتن وقت کافي و فقدان حمايت يا قدرداني مرتبط است.تلاش براي درمان فرسودگي شغلي شامل روان‌درماني درمان‌هاي شيميائي، درمان‌هاي فيزيکي و درمان‌هاي عصبي است. با توجه به اهميت فرسودگي شغلي و تأثير آن بر روي فرهنگ کار، اين مقاله مي‌تواند در جهت بهبود و ارتقاي آن مؤثر واقع شود.در واقع محيط بشر شامل عوامل فيزيکي،اجتماعي و رواني است که هر کدام در وضعيت سلامتي بشر نقش مهمي دارند. يکي از عوامل تنيدگي‌زا در انسان، محيط کار وي است که مي‌تواند ديگر حيطه‌هاي زندگي او را تحت تأثير قرار دهد. قسمت عمده‌اي از زندگي روزانه‌ي هر شخص صرف اشتغال به کار مي‌شود. به نظر مي‌آيد فرسودگي شغلي با فشارهاي رواني ارتباط داشته باشد. فشارهاي رواني وقتي رخ مي‌دهد که عدم تعادل بين مطالبات و خواسته‌هاي محيطي باتوانائي فرد براي پاسخ دادن به آنها وجود داشته باشد هرچه مطالبات وخواسته‌هاي محيطي افزايش يابد و توانائي فرد براي پاسخ‌دادن به آنها کاهش يابد فشاررواني ايجاد مي‌شود که باعث تجربه‌ي منفي در فرد و فرسودگي شغلي گردد. در واقع فرسودگي شغلي در اثر فشار مداوم رواني پديد مي‌آيد و فرسودگي شغلي موجب تباهي در کيفيت خدماتي مي‌شود که به وسيله‌ي کارکنان ارائه مي‌گردد.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطایجاد رضایت شغلی Creating Job Satisfactionتجزیه و تحلیل شغل Job Analysisمزایاارزیابی میزان فرسودگی شغلی و وضعیت کاری خودکاربردهابه کمک خودآزمون فرسودگی شغلی می‌توانید از احساسات خود در رابطه با شغل و تجربیات کاری آگاه شوید و بفهمید که چه قدر در معرض خطر ابتلا به فرسودگی شغلی قرار گرفته‌اید.معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان